Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד חודש-חודשיים אמא שלי תיתן במתנה את האוטו שלה לאחותי ותקנה משהו לעצמה.

הקילומטראז' שהיא עושה בשנה הוא בין 4000-5000, ככה שצריכת דלק של 8:1 היא לא קטסטרופאלית. בגלל הקילומטראז' וצורת הנהיגה הרגועה שלה, האמינות גם לא תהיה בעיה והרכב יטופל באהבה.

 

מסיבות אידיאולוגיות (אל תשאלו) ההורים שלי לא מוכנים להשקיע יותר מ18000 על רכב, וגם זה בקושי, אם מוסיפים את המחיר של המכירה של הפיאסטה של אחותי.

קיימת אפשרות של הוספת מחיר, אני בספק.

 

האפשרויות:

וולוו 740 או 940 (באופן אידיאלי שיהיה סטיישן).

מרצדס 280SE או עם מנוע יותר גדול.

BMW סדרה 3 (עדיפות אחרונה מאוד).

 

שנת המינימום בשביל הוולוו היא 1990, בשביל המרצדס 1985, את הBMW אני לא מכיר, אז צריך ייעוץ שם.

 

את המרצדס אני מכיר טוב כי היו לנו כמה מהמודל המדובר וגם יותר ישנות, ששימשו כרכב יומיומי.

נא לזכור שאני מכיר אותם בגרסאות ובמזג האוויר של דרום אמריקה, שיותר סלחן, אז יש הבדלים.

 

1) איך הרכבים האלו בארץ? מה הסיכוי להשיג אחד במצב טוב?

2) איך נחשבת העמידות שלהם בתנאים הישראליים?

3) כמה קשה להשיג חלקים?

4) כמה קשה למצוא מישהו שיודע לתקן אותם? (אני גר באזור כרמיאל).

5) איזה מהם נותן יותר תחושה של כוח?

6) האם הוולוו אפילו משתווה למרצדס מבחינת נוחות?

 

 

(תמונות להמחשה סתם בשביל הכיף)

 

עריכה: רק 4 או 5 דלתות, לא קופה.

800px-Volvo_940_Turbo.jpg

1986-1991_Mercedes-Benz_W126_01.jpg

800px-1987BMW325esE30.jpg

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכב שנמצא 20 שנה על הכביש ואתה מחפש אמינות?

תעלה ב10 שנים לשנות ה2000 ואז אולי תקבל אמינות.

אתה הולך לזרוק 18 אלף ש"ח על רכב כמו מרצדס או ב מ וו שכל חלק שם עולה אלפי שקלים.

לא חבל על הכסף?

פורסם

לא חבל.

אני לא אוהג מרצדסים חדשים יותר. זה גם עניין של ערך סנטימנטלי לדגמים המסוימים האלו. כמו שאמרתי, היו לנו כאלו בעבר, וגם חדשים יותר.

הרעיון הוא לקנות משהו שעוד 10 שנים יהיה רכב האספנות שלי.

 

אני לא מחפש אמינות, אלא עמידות. ייעשה יישור קו רציני אחרי הקנייה בכל מקרה.

פורסם

במידה ואתה לא חושש מהמותג רובר ,הייתי ממליץ לך לבדוק את הרובר 600 כאמור הרכב היה ברשותי ויש לציין שהגיר והמנוע הם של אקורד . בנוגע לרמת הפאר ,אני חושב שהיא תבייש גם את הבנז וגם את הוולוו. כמו כן הרכב מאוד נוח ומשדר ניחוח יוקרתי ,במיוחד הדגם המאובזר אשר מכיל חלון גג ,סלון עור ועוד שלל פינוקים.

כמדומני ב18 אלף אתה תוכל להשיג רכב משנתון 97 -98 כמו כן אל תתפשר על היסטורית הטיפולים של הרכב.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם
ייעשה יישור קו רציני אחרי הקנייה בכל מקרה.

מבחינת יישור קו, זה עלול לעלות לך כמו עלות קנייה ואפילו יותר.

 

רק צמיגים במידות שצריך לרכבי יוקרה, יכולים לעלות 4,000ש"ח. שלא לדבר על מכניקה.

 

מבחינת BMW, בתמונה יש לך את סדרה 3, היא לא ממש רכב יוקרה. לפי מה שראיתי ביד 2, במחיר כזה אפשר למוצא סדרה 3, אפילו סדרה 5 במצב סביר, הכוונה לדגמים הבסיסיים כמו 318 או 520 לרוב.

 

מבחינת אחזקה של רכבי יוקרה של BMW, אתה יכול לדוגמא לקרוא שרשור שפתחתי ובו סקירה כמה כסף הוצאתי על סדרה 7 ב-9 חודשים. בקצרה, למרות שרכב שלי באמת שמור, בינתיים שילמתי על אחזקה 16,000ש"ח, צריך עוד להחליף צמיגים, זה עוד 4K ועוד כמה אלפים לעוד דברים קטנים שמתגלים כל הזמן.

 

תשובות לחלק משאלות שלך:

3. חלקים שאין בארץ אפשר להזמין בחו"ל. אז קשה להשיג, זה לא ממש, אבל יכול לקחת זמן ובו רכב מושבט.

4. אם תקח BMW, יש כמה מוסכים מצויינים בצפון.

5. תחושה של כוח ייתן הרכב הכבד מבינהם בירידה. מבחינת בומרים, מנועים 1.6 ו-1.8 לא ממש נחשבים לחזקים. דגמים עם מנועי 6 צילינר בד"כ עולים משמעותית יותר (תלוי כמובן ממצב הרכב וגם זה לא תמיד).

 

איזה רכב אני אישית הייתי לוקח מבין השלושה? כמובן את W126 (אבל אני לא מחשבי בקנייה את עלויות אחזקה, אלא רק ערך רגשי).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יוקרה לא באמת מחייב מותג כמו מרצדס או וולו, במידה והוריך מחפשים רכב מפנק בעל כל החישמולים ריפודי עור וכל היוקרה יש הרבה אופציות.

 

הם יכולים לשקול אופל אומגה בנוסף, רנו לגונה, פ'יגו 406 ולא חסר אופציות בעלות מודל גבוה יותר ואחזקה זולה יותר.

פורסם

אני הייתי מחפש פז'ו 605. ומתרכז בלמצוא אחת 3.0L עם מעט ק"מ בשעון.

ניתן למצוא משנתון גבוה יחסית (96/7), וכשאתה מתיישב בפנים אתה מרגיש כמו רוברט דה-נירו בסרט 'רונין'

פורסם

מנסיון שלי עם וולוו 940 - רק וולוו. ביטוחים זולים, אמינות גבוה מאוד, גם לרכב בן 15 שנים.

רכב מרווח מאוד, ונעים לנסיעה. הוא אינו זריז כמו רכב מודרני אבל גם לא עייף.

בד"כ מכוניות כאלה הוחזקו על ידי קשישים פדנטיים כך שלא ממש קשה למצוא רכב שמור ומטופח.

יואב

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

על ה BMW הייתי מוותר כיוון שחלקים יקרים וה 3 מהשנתונים הללו קטנה ולא ממש יוקרתית.

הוולוו אחלה רכב, יש בו הכל והוא אמין יחסית (בכל זאת צריך להחליף חלקים מדי פעם), לי העלות לא עולה על 5000 לשנה כולל טיפולים. (בדרך כלל פחות)

המרצדס היא גם חלום שלי אבל תצטרך 2 טסטים ולגבי החלקים והאמינות אינני יודע.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

ניתן גם להוסיף אודי 80,בתקציב הנ"ל אפשר יהיה למצוא אחת ממודלים אחרונים במצב טוב.רכב נוח מפנק והרגשה של טנק.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
והרגשה של טנק.

 

את ההרגשה הזו הוא יחווה גם בוולו.:-)

לזכות הוולו עומד הפינוק, הרכב מרגיש יציב על הכביש והנסיעה חלקה ונעימה (יחסית למודל), אני לא אומר שהוא מתקשה לסחוב אבל הוא רכב כבד יחסית וזה מתבטא בצריכת הדלק ובהאצות (בין הרכבים הראשונים שיצא לי לנהוג עליהם לאחר הוצאת הרישיון)


×
×
  • תוכן חדש...