Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תקלה ברדיו דיסק (Pioneer 880PRS) ואני מעוניין במקום מקצועי ואמין שיקח את הרדיו דיסק לתיקון.

רצוי מאוד בהרצליה (אני בשלילה, כך שאני לא נוהג).

המערכת כולה היא די יקרה כך שאני מעדיף שיתעסק איתה בעל מקצוע איכותי שלא יעשה נזקים.

 

האם יש המלצות?

 

לפי רשימת החנויות המורשות, נדמה שיש רק אחת בהרצליה:

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Service/dealers.asp

"בית הרדיו הרצליה". מישהו היה\מכיר\יודע?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

יש לך בהוד השרון את ג.ו אלקטרוניקה

אם הוא ממש יקר לך קח אותו לעוזי רדיו מקסימום יקרעו אותך במחיר שם :wink:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

מה בדיוק התקלה?

בעקרון, לפי דעתי כמעט כל מעבדת אלקטרוניקה שמתעסקת ביום יום בתיקון רכיבי אודיו תוכל לפתור את הבעיה. מנסיון. ודווקה אלה המומחים יכולים : "לזמבר" אותך במחיר או מצד שני להגיד שהם לא יודעים לתקן דברים מסויימים (נסיון מר עם מעבדה של רדיו מילאנו שלא רצו ולא יכלו לתקן איזה מגבר.

פורסם

תודה.

 

ערוץ שמאל מתנתק ושב לסירוגין, נראה שזה עניין של מגעים (לחץ על הרדיו דיסק לעתים עוזר).

הוד השרון לא ממש עוזר לי, כאמור, אין לי רשיון.

 

אולי אתם מכירים מקום טוב לתיקון הפיוניר בנס ציונה או ראשל"צ מזרח?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם
תודה.

 

ערוץ שמאל מתנתק ושב לסירוגין, נראה שזה עניין של מגעים (לחץ על הרדיו דיסק לעתים עוזר).

הוד השרון לא ממש עוזר לי, כאמור, אין לי רשיון.

 

אולי אתם מכירים מקום טוב לתיקון הפיוניר בנס ציונה או ראשל"צ מזרח?

 

 

ליאור אשדוד מתאים לך ?

פורסם

אם אין לך רשיון, אז מה לחוץ לתקן עכשיו.

 

תחכה עד שתקבל את הרישיון חזרה.

חבל ללכת למישהו שלא מכירים. ויעשה יותר נזק מתועלת

פורסם

בראשל"צ יש מעבדה טובה שקוראים לה "סיימון אלקטרוניקה" למיטב ידיעתי.

אין לי יותר פרטים עליה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה חברים.

חפרתי את הרשת בחיפוש אחר "סיימון אלקטרוניקה".

באם למישהו יש כתובת או מספר טלפון, אשמח לשמוע.

 

וכן, אם לא אמצא מקום מוצלח, פשוט אמתין עד שיחזור הרשיון.

- - -------[Fireball]------ - -

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

03-9517592

 

המכשיר שלי בדרך מתיקון אצלהם, מדובר ב אלפיין 9887... בינתיים אני לא יכול להמליץ כי עדיין לא אספתי אותו משם, כשאני אקבל אותו אני אשמח לתת חוות דעת....

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
יש לך בהוד השרון את ג.ו אלקטרוניקה

אם הוא ממש יקר לך קח אותו לעוזי רדיו מקסימום יקרעו אותך במחיר שם :wink:

 

לפי מיטב זכרוני ג.ו. אלקטרוניקה נמצאים ברמת השרון ולא בהוד השרון, כך שזה קרוב ביותר לפותח השרשור (שנמצא בהרצליה).

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...