Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני שם לב שיש רטיבות ליד רגל ימין כאשר היא נשענת על השטיח גומי.

הנזילה לא באה מהדוושה - בדקתי.

מקור הנזילה הוא לצד רגל ימין - צבע הנוזל הוא סגול ירקרק.... ומכיוון שיש ריפוד לא שמים לב כל כך.

אני כן שם לב לנזילה בגלל שהשטיח גומי כולא את הנוזלים - שאר הנוזלים נספגים בבד מסביב אז לא שמים לב מייד.

 

 

התחיל כנראה לפני יום יומיים...

 

מישהו יודע מה זה ?

 

תודה

פורסם

בדוק מפלס מי קירור ברכב, יתכן וישנה נזילה מרדיאטור החימום ברכבך.

 

ועוד דבר, מעולם לא שמעתי על סגול ירקרק, לדעתי גילית צבע חדש!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
בדוק מפלס מי קירור ברכב, יתכן וישנה נזילה מרדיאטור החימום ברכבך.

 

ועוד דבר, מעולם לא שמעתי על סגול ירקרק, לדעתי גילית צבע חדש!

 

 

איך נזילה כזו יכולה להגיע לתוך האוטו ? מבחוץ אין שום סימנים מחשידים. איך אני מוודא זאת לבד ללא הגעה למוסך ?

 

במידה וזו אכן הבעייה , כמה תיקון של בעייה כזו עולה במוסך מורשה של פיזו ?

 

תודה

.

 

משה

פורסם

לא יראו סימנים מחשידים מבחוץ כי הרדיאטור הוא פנימי ונמצא בתוך תא הנוסעים ברכב, מאחורי הדשבורד.

מי קירור חמים עושים דרכם אל הרדיאטור ומחוצה לו חזרה אל משאבת המים לצורך חימום האויר ברכב כאשר אתה פותח את החימום. (קרא על זה עוד בשרשורים דומים בפורום, יש הסברים מאד מפורטים).

קודם כל תאבחן את התקלה, תבדוק אם אכן יש ירידה בנוזל הקירור ברכב, אשר יכולה לגרום לבעיה רצינית ברכב מעבר לנזילה שאתה חווה כעת.

אם אכן יש ירידה במפלס מי הקירור אז אכן ישנה נזילה מהרדיאטור.

בדוק וחזור עם תשובות, חבל לרשום סתם דברים על כמה למה ואיך יעלה במוסך לפני שיודעים אם אכן בתקלה הזו מדובר.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

נשמע הגיוני שזה מהרדיאטור של החימום לרכב או מהצינורות שחוברים אליו . הוא נמצא באיזור הקרוב שם .

פורסם
רדיאטור חימום פנימי. תריח את הריח של הנוזל הזה(מי קירור) - מסריח מאד, דומה למים של טונה משימורים.:evil:

 

 

בדקתי ואכן ריק לגמרי !!!

 

אין כלום במד נוזל קירור. אתמול או שלשום היה בסדר.

 

רק הבוקר נסעתי והאוטו לא התחמם ולא כלום.

 

מה עלי לעשות כעת ? אין לי נוזל קירור בכלל שם . יש לי באותו 4 ליטר מפני שנה ומשהו שקניתי , למלא?

 

אפשר לנסוע למוסך במצב כזה ?

 

האוטו היה בטיפול לפני כמה חודשים והם מילאו לי יותר מדי נוזל קירור מעל המקסימום - זה היה בהילוך שישי אזור - אמרתי להן שיורידו כי יותר מדיי זה לא טוב - הם אמרו לי שזה טוב כי תמיד יורד עם הזמן...

פורסם

מלא את הרדיאטור בנוזל קירור וסע למוסך.

כל מילה נוספת מיותרת.

 

הם כבר יאמרו לך את האופציות האפשריות.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

המחיר - מעל 1500 ש"ח. תתכונן נפשית.

 

זה הולך כמעט בכל המכוניות, רק איכשהוא בסובארו ליאונה שלי הרדיאטור המקורי (בן 20) עוד איכשהוא שרד (גם זה בקושי).

 

כבר יצא לי לראות אותו מוחלף בכל אוטו שנרכש על ידי או על ידי משפחה וחברים, כולל פיאט פונטו, קיה קלארוס וגם בקסארה שלי הוא הוחלף לפני חצי שנה.

פורסם

אם המיכל כבר ריק לגמרי, חבל על הכסף - אפשר למלא במי ברז, ולהסביר להם במוסך שאחרי התיקון - אתה מבקש לרוקן את המערכת ממי הברז ולמלא נוזל מקורי.

 

המחיר - מעל 1500 ש"ח. תתכונן נפשית.

 

אתה בטוח שגם ב-307 צריך לפרק דש-בורד בשביל הח' רדיאטור? אם לא, המחיר יהיה זול בהרבה.

פורסם
אם המיכל כבר ריק לגמרי, חבל על הכסף - אפשר למלא במי ברז, ולהסביר להם במוסך שאחרי התיקון - אתה מבקש לרוקן את המערכת ממי הברז ולמלא נוזל מקורי.

 

 

אתה בטוח שגם ב-307 צריך לפרק דש-בורד בשביל הח' רדיאטור? אם לא, המחיר יהיה זול בהרבה.

 

 

1500 זה מחיר שכולל עבודה בדרך כלל ? עם פירוק דשבורד או בלי?

 

כמה זמן תיקון כזה לוקח בדרך כלל ?

 

כדאי להתקרב למוסך לא מורשה בכל הנוגע לתיקונים מסוג זה ?

פורסם

אני ממליץ לבצע דברים כאלה במוסך מורשה פיג'ו שיש עליו המלצות.

 

הכי חשוב זה מוסך שלא תגיע למצב של "ברגים ספייר" או צרות אחרות.

 

קודם כל תברר במוסך מורשה האם זאת אכן הבעיה - אח"כ כבר אוכל להפנות אותך למוסך מתאים.

פורסם

תעשה את זה רק במוסך מורשה. כל מה שקשור בחימום של הפיג'ו "קצת" בעייתי. במיוחד 2 הצינורות שנכנסים דרך קיר האש לרדיאטור חימום. הברזלים שמחברים אותם מאוד שבירים בגלל כל הקורוזיה והאבנית. בקיצור לך למוסך מורשה שהם ישברו את הראש ויקחו אחריות במקרה של פאשלה

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

ב-307 אין צורך לפרק דשבורד על מנת להחליף רדיאטור חימום - הוא יוצא מכיוון הדוושות וההחלפה לא עולה הרבה יחסית למה שנרשם פה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...