Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, המכוניות שעד כה מצאתי במחירים האלה (50K ליסינג, בסביבות 65K פרטי) הם:

 

- פורד פוקוס

- ניסאן אלמרה

- מיצובישי לנסר

- סובארו אימפרזה

- הונדה סיוויק (יותר בכיוון של 2005)

(אתם מוזמנים להציע אחרות במחיר\מודל הנ"ל)

 

הפרמטרים החשובים:

- אמינות

- 1,600 סמ"ק

- נסיעה שקטה ונעימה

- מהירות וכוח (כמה שיותר דחף וכוח במסגרת 1,600 סמ"ק)

- צריכת דלק שלא קורעת את הכיס

- לא פחות מ-2006 (ציינתי את סיוויק 2005 כי אני בכל זאת שוקל אותה)

- שתיראה יפה מבפנים ומבחוץ

- נוחות \ פינוק

 

פחות חשובים:

- בטיחות

- עלות ביטוח (עוד 200-300 ש"ח בשנה לא יזיזו לי)

 

טוב, מיצובישי לנסר די יורדת מהפרק בגלל צריכת הדלק. כולם טוחנים לי את האוזן "בולעת!", "זוללת!" וכו'

 

מה אתם אומרים על כל האחרות? יש עוד מכוניות בסגנון שמתאימות? מה אומרים על סובארו וניסאן? אני לא יודע עליהן שום כלום... גם על פורד לא יודע יותר מדי...

 

תודה!!!

פורסם

לך על פוקוס או קורולה הם היחידות עם רמת בטיחות נאותה הפוקוס תהיה גם נוחה ומהנה הקורולה זריזה וחסכונית בדלק ,הסיויק והאלמרה די זוועה מבחינת הבטיחות.

פורסם

אתה אומר שהבטיחות של קורולה טובה, ושל סיויק ואלמרה זוועה .

אולי תסביר, מה היתרון הגדול של קורולה 2006 בבטיחות על אלמרה או סיויק?

 

קורולה

 

סיויק

 

אלמרה

 

 

אכן פוקוס עדיפה בבטיחות על כל האחרות, ( מבחן ), אבל היא לדעתי כבדה.

קורולה מכונית טובה, אבל יותר יקרה לקניה. לכן תצטרך לרדת שנתון או שניים בשביל קורולה.

 

לדעתי, יותר חשוב למצוא רכב שמור, שהבדיקה שלו תצא סבירה (אני לא מדבר על הבדיקה שחברת ליסינג מראה, בדיקה נוספת שאתה תבחר את מקומה).

בקשר לפינוק - אל תחפש פינוקים בדגמי ליסינג - אלה רכבים עם רמת איבזור הכי נמוכה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לקורולה והסיויק אכן רמת הבטיחות כמעט זהה למרות שבארץ הסיויק נמכרה עם 2-4 כריות בלבד.לגבי האלמרה קיים הבדל ברור ברמת הבטיחות ובמסקנות הריסוק של האלמרה כתוב בפירוש שהנהג ייפגע בחזה וברגליים במקרה של תאונה מה שלא נכון במקרה של הקורולה וההונדה.מעבר לכך למרות שהפוקוס פחות זריזה בתחום הבטיחות היא עדיפה בהרבה מהיפניות זה הרבה יותר חשוב.כמה גוף האלמרה מתעוות לעומת למשל 307 מאותה השנה אפשר לראות בתמונת שרידי הרכבים לאחר התאונה זה פשוט לא ייאמן ההבדל,ומלץ להסתכל גם על ההבדלים ברמת הפציעות.

פורסם

מיצובישי לא זוללת דלק יותר מהמישפחתיות שציינת.

יש לי אחת שעושה 1\11 משולב שזה כמו כל המישפחתיות.

כמו כן מאוד אמינה לעומת אחרות .

בטיחות: הדגם פרימיום עם 6 כ"א ו 5כוכבים במבחן האוסטרלי בד"כ לא בליסינג.

2004 מחירון 51K.

ממליץ בחום.

×
×
  • תוכן חדש...