Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני, בקשר למזגן, לפי דעתי כן חשוב למדוד, מכיוון שבארץ זה דבר מאוד רלוונטי (ברוסיה למשל מודדים יעילות חימום, מכיוון שזה הדבר שרלוונטי להם). יש מכוניות עם מזגן חלש שלוקח להם הרבה זמן עד שמצליחים לקרר, רכבים האלו פחות מתאימים לנסיעות קצרות, מכיוןן שבעל הרכב יצתרף בעיקר להזיע הרבה בנסיעות האלה.

 

בקשר לקלות שליטה על הרכב. אפשר לקחת 5 נהגים "רגילים", שלא עברו קורסי נהיגה מתקדמת ולא כתבי רכב שהם נהגים מאוד מיומנים, לתת להם לעבור תמרון בין קונוסים. לפי נתונים כמה מאותם נהגים הצליחו ניתן להסיק עד כמה קל לתמרן ברכב הזה. לאומת זאת, לתת לנהג מיומן לעבור את אותו מסלול ולמדוד את המינימום זמן שהוא מצליח.

 

מרווח פנימי, לפי דעתי זה לא רק חשיבות אקדמית. זה יכול לעזור למי שרוצה לקנות את הרכב לראות אם יהיה לו מספיק מקום.

יש אנשים גבוהים ויש רכבים עם תקרה נמוכה, יכול להיות שאותם אנשים יגעו כל הזמן בגג.

 

לרכבים שונים רמת בידוד שונה, לכן בנסיעה רעש שונה. ניתן למדוד ע"י מד רעש. במבחן השוואה מאוד מועיל שיהיה אפשר להשוות כמה רועש כל רכב. יש אנשים ששקט נסיעה חשוב להם יותר מאשר אמינות.

 

אני חושב שדברים האלה אפשר ליישם כבר היום.

 

מזגן - במבחני רכב יש התייחסות אליו במידה והוא מרעיש מאוד או מקרר לא טוב (כמו שהיה ב-3 בהתחלה). מעבר לזה מדידות מדויקות עם מכשור מדידה הן לא באמת מהותיות ודורשות גם ניהול בסיס נתונים בנושא שהוא די חסר משמעות - אפילו במזגנים ביתיים אתה לא רואה מדידות מדויקות (אפילו שיש להם נתוני נצילות, קירור וכדומה - אין השוואות מדויקות ביניהם למיטב ידיעתי).

 

קלות שליטה - שוב, זהו מבחן לחלוטין לא אובייקטיבי ולא מדיד.

מרווח פנימי - אז דואגים שבוחנים במידות שונות יסעו במכוניות ויגידו אם יש להם בעיית מרחב. הנושא הזה מקבל איזכור בכל מבחן (בטח ובטח במבחן השוואתי).

רמת רעש - מדידה כזאת, בכדי שתהיה מדויקת, דורשת מאפיינים מאוד מאוד ספציפיים שקשה עד בלתי אפשרי לקבל בלי תנאי מעבדה.

 

לפי דעתי, הקרוז הזאתי בעצם דייהו "משודרגת" אם תרצו, נטחנה מכל כיוון ויצאה מכל פרופורציות.

 

אני לא מבין איך לא מדברים פה על רכבים שבקושי הוזכרו, ולעניות דעתי לא פחות חשובים מהקרוז כמו: סיאט איביזה החדשה, פיאט 500, אלפא מיטו.

 

תגיד, גם קיה סיד היא ריו משודרגת? עד לא מזמן הקוריאנים היו בדיחה. היום יונדאי היא מיינסטרים וקיה בדרך לשם. גם הסיניים יתפסו מקום בחיינו המוטורים בשלב מסוים, ככה זה. אז אם נוח לך לקרוא לקרוז "דייהו משודרגת", תהנה. אם היא השתדרגה לרמה של יפניות או אירופאיות מקבילות - אז זה מספיק טוב (ואני לא יודע אם היא הגיעה, לא עשיתי מבחן השוואתי).

אגב, תריץ חיפוש - דיברו כאן לא מעט על איביזה החדשה, פיאט 500 ואלפא מיטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דברו מעט ביחס לקרוז.

 

אני פשוט חושב שתשומת הלב לקרוז היא מוגזמת ברמות בלתי סבירות בעליל, זה הכל.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הקרוז הרבה יותר רלוונטית לשוק הישראלי משלושתן גם יחד. המיטו וה-500 ימכרו בכמויות זניחות והאיביזה גם לא תגיע לכמויות של מאזדה 2 או סוויפט. לכן, העיניין הגדול לגביה.

מבחינתי, כל הקטגוריה הזאת לא מעניינת.

emotion of motion

פורסם
ולאתר וואלה אין זכויות על התמונות שהוא מצלם? (אני אחסוך לך: יש לו. גם ליבואן יש, אם הן שלו. גם ליצרן יש - אם הן שלו. אלא, כמובן, אם קיבלת מהם רשות וציינת מהיכן הן לקוחות)

אני דיברתי על ביצועים, ועל כך שמי שנוהג ב- TSI, הקרוז לא תדבר אליו לא משנה כמה היא מקסימה.

עדיין לא הבנתי לפי מה קבעת שהיא בטיחותית יותר, אבל שיבושם.

אני רץ לקנות קרוז.

 

אתה אומר שאתר אוטו העתיק מאתר וואלה? כי אלו אותן תמונות בדיוק.

פורסם

שים לב שבשני המקומות אותו צלם חתום על התמונות - רונן טופלברג. כמו בהרבה אירועים מסוג זה, מי שארגן את האירוע הביא גם צלם שסיפק (את אותו) חומר לעיתונאים שהיו מעונינים בכך (וזה כי בדרך כלל לא פרקטי שכל עיתונאי יביא איתו צלם, ולרוב עיתונאים שמחים על האפשרות להשתמש בצלם שמעמידים לרשותם, במיוחד אם זה מישהו כמו טופלברג...).

 

ובכל מקרה, כדאי שתלמד: אם אתה לא יודע בודאות שאלו צילומי יצרן (שאז היצרן שמח מאד שהן מתפרסמות והשימוש בהן למעשה בלתי מוגבל כל עוד זה לא למטרות מסחריות), צא מתוך הנחה שהן מוגנות על ידי זכויות יוצרים ושאסור לך להשתמש בהן.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
לפי דעתי, הקרוז הזאתי בעצם דייהו "משודרגת" אם תרצו, נטחנה מכל כיוון ויצאה מכל פרופורציות.

אין לי מושג מאיפה מגיע כל שני וחמישי שרשור עם דברי הלל ותשבחות אודותיה - למרות העובדה שאף אחד עוד לא נהג עליה אפילו, וגם אם מישהו אחד נהג עליה - זה לא נראה לי כל כך משקף ומייצג את דעת הרוב או דעה של מגזינים מקצועיים.

 

אני לא מבין איך לא מדברים פה על רכבים שבקושי הוזכרו, ולעניות דעתי לא פחות חשובים מהקרוז כמו: סיאט איביזה החדשה, פיאט 500, אלפא מיטו.

 

יש לי הרגשה שיש פה לא מעט אנשים עם אינטרסים אישיים לקדם את הקרוז בלי שום הצדקה (נכון לרגע זה) למרות שבתכלס, לא בחנו אותה בצורה מקיפה ורצינית, מבחינת התנהגות, ביצועים, בטיחות וכו'.

 

אין לי מושג אם יש פה אנשים עם אינטרסים נסתרים, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקרוז היא תוספת מעניינת, מודרנית וחשובה לשוק המשפחתיות בארץ. רכב חדש לחלוטין, בעל אביזרי בטיחות מרובים, תיבה אוטומטית 6 הילוכים, וכו'.

היבואן דוחף אותו חזק מאד, ולדעתי נתחיל לראות לא מעט כאלו על הכבישים (בטח בליסינג). אתה משווה לפיאט 500 ואלפא מיטו? הם כנראה יעלו בשנה על הכביש את מה שהקרוז תעלה בחודש. אף אחד לא יתלבט בין קרוז למיטו, או בין קרוז לאיביזה,

צרכים שונים לצמרי.

מה שאני לא מבין זה דווקא ההיפך, מדוע יש פה אנשים שלא נהגו על הרכב כלל, אבל מתעקשים לקרוא לרכב דייהו בזלזול מופגן.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

איך האיכות פלסיטקה בדשבורד ובדלתות?

 

יש דברים בדשבורד שמזכירים לי את האוואו. מעניין אותי אם גם איכות הפלסיטקה היא כמו באוואו...

פורסם

ראיתי לפני כחצי שעה קרוז חונה ליד הבית שלי, והיא דיי מכוערת לטעמי :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כל הזמן חייבים להכניס את מאגזין אוטו לכל נושא?.

לגבי הקרוז אחלה של סקירה אני מחר מתכוון לנסוע עליה ולראות איך היא .

לפותח השרשור אתה ציינתה שאתה אמור לקבל אותה בסוף החודש? כי איתי דיברו בכיוון של יולי לגבי ה-1.6 ברמת הגימור LS+.

 

הזמנתי את שלי דרך חברת הליסינג בסביבות 20 לאפריל ודיברו איתי על סוף חודש מאי לדרגת גימור 1.8LT

נכון לרגע זה אי אמור לקבל אותה בשבוע הראשון של חודש יוני ומקווה שלא יהיו הפתעות :?

בכל אופן הבנתי שהתור לקבלת הרכב כבר מגיע לחודשיים פלוס.

 

איך אתה התרשמת ממנה ?

Logic will get you from A to B, Imagination will take you anywere

פורסם

אני לא מבין מה אתם פוסלים את הרכב הזה כ"כ מהר? לדוגמא אבא שלי שמחפש מחליפה למאזדה 3 מליסינג שוקל את הרכב בכבדות כי עוד מאזדה אין טעם לקנות רגע לפני ההחלפה לדור הבא, על הקורולה אין טעם לדבר.

הלאנסר מיושנת ומרגיזה בצורה מטמטמת, הC4 רכב נחמד, יש לנו אחד במשפחה ברמה מאובזרת, בליסינג בטוח הוא יהיה נורא (במיוחד שהוא לא זמין כרגע). נשארנו עם הפוקוס העגלתית משהו, סוג של מאזדה3 יותר גרועה.

ואופציות נוספות הן הסקודה אוקטביה החדשה, או הI30, אז את הI30 אנחנו פוסלים על הסף בגלל הבגאז' הקטן ואת האוקטביה אנחנו לא ממש אוהבים.

 

אז כן הקרוז מאוד רלוונטית מבחינתנו, ובשבוע הבא צריך להגיע רכב כזה לנסיעת מבחן בחברה, במידה והוא יימצא מתאים אנחנו נזמין אותו כמחליף, במידה ולא נצטרך להתמודד עם הבעייה של הI30 עם הבגאז' הקטן, או מאזדה 6 וחור בכיס.

 

אבי.

פורסם
הזמנתי את שלי דרך חברת הליסינג בסביבות 20 לאפריל ודיברו איתי על סוף חודש מאי לדרגת גימור 1.8LT

נכון לרגע זה אי אמור לקבל אותה בשבוע הראשון של חודש יוני ומקווה שלא יהיו הפתעות :?

בכל אופן הבנתי שהתור לקבלת הרכב כבר מגיע לחודשיים פלוס.

 

איך אתה התרשמת ממנה ?

 

ממה שאני התרשמתי ממנה, היא בינתיים לטובה הכיסא חובק ונוח ההגה גדול ונוח לאחיזה והמנוע.. בסדר גודל כמו של מאזדה 3 רגילה לפי דעתי אין שום הבדל. אבל בעת העברת הידית למצב ספורט האוטו מגיב קצת יותר חזק, אבל מרגישים שיותר קל לו והוא לא מתאמץ כנ"ל גם לגבי ה1.8 שהוא קצת יותר נמרץ ולא מתאמץ לעומת זאת .אבל ברמה הכללית שמסתכלים, על הרכב בתור חבילה כללית לעומת המתחרות שלה לדוגמה אבזור, בטיחות, נוחות, מחיר וכ'ו כניראה שהיא תענה, על הדרישות של הישראלי הממוצע שלא מחפש יותר מדי אלא רכב גדול מפנק ועם הרבה איבזור ובטיחותי. לפי דעתי היא יכולה להצליח בארץ, אם רק אנשים יימחקו את העבר של דייהו שממש לא רלוונטי לקרוז.

אני דיברתי עוד בהשקה של הקרוז כשעוד השיקו אותה בארץ לגבי המסירות הראשונות ולפי מה שידוע לי אמורות להגיע 3 אוניות הראשונה מאי השניה יוני והשלישית ביולי.

נ.ב תצחקו ותגידו הרבה דברים על הקרוז אבל יש רשימת המתנה לרכב כניראה אנשים שהם לא כמו חברי הפורום מעריכים, את האוטו קצת יותר מאשר אתם קוטלים אותה בלי שום ביסוס.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם
אני לא מבין מה אתם פוסלים את הרכב הזה כ"כ מהר? לדוגמא אבא שלי שמחפש מחליפה למאזדה 3 מליסינג שוקל את הרכב בכבדות כי עוד מאזדה אין טעם לקנות רגע לפני ההחלפה לדור הבא, על הקורולה אין טעם לדבר.

הלאנסר מיושנת ומרגיזה בצורה מטמטמת, הC4 רכב נחמד, יש לנו אחד במשפחה ברמה מאובזרת, בליסינג בטוח הוא יהיה נורא (במיוחד שהוא לא זמין כרגע). נשארנו עם הפוקוס העגלתית משהו, סוג של מאזדה3 יותר גרועה.

ואופציות נוספות הן הסקודה אוקטביה החדשה, או הI30, אז את הI30 אנחנו פוסלים על הסף בגלל הבגאז' הקטן ואת האוקטביה אנחנו לא ממש אוהבים.

 

אז כן הקרוז מאוד רלוונטית מבחינתנו, ובשבוע הבא צריך להגיע רכב כזה לנסיעת מבחן בחברה, במידה והוא יימצא מתאים אנחנו נזמין אותו כמחליף, במידה ולא נצטרך להתמודד עם הבעייה של הI30 עם הבגאז' הקטן, או מאזדה 6 וחור בכיס.

 

אבי.

 

אם אתה מדבר עם מכונית 1.8 - למה אתם לא בודקים גם את הסיווק?

שאתה אומר שהלאנסר מיושנת אתה מדבר על הדגם ה 1.8 ?

Tubes Rule

פורסם

אני מדבר על קבוצה 2, אז מדובר בגירסאות ה1600... והסיוויק גם כן לא זמינה מעבר לזה שהיא בקבוצה 3..

אבי.


×
×
  • תוכן חדש...