Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
"כל המציל נפש יהודי כאילו הציל עולם ומלואו"

בדיוק מה שכתבתי, גזענות.

אני מבין שהוא יחסית קרוב אליך ואתה מכיר את המשפחה וזה באמת לא נעים (לך),

אבל אל תצפה לתמיכה. מצדי שיירקב, ולא על חשבון המסים שאני משלם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה אתה שמבין?

אהה ואם פתחת את נושא הרוטווילרים: בעל הכלבים התנצל (כשהבין באמת שיש סיכוי שיקחו את כלביו) ותלה מודעת התנצלות במושב, והבטיח לקיים את החוק.

 

כן, אני זה שמבין, משהו לא בסדר עם זה?

אם יאיר קליין יקיים את החוקים כמו בעל הרוטוויילרים, כנראה שלא יהיה צורך לפתוח במסע למען הצלתו בגלל שהוא שייך לעם ה"נבחר" .

פורסם
זה אתה שמבין?

יאיר הוא אבא של שירי ,שלי ושמרי, שהם חברי ילדות שלי. וכמו שאני מצפה שאם חס וחלילה זה יהיה בן משפחתי שיזדקק לעזרה ותמיכה מהקרובים אלי, אז כך גם אני יתמוך בקרוביי. אני לא ישפוט אותם, אני ישאיר זאת לזרועות החוק במדינתי שבה אני מאמין.

 

אז אבא של חברי ילדות הוא עבריין מורשע בסחר לא חוקי של מידע בטחוני ונשק. לא "הרפתקן" עבריין מורשע. זאת סיבה לבקש עזרה מהמדינה? מאיתנו?

תמוך במשפחה כמה שאתה רוצה, תרום להם כסף, תן להם כתף, מה אתה רוצה מאיתנו ומהמדינה?

 

אני מבין שאתה בד"כ חובב של סרטי איכות, אבל אני ממליץ לך על "שר המלחמה" עם ניקולאס קייג'.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה טוען שמשפט צדק יעשה רק בישראל.

נצא מנקודה תאורטית שהתהליך אפשרי -

נניח שקליין יוסגר לישראל, ישפט בה וימצא אשם.

איך היית מגיב אם היה נפסק שאת העונש תקבע המדינה שבא בוצעו העבירות וכן גם ריצוי העונש יבוצע בה, לרבות עונש מוות ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אז אבא של חברי ילדות הוא עבריין מורשע בסחר לא חוקי של מידע בטחוני ונשק. לא "הרפתקן" עבריין מורשע. זאת סיבה לבקש עזרה מהמדינה? מאיתנו?

תמוך במשפחה כמה שאתה רוצה, תרום להם כסף, תן להם כתף, מה אתה רוצה מאיתנו ומהמדינה?

 

אני מבין שאתה בד"כ חובב של סרטי איכות, אבל אני ממליץ לך על "שר המלחמה" עם ניקולאס קייג'.

אז זהו, פה הוא לא הורשע, ובקולומביה הוא נשפט שלא בפניו.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

לא קל לראות את ילדי קליין כשלאבא מצפה הסגרה. בטח שלא לשכן-חבר.

ואת הילדות בסיירה ליאונה שבגיל 9 ילדו מאונס ע"י ילדים מכתתן שגם הורידו את הראש לכל המשפחה עם מאשטה/קלאצ' שקיבלו "מתנה מדוד טוב " שהדריך אותם להשתמש בו אם ידריכו אותו בכפר/מכרות/שדות אלוביאליים ?

אני לא ראיתי את ילדי קליין,אתה לא את הזוועות שם.אנשים שכל רכושם הוא זוג תחתונים קרועים . כך הם מבקשים נדבות מהאומניקים ההולנדים/שנדים עם האפטר שייב היקר בלאנד קרוזר האטום מחוץ לגדר בנין שלוחת ביהמ"ש הבינליאומי בפריטאון, לפני שהסקיוריטי ייסלק אותם.

מהכפר שלהם וכל התושבים נשארו כתמי אדמה שחורים.

ואנחנו - הישראלים-מזוהים , כמו הדרום אפריקאים הלבנים,כאלה שבאו לעשות עסקים מהשנאה וליבו שנאה.

 

כל עונש לא ייכפר.

פורסם
אני יודע מקרוב מה הוא עשה בסיירה ליאונה,- האנשים הכי מסכנים שראיתי בחיי ,והסתובבתי מספיק במדינות מסכנות והרוסות אחרי מלחמות חוץ/אזרחים.כמו בסיירה ליאונה בתקופה שהוא ,א***ה,א"ג,ש***א,ר"ג וחבריהם ניסו להשיג יהלומים בתשלום עם נשק רוסי ישן-לא ראיתי מסכנות מעולם.יש גבול לחוסר מעצורים.

הכל מגיע לו וחבל שהאחרים לו איתו.הורסים את שמנו בעולם.

מזל שהמקומיים מכירים גם את רופאי הדסה,תל השומר,

וציוד השטח הצבאי , אשר עבר הסבה לאזרחי - ונסיון הטיפול בארועים רפואיים גדולים :idea:

המדריכים החקלאיים עם מערכות הטיפטוף הקטנות והזרעים שאין שניים לטיבם, ומהנדסי תהל שדואגים למים שאפשר לשתות בלי שעז תקיא.

היה חייל טוב (ואולי בזכות אותן תכונות רעות) אבל זה לא נותן חסינות לעשות כל שאר החיים הכל.

 

ממך הייתי מוכן שתוסיף והכל ברשות מדינת ישראל ,

 

הנשק הידע והאימונים שהוא מוכר , נכנס למדינה כתשלום - כל יצוא הנשק עובר בקרה :idea:

 

אז כולם נגד בפורום - ומי ימכור עודפים , ומי יבצע אימונים חשאיים , ומי יפוצץ פצצות מיוחדות במקומות חשוכים לבדיקת אפקטים ..

( גם אנחנו לפעמים שדה משחקים של אמריקה )

 

כל מדינות העולם משחקות משחקים מלוכלכים - ולכך הן צריכות את שכירי החרב הללו .

אבל - האנשים העוסקים בכך מודעים לכפל המחיר :wink:

הרבה כסף לך - התנערות ואי הכרה רשמית מנגד - זה המחיר .

יש גם הנעים בתחום האפור וגולשים לשחור - זה המחיר , והם צריכים להתמודד .

 

אין כאן טוב או רע זה מצב נתון והמדינה צריכה ומשתמשת בהרפתקנים - אלה בובות הניסויי שלנו .

ולפעמים הם הנציגים הלא רשמיים של המדינה , קשירת קשרים איסוף מידע ווכוונות , ופתאום אחרי שנים מתבררת התמונה הגדולה

קשרים עם הכורדים , גרוזיה , קניה ( נחיתה בניירובי למי ששכח ) סודן , חבש אריטריאה

דרום אפריקה ואין טעם להמשיך

ומנגד - אם אני אתחיל למספר את בריטניה , צרפת או אחרות , כמה ואיפה הן רוקחות אתם תתיאשו מהמספר :lol:

( נגדיר את זה כך - למעט גרמניה ויפן כולם משחקים במגרש )

 

דרך אגב - חלק מההדלפות והליכלוכים , הם מטעם המדינות הגדולות הבוחשות ורצונם למכור נשק לקטנים .

כל מדינה , כדי להחזיק מפעלי תעשיה עצמאית לשעת חירום , חייבת יצור ומכירה לאחרים ( כלכלה פשוטה )

 

לכן הדיון הוא תאורטי - למדינה אין אפשרות ללחוץ בגלויי - אבל מאחורי הקלעים היא מנסה למזער נזקים .

אבל בפורום כרגיל - החיים הם עולם מושלם :roll:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כדי שלא יורידו את התגובה שלי,כמו שהשמאל אוהב לעשות, אמתן אותה ואומר רק שאתה לא מתחיל להבין כלום על כלום.

פורסם

הבנתי מאוד לכן כתבתי - שממך חיכיתי למשפט - ברשות ובאישור .. ויש עוד

 

יש לך דעה ומידע לך איתו עד הסוף - חצי משפט או חצי התמודדות , זה הפסד מראש ..

 

יש כאן אנשי " ספפה " סבבה - אבל - לפעמים האמת כואבת , או מכה בפרצוף .

 

אני בעד העמימות - שישבו ויחיו את חייהם בפורום , כאשר אחרים מוציאים ערמונים מהאש ( משפט יפה :lol: )

אני עשיתי את זה - היום אני בבית , ואחרים עושים את זה .

אבל - ברקע שידעו שיש עוד דברים , לא הכול ברור , טוב או רע .

נהדר שיש לנו גם פרצוף יפה של רופאים ומהנדסים בנכר - וצריך גם אחרים ..

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

כשהמדינה רוצה לעזור למישהו, במוקדם או במאוחר אנחנו יודעים על זה.

במקרה הזה, לא שמענו שהמדינה נותנת כתף, ואם זיכרוני לא מטעני, לפני מספר שנים ניתן היה להתרשם שאפילו מפנים עורף במובהק, דבר שלא נעשה אפילו עם עבריינים/מרגלים/אזרחים/יהודים וכד'.

יש מקרים שהמדינה מיתממת, מתעלמת - כאן יש את הרושם של הפניית גב והתנערות מלאה, אולי מהשאט נפש.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

תאוריה יפה - בואו נודיע הכל ..

 

המלך חוסיין בדיזנגוף ( מחופש לשושנה דמארי )

עסק הביש - אגף ה X איכסים .

מר ועאנו נו- נו :nono: nono

פרשת הקונטרס/איראן .

 

מבזק מיוחד - אובמה מושתל ע"י ישראל .

 

המידע שאני כותב - הוא גלוי - ונועד למסור שאין עולם מושלם - וברור שלא הכל ידוע , אין טעם לחפור , לא ימינה ולא שמאלה

( הזמן יתן את התשובה )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
"כל המציל נפש יהודי כאילו הציל עולם ומלואו"

 

כמו שאמרו פה כבר, "גזענות"!

 

הוא בן אדם זבל, שיירקב בכלא.

אם אני למשל הייתי נתפס ונכלא באיזשהו מקום בגלל עסקאות סמים, המדינה הייתה צריכה להיות אחראית עלי?

ממש לא!

 

כל אדם אחראי למעשיו, ואני גם לא מוכן שישלמו על הליכים ל"הצלה" עם הכסף של המיסים שלי.

 

סא"ל, לא סא"ל... מה זה משנה אם הוא סא"ל או אם הוא בכלל משתמט? לא צריך לעזור לעבריין כזה.

פורסם
אז זהו, פה הוא לא הורשע, ובקולומביה הוא נשפט שלא בפניו.

 

הוא הורשע פה ובקולומביה לא הופיע למשפט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחד מול אחד...אני מעדיף את יאיר קליין על פני הרוסי.

 

למען הכנות לפני בדיקה לעומק של כל העובדות אך תרומתו הרבה למדינה והיותו ישראלי מחייבת אותנו מוסרית.

 

מה קרה? את החתיכת *7^ ה"רב" שהנחה והתעלל בילדים רכים כן יסגירו?

 

כזה יצור אני יותר מאשמח לראות נרקב בכל חור בעולם

 

מי איתי +1?

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

^

-1!:evil:

קודם כל נווזלין הוא יהודי ולא רוסי! דבר שני אין למדינה לעזור לסוחר סמים/עבריין!

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74


×
×
  • תוכן חדש...