Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעת מבחן על הקרוז 1.8 - רשמים אישיים


DriveEasy
שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא יודע מה אני חושב לגבי העיצוב, מצד אחד הוא נראה עתידני ויפה, ומצד שני הוא פשוט מבולגן מדי ונודף ריח (ונראה שגם איכות) מייד אין קוריאה.

Insane things comes from insanely people.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי היה מאמין שיפתחו בפורום הזה כל כך הרבה דיונים, חפירות ובלבולי ביצים על איזו דייהו שגם ככה לא תהיה הצלחה מסחררת.

נו שיהיה.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד שאתה עדיין קורא לרכב זה דייהו, חבל מאוד שרכב זה יותר בטיחותי מהגולף שלך על פי בדיקת אוסטרליה NCAP

וארה"ב. חבל מאוד שאתה כמו העדר ממשיך להסתכל ישר, צר אופקים, חבל שאתה משווה את האופטרה והאוו ביג הבאמת דייהו לרכב הזה, אשמח אם תלחץ על הקישור הבא ותקרא את הסיקור אודות רכב זה http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1490069.

GM הפעם באמת מנסים להשקיע ומוציאים רכב שעלה המון הפיתוח שלו. שהוא גם יפה, גם בטיחותי מאוד אם לא הכי בקטגוריה, גם איכות הרכבה טובה, עיצוב מעניין לדעתי וחבל שאנשים כמוך לא מנסים אפילו לבדוק את הרכב ולראות איך הוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסטרה חדשה זה אותה פלטפורמה כמו קרוז. הם חולדים גם מנועים, ECOTEC הוא של אופל.

 

סה"כ בתמונות סאלון ניראה יפה, קצת חבל שמרחק בין דש בורד לדלת ניראה לא אחיד - אלה דברים קטנים שמפרעים לי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל מאוד שאתה עדיין קורא לרכב זה דייהו, חבל מאוד שרכב זה יותר בטיחותי מהגולף שלך על פי בדיקת אוסטרליה NCAP

וארה"ב. חבל מאוד שאתה כמו העדר ממשיך להסתכל ישר, צר אופקים, חבל שאתה משווה את האופטרה והאוו ביג הבאמת דייהו לרכב הזה, אשמח אם תלחץ על הקישור הבא ותקרא את הסיקור אודות רכב זה http://cars.walla.co.il/?w=/4701/1490069.

GM הפעם באמת מנסים להשקיע ומוציאים רכב שעלה המון הפיתוח שלו. שהוא גם יפה, גם בטיחותי מאוד אם לא הכי בקטגוריה, גם איכות הרכבה טובה, עיצוב מעניין לדעתי וחבל שאנשים כמוך לא מנסים אפילו לבדוק את הרכב ולראות איך הוא.

 

מה שחבל באמת זה, שאת הרכב שלו IIHS (בארה"ב) דווקא בכלל לא בדק (וגם לא ראיתי בדיקה של הקרוז), אם כי הג'טה נבחרה כ- top safety pick 2009.

אני כבר אומר לך, בתור בעלים לשעבר של גולף כמו של THE ONE, שהקרוז לא מתקרבת אליו בביצועיה, כך שממילא היא לא מעניינת את מי שמחפש רכב זריז, ולא משפחתומטית מרעישה שמתקשה להאיץ. בלי קשר, כרכב ליסניג משפחתי היא אולי מתאימה לשוק הישראלי.

 

נ.ב.

לא נהוג לגנוב תמונות מאתרים אחרים ללא קרדיט (או בכלל).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronisאבל אין מה לעשות, איכות עבודה תלוייה גם בכלים שאיתם עובדים. בלי כלים האלה, אי אפשר לדבר הרבה מעבר לתחושות סובייקטיביות. כל מגזין מופנה לקהל יעד שלו. אם קהל יעד מרוצה - זה העיקר. לי אישית היה קצת קשה לקרוא את הכתבות, אני מחפש יותר מידע אובייקטיבי בטקסט, לכן מגזינים האלו לא כבשו את תשומת ליבי, אולי בגלל ש"קילקל" אותי AUTOREVIEW.

למשל שם הם עושים למכוניות מבחנים ארוכי טווח, שכוללים תנאים מגוונים ונותנים דו"ח של אחזקה, תקלות וכד', עלות חלפים - זה משהו שאפשר לעשות גם בלי כלים מאוד יקרים ויכול לעניין הרבה מאוד אנשים.

 

חלק לא קטן מכתיבה עיתונאית מוטורית הוא עניינים אובייקטיביים, במיוחד במבחנים השוואתיים - תאוצות, מרווח פנימי, גודל תא מטען וכדומה. אבל מה לעשות ורכב זה גם עניין סובייקטיבי - עיצוב, תחושות, נוחות (כל אחד מפרש את זה אחרת) והתנהגות כביש.

המגזינים עליהם אתה מדבר אולי עובדים בתיאוריה אבל בפועל בהרבה מקרים אין מה לעשות עם כל המידע הזה - הוא נחמד ברמה אקדמית אבל כמעט חסר חשיבות כשאתה בא לבחור רכב. צריכת דלק עם ובלי מזגן היא דבר מאוד לא פשוט למדידה אובייקטיבית, בטח בתנאים של הארץ. מדידת מרווח פנימי עם מטר היא שוב - נחמדה אקדמית, אבל לא מספיק חשובה בכדי ליצור בסיס נתונים בנושא (ולרוב המכוניות יש נתוני יצרן). דיינו הוא לא מדויק, אחיזה היא לא בדיקה לחלוטין מדעית ולכן מיותרת (ולא, אנחנו לא יכולים - וזה גם לא באמת מעניין - לשים את האוטו על סקידפאד ולבדוק כמה G בדיוק הוא עושה), גם קלות נהיגה היא לא מדידה אובייקטיבית, זווית ראייה, חלוקת משקל, מד רעש, יעילות מזגן - כל הדברים האלו הם או לא אובייקטיביים או חסרי משמעות מעשית. קראתי כבר כתבות עם שני עמודים שלמים המוקדשים לפרטים כאלו - אין לך באמת מה לעשות עם המידע הזה.

 

הדבר היחיד שהוא באמת חשוב ומעניין הוא מבחן ארוך טווח, אבל שוב - בתנאים של הארץ זה כמעט בלתי אפשרי. המגזינים הבריטיים מקבלים מכוניות חדשות מהיצרנים למשך שנה ויותר בשביל מבחן כזה. פה אין שום סיכוי שזה יקרה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שחבל באמת זה, שאת הרכב שלו IIHS (בארה"ב) דווקא בכלל לא בדק (וגם לא ראיתי בדיקה של הקרוז), אם כי הג'טה נבחרה כ- top safety pick 2009.

אני כבר אומר לך, בתור בעלים לשעבר של גולף כמו של THE ONE, שהקרוז לא מתקרבת אליו בביצועיה, כך שממילא היא לא מעניינת את מי שמחפש רכב זריז, ולא משפחתומטית מרעישה שמתקשה להאיץ. בלי קשר, כרכב ליסניג משפחתי היא אולי מתאימה לשוק הישראלי.

 

נ.ב.

לא נהוג לגנוב תמונות מאתרים אחרים ללא קרדיט (או בכלל).

 

מי גנב תמונות? אלו הן תמונות מהסקירה של אתר וואלה, האתר הישראלי היחידי בינתיים שעשה סקירה על רכב זה,

מי דיבר על ביצועים? תראה לי שורה אחת שהשוותי את הביצועים בין הקרוז לגולף,

הקרוז אכן יותר בטיחותית מהגולף ואין מה לעשות, זאת עובדה.

באמת שאין בסיס לתגובה הסתמית שלך אתה סתם מחפש......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי גנב תמונות? אלו הן תמונות מהסקירה של אתר וואלה, האתר הישראלי היחידי בינתיים שעשה סקירה על רכב זה,

מי דיבר על ביצועים? תראה לי שורה אחת שהשוותי את הביצועים בין הקרוז לגולף,

הקרוז אכן יותר בטיחותית מהגולף ואין מה לעשות, זאת עובדה.

באמת שאין בסיס לתגובה הסתמית שלך אתה סתם מחפש......

 

ולאתר וואלה אין זכויות על התמונות שהוא מצלם? (אני אחסוך לך: יש לו. גם ליבואן יש, אם הן שלו. גם ליצרן יש - אם הן שלו. אלא, כמובן, אם קיבלת מהם רשות וציינת מהיכן הן לקוחות)

אני דיברתי על ביצועים, ועל כך שמי שנוהג ב- TSI, הקרוז לא תדבר אליו לא משנה כמה היא מקסימה.

עדיין לא הבנתי לפי מה קבעת שהיא בטיחותית יותר, אבל שיבושם.

אני רץ לקנות קרוז.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין את חלק מהתגובות של הרכב חולק שילדה, מנוע, ... עם רכב אחר, מה זה אומר - כלום

גם הפוקוס והמזדה 3 חולקים הרה דברים והן שני חיות שונות לגמרי.

 

אני לא אומר שהקורז מכונית מוצלחת או לא - לא יצא לי כלל לראות ובטח לא לנהוג בה, אבל זה שהיא חולקת משהוא עם רכב אחר או לא לא צריך להיות בסיס לשיקול לדעתי.

Tubes Rule

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, בקשר למזגן, לפי דעתי כן חשוב למדוד, מכיוון שבארץ זה דבר מאוד רלוונטי (ברוסיה למשל מודדים יעילות חימום, מכיוון שזה הדבר שרלוונטי להם). יש מכוניות עם מזגן חלש שלוקח להם הרבה זמן עד שמצליחים לקרר, רכבים האלו פחות מתאימים לנסיעות קצרות, מכיוןן שבעל הרכב יצתרף בעיקר להזיע הרבה בנסיעות האלה.

 

בקשר לקלות שליטה על הרכב. אפשר לקחת 5 נהגים "רגילים", שלא עברו קורסי נהיגה מתקדמת ולא כתבי רכב שהם נהגים מאוד מיומנים, לתת להם לעבור תמרון בין קונוסים. לפי נתונים כמה מאותם נהגים הצליחו ניתן להסיק עד כמה קל לתמרן ברכב הזה. לאומת זאת, לתת לנהג מיומן לעבור את אותו מסלול ולמדוד את המינימום זמן שהוא מצליח.

 

מרווח פנימי, לפי דעתי זה לא רק חשיבות אקדמית. זה יכול לעזור למי שרוצה לקנות את הרכב לראות אם יהיה לו מספיק מקום.

יש אנשים גבוהים ויש רכבים עם תקרה נמוכה, יכול להיות שאותם אנשים יגעו כל הזמן בגג.

 

לרכבים שונים רמת בידוד שונה, לכן בנסיעה רעש שונה. ניתן למדוד ע"י מד רעש. במבחן השוואה מאוד מועיל שיהיה אפשר להשוות כמה רועש כל רכב. יש אנשים ששקט נסיעה חשוב להם יותר מאשר אמינות.

 

אני חושב שדברים האלה אפשר ליישם כבר היום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי, הקרוז הזאתי בעצם דייהו "משודרגת" אם תרצו, נטחנה מכל כיוון ויצאה מכל פרופורציות.

אין לי מושג מאיפה מגיע כל שני וחמישי שרשור עם דברי הלל ותשבחות אודותיה - למרות העובדה שאף אחד עוד לא נהג עליה אפילו, וגם אם מישהו אחד נהג עליה - זה לא נראה לי כל כך משקף ומייצג את דעת הרוב או דעה של מגזינים מקצועיים.

 

אני לא מבין איך לא מדברים פה על רכבים שבקושי הוזכרו, ולעניות דעתי לא פחות חשובים מהקרוז כמו: סיאט איביזה החדשה, פיאט 500, אלפא מיטו.

 

יש לי הרגשה שיש פה לא מעט אנשים עם אינטרסים אישיים לקדם את הקרוז בלי שום הצדקה (נכון לרגע זה) למרות שבתכלס, לא בחנו אותה בצורה מקיפה ורצינית, מבחינת התנהגות, ביצועים, בטיחות וכו'.

Twincharger Stratified Injection

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...