Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככל שזכרוני מסוגל לתפקד, בארץ הוא נשפט לא על עצם היצוא או על תוכן היצוא אלא על מקבל היצוא.

 

הוא ידע מראש שהמדינה לא תמכור נשק לקרטלי סמים אז הוא המציא איזה איש קש שקונה את זה ממנו.

 

למזלנו, המדינה עלתה על זה בזמן ועצרה את אוניית הנשק סמון לחופי ד.אמריקה.

 

כל עוד איזה אדם פרטי עושה את מה שהוא עושה, שיתמודדו איתו, אם הנשק שלנו היה מגיע ליעדו, זאת הייתה תקרית דיפלומטית חמורה ביותר.

 

תתארו לכם שפתאום יגלו שגרמניה מוכרת ומבריחה לישראל נשק מתקדם לחמאס או למשפחת פשע שהורגת שוטרים על בסיס יום יומי.

 

אז זהו, פה הוא לא הורשע, ובקולומביה הוא נשפט שלא בפניו.

 

כדאי שתבדוק את העובדות שלך, נשפט, נמצא אשם, הורשע וקיבל על עצמו את גזר הדין!

יותר "הורשע" מזה, אין.

 

אז פה הוא כן הורשע ,בקולומביה הוא נשפט שלא בפניו (כי הוא ברח מהמדינה בזמן שהיה מבוקש), בליבריה הוא נשפט ל 16 חודשים בפועל על מכירת נשק ואימון של כוחות המורדים שטבחו עשרות אלפי כפריים חפים מפשע, הוא ברח מהכלא ונתפש שוב, הוא יצא מהארץ ונוכנס לרוסיה עכשיו עם דרכון מזויף.

 

אני מבין ללבך בעקבות הקרבה אל האדם, אבל אל תנסה לתאר אותו כתלית שכולה תכלת ואיזה קונספירציה חובקת עולם גורמת לכל העולם לרדוף אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אייל,

 

סלח לי שאני אומר לך להתעורר ידידי.

 

סתם בשביל לסבר את האוזן על מה אני מדבר כשאני אומר "הרים של כסף", אני בזמנו קיבלתי הצעה בשכר התחלתי של 20K דולר לחודש,משולם כמובן בשחור,מנגד ידועות הסכנות.

 

לכן שוב אומר למר קליין, שיהיה בהצלחה בקולומביאה.

 

זה לא הוגן - אני התעוררתי רק עכשיו ( ואתם מלכלכים כשאני חולם :lol: )

 

ההבדל הדק , אני הייתי קצת פה ושם .

לא על הכל אפשר ומותר לכתוב , ( גם ניסו לקנות אותי במתנה לאחת הבנות/נסיכות :wink: - עם השילדה הדפוקה שלי )

- אתם חושבים שזו בדיחה - איך משתחררים ממצב כזה , בלי להעליב או ביטול עיסקה או גרוע יותר ..

וההכרות/הסתבכות הייתה בגלל מכוניות - הכניסו אותי הבייתה להראות לי את הרכבים בחניה הפנימית , והיה מה לראות בעוד תחומים ..

 

הנקודה - בנושאים הללו תחומים משיקים , בין אפור כדרישת הרשות - לשחור עצמי ..

לא תמיד יש אפשרות לתכנן את המישתנים בשטח .

 

כל עוד לא הכל גלוי תרגעו - בפורום זה מאוד קל לשפוט - אבל בתמונה הגדולה , יש אנשים שעובדים בשחור בשבילכם

( גם אם זה לא מקובל עלייכם )

ולפעמים בזכותם - חומרים או בעיות לא טובות נגמרות רחוק מכאן ..

 

לכן כתבתי - הזמן יתן את התשובה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אז פה הוא כן הורשע ,בקולומביה הוא נשפט שלא בפניו (כי הוא ברח מהמדינה בזמן שהיה מבוקש), בליבריה הוא נשפט ל 16 חודשים בפועל על מכירת נשק ואימון של כוחות המורדים שטבחו עשרות אלפי כפריים חפים מפשע, הוא ברח מהכלא ונתפש שוב, הוא יצא מהארץ ונוכנס לרוסיה עכשיו עם דרכון מזויף.

 

ההבדל הדק , אני הייתי קצת פה ושם .

לא על הכל אפשר ומותר לכתוב , ( גם ניסו לקנות אותי במתנה לאחת הבנות/נסיכות :wink: - עם השילדה הדפוקה שלי )

- אתם חושבים שזו בדיחה - איך משתחררים ממצב כזה , בלי להעליב או ביטול עיסקה או גרוע יותר ..

וההכרות/הסתבכות הייתה בגלל מכוניות - הכניסו אותי הבייתה להראות לי את הרכבים בחניה הפנימית , והיה מה לראות בעוד תחומים

 

קרא שוב את בגירה כדי להבין באיזה "איש אשכולות" מדובר.

מדובר באדם שעשה מעשים מבחילים (ואני יש לי קיבה מאוד חזקה, לא כל אחד זוכה ממני לכזה כבוד...).

 

אני כן מסכים איתך (מתוך הנחה שלזה כיוונת) שלא מגיעים למצב כזה במכה אחת, לאט לאט נשאבים פנימה, האסור של אתמול הופך לאולי של היום ולמותר של מחר - וכך בלי להרגיש בשינוי האיש הפך ממלח הארץ לדמות שתומכת ברוע שבעולם בעבור בצע כסף.

פורסם
אני כן מסכים איתך (מתוך הנחה שלזה כיוונת) שלא מגיעים למצב כזה במכה אחת, לאט לאט נשאבים פנימה, האסור של אתמול הופך לאולי של היום ולמותר של מחר - וכך בלי להרגיש בשינוי האיש הפך ממלח הארץ לדמות שתומכת ברוע שבעולם בעבור בצע כסף.

 

לפעמים המבחיל הזה , מוציא למעננו , את הערמונים מהאש - וכן גבולות מטשטשים ( כמו הכור בכרכור :lol: - הגשש הרבה ר,ר )

 

ובנימה אופטימית - מלחמת הכוכבים מכיר :wink:

מי הציל את הגלקסיקה יודע - מבריח ופושע נמלט - קפטן סולו .

 

ואני עברתי קצת סרטים בחיי הקצרים - יש כאלו הטוענים שגם היום אני חי בסרט לא רע :idea:

 

ראה את החתימה שלי - אני לא בפנים בכלום , ראיתי את הטובים רעים , והרעים טובים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לפעמים המבחיל הזה, מוציא למעננו, את הערמונים מהאש.

 

למרות שאני לא קונה את המשפט הסתום הזה (מלשון חסר פשר, לא סתום מלשון דביל), גם אם לרגע נקבל אותו כתורה מסיני, על איזה ערמונים בדיוק מדובר בכל הנוגע לקליין? (משום מה יש לי תחושת בטן שתיתקע לי עוד משפט סתום בסגנון "לא על הכל אפשר לדבר").

 

דרך אגב, שמחתי לגלות מאיפה אתה לוקח את ההשראות שלך...:roll:

 

עוד שניה תיתן לי ציטוטים של יודה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מי הציל את הגלקסיקה יודע - מבריח ופושע נמלט - קפטן סולו .

 

אז נחכה שמורדים יבואו לעזרתו :roll:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אייל,

 

ההבדל לא דק ולא נעליים,ב-99% מהמקרים מדובר בתחומים שהם הרבה מעבר לאפורים.

 

אתה מציג את זה כאילו הדברים האלה מגיעים מטעם המדינה- הם לא, כאשר זה מגיע מטעם המדינה אין שום תחום אפור\שחור, הכל ברור ויש מסגרת,ולדברים האלה גם לרוב לא לוקחים אנשים שסיימו את שירותם הצבאי,אלא אנשים מתוך המסגרת.

 

הצבא והמדינה לא מתעסקת עם קרטלי סמים,אז בוא לא ננסה להפוך את קליין למה שהוא לא (לא הוציא עבור המדינה שום ערמונים מהאש).

 

הוא פשוט סוג של פירומן,עכשיו הוא נשרף.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא הפנמתם עד עכשיו שעניין הסגרתו של קליין היא לא כתוצאה מצדק רוסי טהור. שוב פעם אני מדגיש שאת הרוסים לא מעניין קליין ולא הקולומביאנים, את הרוסים (פוטין) מעניין לאוניד נייבזלין, וברגע שהוא יוסגר לרוסיה אז קליין יוחזר לפה ללא שום בעיות.

אבל אני רוצה להדגיש: שאפילו שאני תומך בשחרור יאיר קליין והבאתו לארץ, איני תומך כלל בהסגרתו של לאוניד נייבזלין, שלדעתי הוא בן אדם טוב ותורם רבות ועושה בסתר.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

מה הרוסים רוצים - ברור. צריך להסביר להם שהם תפסו מישהו שהחזרתו איננו אינטרס של מדינת ישראל. צר לי על מה שאירע למישהו שהוא קרוב לך, אבל המדינה לא צריכה לעזור לו. הוא לא נעצר כי הוא ישראלי, הוא נעצר כי הוא מבוקש בקולומביה.

 

בנוסף, אתה הצגת אותו כהרפתקן לא מזיק, שזה כמו לקרוא לפאבלו אסקובר "ספק חומרים לשיפור מצב הרוח".

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מה הרוסים רוצים - ברור. צריך להסביר להם שהם תפסו מישהו שהחזרתו איננו אינטרס של מדינת ישראל. צר לי על מה שאירע למישהו שהוא קרוב לך, אבל המדינה לא צריכה לעזור לו. הוא לא נעצר כי הוא ישראלי, הוא נעצר כי הוא מבוקש בקולומביה.

 

בנוסף, אתה הצגת אותו כהרפתקן לא מזיק, שזה כמו לקרוא לפאבלו אסקובר "ספק חומרים לשיפור מצב הרוח".

כמו שאמרת:צריך להסביר להם שהם תפסו מישהו שהחזרתו איננו אינטרס של מדינת ישראל. ז"א שהוא סתם שם.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
אבל אני רוצה להדגיש: שאפילו שאני תומך בשחרור יאיר קליין והבאתו לארץ, איני תומך כלל בהסגרתו של לאוניד נייבזלין, שלדעתי הוא בן אדם טוב ותורם רבות ועושה בסתר.

 

לתפיסתי מדינת ישראל צריכה להתערב רק אם מתקיים אחד משני התנאים הבאים:

- האיש פעל בשליחות המדינה.

- האדם הואשם בשל היותו ישראלי.

 

בכל מיקרה שבו עבריין נתפס במדינה אחרת, מדינת ישראל צריכה לוודא שהוא נשפט בצורה הוגנת לפי חוקי המקום - זה הכל.

כלומר, סוחר סמים ישראלי שנתפס בתאילנד ונידון למוות, זה בסדר גמור כי אלה חוקי המקום המתייחסים ל-כ-ו-ל-ם.

פורסם

הרוסים לא "סתם" נתפסו על קליין,הם יודעים שיש להם ביד ג'וקר אמיתי.

 

הם פשוט לא מבינים שעם כל הכבוד לזה שהוא יהודי,אין לכך קשר למדינת ישראל.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...