Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וולבו 940 .אבי מחזיק אחת כבר 15 שנים.הרכב מודל 92 2300 אטמוספרי.לאחר 200 אלף ק"מ אני יכול לומר שחוץ מבעיה אחת קריטית שהייתה עכשיו מכיוון מערכת התיזמון הרכב מקורי ומעולה.מזגן מעולה,מרווח ונותן תחושה טובה.בהצלחה

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תנסה דייהו לגנצה.

הלוק היוקרתי, עם אמינות לא רעה ושנתון גבוה. בטוח גם שהאחזקה תהייה זולה יותר משל מרצדס.

 

זה דייהו. אני לא מתקרב לזבל הזה. ביקשתי מרצדס ואתה נותן לי דייהו? כנראה שלא נהגת על רכבים יוקרתיים.

היה לנו דייהו וזה ממש ממש לא זה.

אולי הוא גדול, אבל לא הייתי מבזבז את כספי על זה כשאפשר להשיג משהו יותר טוב באותו מחיר.

 

יוקרה לא באמת מחייב מותג כמו מרצדס או וולו, במידה והוריך מחפשים רכב מפנק בעל כל החישמולים ריפודי עור וכל היוקרה יש הרבה אופציות.

הם יכולים לשקול אופל אומגה בנוסף, רנו לגונה, פ'יגו 406 ולא חסר אופציות בעלות מודל גבוה יותר ואחזקה זולה יותר.

 

הרכבים האלו הם די חסרי משמעות מבחינת ההורים שלי. אין להם מושג מה הם הרכבים האלו והם לא מייחסים להם שום דבר, חיובי או שלילי. בגלל שהם לא מכירים אותם, ברגע שמשהו יתקלקל, אני אדפק כי המלצתי על משהו לא אמין (ראיתי את זה קורה לא פעם ולא פעמיים, עם הרנו שלי, הפיז'ו שלי, הדייהו של אחי, הפורד אסקורט, הגולף של אחותי ועוד המון רכבים שבסוף קיבלתי צעקות בגלל ההמלצה עליהם.)

 

עם הרכבים שאני הצעתי בהתחלה יש לפחות מוניטין של אמינות ואיכות. ככה אני יכול להאשים את הרכב עצמו ולא את ההמלצה שלי.

 

אני הייתי מחפש פז'ו 605. ומתרכז בלמצוא אחת 3.0L עם מעט ק"מ בשעון.

ניתן למצוא משנתון גבוה יחסית (96/7), וכשאתה מתיישב בפנים אתה מרגיש כמו רוברט דה-נירו בסרט 'רונין'

 

1) בשביל אמא שלי 605 זה יהיה בדיוק כמו 405, כלומר לא ממש יוקרתי. היא לא תראה את ההבדל.

2) הגיר האוטומטי של פיז'ו לא ממש מוכר באמינות שלו. הרכב חייב להיות אוטומט.

 

הלנצ'יה קאפה ,הרכב הכי יוקרתי ומפנק בסכום הזה , ובפער גדול מהאחרים .

 

לנציה קאפה

 

גם פה ההורים שלי לא מייחסים לזה תכונות שאנחנו מחפשים. חוץ מזה שאני לא יודע אם יש אוטומט. זה תנאי הכרחי.

 

בקיצור, BMW ירדה מהפרק, חוץ מזה שאני לא ממש רואה את אמא שלי נוהגת על BMW.

 

בין הוולוו והמרצדס, מה הייתם לוקחים?

פורסם

יוסי, אני חושב שאתה חי בסרט שהמכוניות הללו יתנו לאמא שלך אפילו פסיק של יוקרה. במחיר כזה אפשר למצוא רק מרצדס או וולוו באמת ישנות, כאלו שגם ירגישו ככה. מבחינת רוב המאפיינים הן תהיינה הרבה פחות מפנקות ממכוניות "פשוטות" מודרניות ורוב הסיכויים שגם האמינות לא תהיה מפליגה ועלויות האחזקה יהיו גבוהות יחסית.

 

ובכל זאת אם תרצה המלצה - תתחיל לחפש מכוניות משני הסוגים והראשונה שתמצא במצב טוב - קח אותה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אולי המילה היא לא יוקרה.

זה יותר לכיוון הנוחות.

אין פה עניין של פוזה בכלל, אלא הרגשה של סולידיות באוטו.

 

אז מה היית ממליץ בערך בתקציב הזה שהוא לא מהרכבים האלה אבל ירגיש כמו רכב מכובד?

פורסם

בס"כ הכיוון שלך נכון,וולוו ומרצדס. אתה לא מעונין לשכנע את אמא שלך על משהו אחר אז אין מה לשקול משהו אחר.

אני לא בטוח שתרצה לעשות 2 טסטים בשנה, למרות שרכב כזה יהפוך לאספנות מהר יותר, אז אולי המרצדס לא בשבילך.

הכי מציאותי זה להתחיל לחפש. תמצא וולוו שאתה חושב שהוא שמור ושאמא שלך אוהבת ותלכו לבדוק. מנסיון, לא תמיד מה שהיה נחשב פעם מפואר עדיין מרגיש מפואר. מה שכן, אתה מחפש את מה שרוב האנשים לא מחפשים אז אל תפחד להתמקח, אין הרבה קונים לוולוו משנות התשעים.

אני ממליץ לך לשקול פאסאט 97-95 הדגם הישן לפני ההחלפה ב-97.המחירון של 97 (השנה האחרונה) הוא בערך 20K אבל אף אחד לא מקבל מחירון. יש המון שמורות עם פחות מ-170 ק"מ. יצא להם שם רע כי לכולם התקלקל הגיר ב-150-160 ק"מ אבל אחרי שיפוץ גיר זה רכב מצוין, נסה לחפש דגם GL עם מנוע 2.0 אבל גם ה-CL מצוין שעברו שיפוץ גיר אם לא, על תקנה. יש גם קצת VR6 אבל מאוד נדיר. רכב מאוד מפנק ונוח. הוא לא חסין תקלות אבל יוצר כמעט ללא שינוי מ-1989. תמצא מוסך VW בצפון שיודע לטפל ב VW ישנים. יש מלא וגם יש יותר מהדגם הזה בצפון, הבני דודים מאוד אוהבים את האוטו הזה.

הדגם שהחליף הוא עוד יותר מפנק אבל מאוד לא אמין בשנים הראשונות. משנת 2000 בערך התגברו על רוב הבעיות אבל זה כבר יקר.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=34&SubModelID=308&FromYear=1995&UntilYear=1997&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

הכי חשוב. לאור זה שאתה מחפש נוחות. כל רכב שתקנה תשאיר בערך 4000 ש"ח להחלפת הבולמי זעזועים. זה מחזיר עטרה ליושנה. לא להחליף למשהו ספורטיבי אלא למקוריים.

פורסם

אמנם לא מדובר על רכב בעל מורשת "אצילית" אך לקסוס מתחילת שנות ה90 תעשה עבודה לא רעה מבחינת פאר,איכות ואמינות.

ניסאן מקסימה גם תוכל לעשות את העבודה והן גם מפוארות,ישנן כמה ביד 2 שנת 95,מנוע 3.0 ליטר מאובזרת עור וכד',

יד ראשונה.

כמובן שישנן גם אמריקאיות שייתנו מענה ונסחרות במחירים מגוחכים.

ביואיק לדוגמא.

קרייזלר גם כן.

 

 

בהצלחה.

פורסם

לגבי עיניין של "יוקרתיות" נוחות והרגשה כללית למרצדס W126 אין שום בעיה לענות על דרישות הללו.למרות גילו המתקדם זאה אחת המכוניות הנוחות ביותר שיצא לי לסוע בהם איי פעם,והיא עדיין S קלאס.אני כבר עוקב המון זמן אחרי המודעות של W126 ועד היום כמעט ולא ראיתי אחת שמורה באמת,לצערי רובן נשחטות בידי בני דודני מצפון או בידיים לא אוהבות,אם כי יש יוצאי דופן,יש כאן חבר פורום שלפני שנה או שנתיים רכש W126 עם 124.000 ק"מ מקוריים.אך זאה היא באמת מציאה ומאוד קשה למצוא אחת כזאת.עד לנפי שנה עמד ליד הבית שלי W126 שחור שנת 89,אני כבר לא יכול לספור כמה פעמים איחרתי לבית ספר בגללה רק כיוון שפשוט לא יכולתי להוריד ממנה את העיניים,היא הייתה נראת כמו חדשה! גם מבפנים היא נראתה כמו חדשה והריפודים והפלאסטיקה בסלון היו במצב מצויין.אך לצערי לפני כמה חודשים לרכב נטלה מודעה ואחרי זמן מה כבר הפסקתי לראות אותו שם,באמת שאם הייתי בגיל אחרי הצבא והיה לי את הכסף הייתי קונה אותה בלי לחשוב פעמיים בכלל.:cry:

אני חושב שבתקציב שלך יהיה לך מאוד קשה למצוא W126,שלא נדבר על יישור קו שתצתרך לעשות לה על מנת שלא יצעקו עליך ש קנית רכב לא אמין.

אני חושב שאודי 80 משנתוניה האחרונים מאוד מתאימה לך,יש לה תחושה של יוקרה,הרכב מאוד נוח והנסיעה בו מאוד סולידית.

אני בספק שמיש שמחפש W126 או וולוו 940 ירצה לקחת ביואיק למינהם אך זאת עדיין אופציה לא רעה במידה ואמא שלך אוהבת את הסגנון הזה.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

מצתרף להמלצה על אודי 80. בתקציב כזה אפשר לקנות דגם עם מנוע 2000 ועוד יכול להשאר עודף. הסתכלתי ביד 2, ניתן למצוא אחת יד נמוכה, קילומטרז' נמוך שניראית שמורה (עד כמה שמורה באמת וקילומטרז', אי אפשר כמובן להבין ממודעה).

אבל, סה"כ מדובר על רכב צעיר יותר מ-W126, מנוע בנפח קטן יותר (צריכת דלק) ובינתיים טסט אחד לשנה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני הייתי הולך על מרצדס מילה אחת "מרצדס" כל הדרך לבנק.

 

מרצדס זה מותג יוקרה שכבודו במקומו מונח,בחו"ל יש הרבה מוניות מרצדס ישנות עם קילומטראג' שואף למיליון ק"מ,ועדיין נוסעות.

 

אל תחשוב יותר מדי,לך על מרצדס.

 

אני היגעתי לאותה מסקנה כמוך,ניסיתי הרבה מכוניות חדשות,וראיתי שפשוט מאוד אין כמו הישנות.

פורסם

כמו שהמלצתי קודם והמליצו עוד אחריי, פאסאט 97, מותג שידוע באמינות, לא תחטוף צעקות מההורים אל תדאג מניסיון שלי הרכב עמיד ביותר ומפנק, אני לא חושב שתקבל איזה שהיא תחושת יוקרה או איזה נוחות מסויימת בוולו או המרצדס פרט למושב נהג אולי והמרווח הפנימי.

 

בתקציב הזה אתה יכול לרכוש יפנית ממודל מתקדם יותר (לדוגמא לאנטיס) שעל אמינות אין מה לדבר בכלל ולהשקיע עוד כאלפייה על איזה מושב של מרצדס מפירוקייה, יש גם את דגם ה1.8 שמאובזר יחסית ומגיע תוספת סאנרוף.

 

שלא לדבר על דאבל טסט כל שנה בגלל השנתון למרצדס, והחלקים בכלל.

המרצדס עמידה לחלוטין ונכון שהמנועים שורדים גם מיליון ק"מ אבל רמת התחזוקה של הרכב בשביל שיגיע אפילו ל400 אלף רק תעלה הון, מציע שתבחר בין הוולו לפאסאט.

פורסם
אני הייתי הולך על מרצדס מילה אחת "מרצדס" כל הדרך לבנק.

גם אני. אבל לא בגלל אמינות (עם כל הכבוד למרין, אבל זה עדיין רכב בן יותר מ-20 שנה, כלומר כדי שיהיה אמין צריך לרענן הרבה חלקים, כמו מייסבים, גומיות, צינורות וכד', כל קטנות אלה אם עושים בלי קומבינות יכולות לעלות יקר), עלויות אחזקה וצריכת דלק, אלא בגלל הנשמה. מכיוון שלהחזיק רכב כזה לא כלכלי, גם קבוצה 7 טסט יקר, גם רכב יחסית ישן, גם צריכת דלק (עם כל הכבוד בעיר 1 ל-8 זה לא יהיה - ממליץ להסתכל ב-CARFOLIO כדי להבין על מה מדובר ושם עוד מדובר על נתוני יצרן של רכב חדש).

מעבר לזה, כמו שכבר הזכירו מעלי, רוב רובן שחוטות ע"י בני דודים.

 

מבחינה פרקטית, לקנות רכב כזה לא כדאי. מבחינה לא פרקטית, אלא רגשית, אני אישית בעד מזון לנשמה, אבל אך ורק אם יש אפשרות כלכלית להחזיק רכב כזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

חברה הבנאדם דיבר על 940 אתם מציעים לו לאנטיס בגלל הסאנרוף ?

לדעתי, 940 שנת 96 ומעלה, מנוע 2.3 טורבו, תחפש טוב טוב אחד שמור, אם תצליח לקנות ב13 ~ פשוט לך על זה.

אני לא יכול להבטיח לך יוקרה, אמנם רכב גדול, מסיבי, חזק, מרגיש טוב ויושב טוב, בטיחותי וכו', אך אין ברכב דשבורד "מבריק מציפוי עץ" או הגה מעור וכו', פשוט רכב שבנוי טוב ויכול להחזיק שנים טובות כמו חדש אם שומרים עליו.

היתה לי 940 עם הרבה קילומטר, עברה אצלי ימים קשים תאמין לי, פשוט רכב שלא רוצה להתקלקל - אז באמינות ? אין לך מה לדאוג, אך כמובן שצריך לבדוק טוב טוב את הרכב.

יוקרה ? לא ממש

תמורה לשקל ? מצויינת

מחירי טיפולים מפתיעים לטובה ועם קצת קשרים עם חנויות של המכוניות האלו אפשר להשיג חלקים במחירים מעולים, ממליץ, משה.

פורסם

בתקציב הנ"ל הייתי בטוח הולך על אופל אומגה משנת 97-98.

יתרונות: מרווחת, בטוחה, מאובזרת, חזקה ונראת סבבה (לדעתי).

חסורנות: אחזקה יקרה (קח בחשבון שגם רכבים אחרים לא יהיו זולים לאחזקה) ומוסכים מורשים שפשוט לא יודעים איך לטפל ברכב.

 

לסיכום, תעשה נסיעת מבחן, מבטיח לך שלא תתאכזב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...