Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

התחדשתי בהגה+מתאם, לפני שאני מתחיל יש בעיה קטנה.

ברכב יש כריות אוויר בהגה המקורי ובצד שליד הנהג.

יש למישהו מושג איפה נמצא המחשב של כריות האוויר?, למיטב ידיעתי קיים מחשב ניפרד?

האם אני צריך לנטרל את שתי כריות האוויר? הן תלויות אחת בשניה?

 

יש מישהו שעבר את התהליך הזה, עוד משהו שאני צריך לדעת?

 

הרכב הוא פיאסטה שנת 95.

 

תודה.

פורסם

את הכרית אויר ברכבך היצרן שם למטרה מסויימת והיא למנוע מהפרצוף שלך להפוך לפיצה במקרה של תאונה חס וחלילה, אז למה לשים הגה ספורט במקום אבזר בטיחות ועוד בפיאסטה שזה אחד הרכבים הכי לא ספורטיבים שנוסעים על כבישי ארצנו.

פורסם

אם הייתי מבקש דעת לגבי האם להתקין הגה חלופי או לא היית יודע.

 

לתשובה שלך אין שום קשר לשאלת המקור בשרשור, וגם לאחר קיראת ההודעה שלך עדיין אני לא מבין איפה נמצא מחשב כריות האוויר והאם הן מחוברות במקביל.

 

תודה לעונים.

פורסם

מציע לך לא לזלזל בתשובה שקיבלת כי היא התשובה החכמה ביותר שתקבל.

אתה חושב שהרבה בפורום רוצים לעזור לך להוריד את הבטיחות של הרכב ולקחת אחריות על מה שיכול לקרות במקרה של תאונה?

פורסם

חלילה, אני לא מזלזל בתשובה שניתנה, היא פשוט לא רלוונטית.

מה שגם התשובה ניתנה מבלי לדעת אף לא טיפה על הרכב.

 

הרכב המדובר הוא לא פיסאטה רגילה, דגם SI, מרכב חזק יותר מהרגיל,מושביי ספורט,ובנוסף לחגורת הבטיחות הקיימת יש גם ריתמות שתפקידם לעלות את רמת הבטיחות של הנהג ברכב.

אין שום סיבה שתצדיק את הורדת כרית האוויר, אך לנהיגה ספורטיבית הרבה יותר נוח הגה שנועד לכך.

 

האם מישהו יכול לספק לי תשובות?.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...