Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעונין לבצע שיפורים מכניים במנוע טורבו דיזל 2700

שנת 1996

שמעתי שיש אפשרויות שונות כגון פילטרים פתוחים,ציפים וכו

אני מעונין לדעת אם משהו שמע או יודע על שיפורים אלו, והאם בסוף התהליך

יש שיפור משמעותי בבצועים.

כמו כן אשמח לדעת איפה ניתן להשיג בארץ כאלו שיפורים.

Omnia mea mecum porto

פורסם
אני מעונין לבצע שיפורים מכניים במנוע טורבו דיזל 2700

שנת 1996

שמעתי שיש אפשרויות שונות כגון פילטרים פתוחים,ציפים וכו

אני מעונין לדעת אם משהו שמע או יודע על שיפורים אלו, והאם בסוף התהליך

יש שיפור משמעותי בבצועים.

כמו כן אשמח לדעת איפה ניתן להשיג בארץ כאלו שיפורים.

 

אהלן.

 

ניתן לשפר טראנו מהשנים האלה-ואפילו בהצלחה.

 

קודם כל-פילטר.שים לו פילטר אינבוקס (בקופסה המקורית) של חב' K&N.פילטרים אחרים יוצרים בעיות חיישנים.

 

אח"כ- במשאבת ההזרקה יש אפשרות כיוון.כוון אותה כך שתיתן יותר דלק (סולר).

 

אח"כ-ניתן לשחק בWASTEGATE של הרכב וכמובן במחשב- למתן תוצאה סופית של כ150 כ"ס.יש לי חבר שעשה את זה.

 

מעבר לזאת- היתי מתמקד במיתלים.הגבהה נורמאלית וצמיגי 255 במקום 235.זה משפר את מרווח הגחון הגם ככה בעייתי שלו.

 

איפה עושים?

 

פילטר פתוח אצל קובי K&N (חבר פורום רשום).

 

טורבו ומשאבה אצל חזי- חפש את הפרטים שלו בפורום.

 

צ'יפ אצל גיא פרילינג.גם כן-מופיע בפורום.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...