Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח שיש תשתית ל 2 מקומות ורק באחת יש ממיר

 

האם אפשר לקלוט עם היפרבנד שידורים דרך החיבור RF בנקודה השניה כמו שאפשר לעשות עם HOT :?:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עם הרבה קומבינות, בערך כן.

 

הצעה אחרת היא לרכוש עינית (מ YES), כך שמה שתראה בממיר אחד תראה בשני הטלויזיות, באחת הטלויזיות מותקן ממיר ובשניה עינית, דרך העינית אפשר גם להעביר ערוצים.

פורסם

לא הבנתי מה זה קשור לעינית

 

ולמה צריך קומבינות

אפשר או לא :?:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אם תיקח את יציאת הRF של ממיר הYES ותפצל אותה לשניים אז כן, תוכל לראות שידורים בשתי הטלווזיות. אני לא מבטיח שום דבר לגבי האיכות (פיצול מוריד הספק, והוא עלול לרדת מתחת לסף הקריטי אם הכבלים שלך ארוכים) ובנוסף תיהיה לך בעיה קלה של שליטה בתחנות - הממיר נמצא בחדר אחד והטלוויזיה השניה בחדר אחר, מה שאומר שערוצים לא תוכל להעביר.

 

העיינית שהציע לך הבחור שהיתה לו 106 מאפשרת לך לשלוט בממיר מהחדר המרוחק ופותרת את הבעיה של העברת הערוצים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא התכוונתי לחבר אותו לממיר השני

 

אלא לשקע שיש בקיר

 

עם היפרבנד אני לא יקלוט כלום :?:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני בספק אם תקלוט משהו, מה שבטוח שידורים של יס לא תקלוט.

 

בכל מקרה כדאי שתזהר עם חיבור ישיר לטלוויזיה כי בחלק מהמקרים YES משדרים על הקו גם מתח DC מסוים שעלול להזיק לטלווזיה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עדיין לא קיבלתי תשובה חד משמעית

 

את הטלויזה אני מחבר לשקע שבקיר

עם ההיפרדנד שלה אני יוכל לקלוט משהו (ערוץ 1,2,10,21,23,33 וכו') לא ביקשתי דווקא את יססבבה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא , לא תוכל לקלוט כלום עם חיבור ישיר של הטלוויזיה לקיר!

 

אם יש לך ממיר אחד ו 2 טלוויזיות תוכל לראות את אותו ערוץ על 2 הטלוויזיות אם תחבר את שניהן לממיר.

ורק בחדר שבוא נמצא הממיר תוכל להעביר ערוצים.

 

כמו ששניר 106 כתב: אם תרצה להעביר גם בחדר השני ערוצים אז תצטרך לקנות מ yes עינית אבל עדיין שתי הטלוויזיות יראו את אותו ערוץ.

 

ממיר אחד = ערוץ אחד בלי קשר לכמה טלוויזיות אתה תחבר.

 

אני יודע ש yes נותנים עד 3 ממירים חינם, תבדוק את זה!

פורסם

תודה לכם הבנתי

 

אגב הם לא נותנים שום ממיר חינם (אפילו המנוי מחובר במבע חֶבֶר)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

עם ממיר דיגיטלי שמיועד לשידורי לווין פתוחים אתה יכול לקלוט את ערוצים 2,10,1,33 והכנסת בלבד.

אם נורא בא לך אז אני יכול להשיג לך כזה במחיר סביר.

 

בלי ממיר בכלל (חיבור ישיר לTV) אתה לא תקלוט שום דבר.

 

אם אין לך בעיה שהערוצים יעברו ביחד בשני הממירים אז הפתרון של העינית הכי טוב. אפשר להסתדר עם הכבילה הקיימת סביר להניח. דבר עם יס, העינית הזו די זולה. (אבל אני לא בטוח שכל הממירים תומכים בה)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
תשאיל ממיר ממישהו אחר אפילו מעיר אחרת זה בטוח יעבוד.

 

 

לא תמיד, ולרוב לא.

כשטכנאי הגיע אליי להחלפת ממיר עקב תקלה ,הוא יצר קשר עם המוקד על מנת לשחרר /לקודד את המתוקן.

 

בברכה

מוטי.

פורסם

אם יש לו אנטנה רגילה על הבניין,למה שלא יקלוט ערוץ 1 או ערוץ 2??? אלו הם שידורים שמשודרים לככל הציבור בלי שום צורך להיות קשור לאחת מחברות הכבלים???

×
×
  • תוכן חדש...