Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לנציה קאפה.

 

אני יודע שאני חוזר על עצמי אבל ההמלצה לא באה בגלל שהרכב מהיר או "מפואר" - הוא אכן מפואר (שייך לקבוצה 6) ואכן מהיר מאוד - אבל הסיבות הן דווקה אלו שאמא שלך מחפשת:

 

1. נוחות - הרכב הכי רחב בקבוצה, גם המון מקום לרגליים/ראש/ספסל אחרורי, מערכת אקלים מפוצלת, ריפודים נעימים, תאורה פנימית בכל חור, מראה שמתקוונת ללילה לבד ועוד אלף דברים נוספים שאומרים - נוחות, נוחות, נוחות ופאר.

2. אמינות - הרכב מאוד אמין, מאוד אמין בצד המכני אבל גם מאוד אמין בכל השאר (חשמל, איכות גימור וכו').

3. עלות תחזוקה - חוץ מצריכת דלק גבוה יחסית כל שאר החלפים סבירים ביותר ביחס למחירי החלפים בסוג כזה של רכבים. גם עלות הטיפול במוסכים היא זולה - ישד התחשבות מיוחדת לאוהדי אלפה ולנציה.

4. מקום - תא מטען ענק. לא תזדקק לסטיישן בגלל גודל תא המטען.

5. שנת ייצור - תוכל לרכוש גם שנת 97 שזה 7 שנים יותר חדש ומודרני מאשר 90 ...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יוסי, יוסי, יוסי ...

מה יהיה איתך,

כבר הרבה זמן אני קורא על סיפורי הרכבים שלך, הגיע הזמן שתיתן להורים קצת נחת. ("יוסי ילד שלי מוצלח ....").

תפסיק לחלום על מכוניות יוקרה, זה נחמד והכל אבל נראה לי שאתה לא תעמוד בהוצאות, גם אני מפנטז על איזה לקסוס או מרצדס או אולי איזו לגנ'ד אבל כאשר אני שומע על סטרטרים ב 4000 ש"ח, או מזרקים ב 3000 ש"ח (לאחד !!) אז ממש יורד לי מכל העניין.

עצה שלי מנסיון, קנה לה וולוו 940, יש ים של רכבים כאלו, עם קצת סבלנות תוכל למצוא אחת יפה (אל תתפשר), אלו רכבים אמינים, אין להם יוקרה (מה זה בדיוק? מושבי עור?) אבל הם נוחים מאוד, מרווחים מאוד, יש להם חלונות חשמל נעילה חשמלית הגה כוח מזגן, אפילו חימום במושבים, מה צריך יותר מזה?

קנה את ה 2300, אפשר אפילו עם הטורבו (צריך לבדוק שהוא תקין) בכל מקרה זה לא מטוס אבל הנסיעה נעימה מאוד והצורה אהובה עלי בכל מקרה.

חלקים לא חסר, יש גם תחליפיים והם לא יקרים.

אל תתפתה לעלות ל 960 או S90 זה לא אותו דבר (הצרפתים כבר שמו את ידם בעניינים).

ה 940 הוא הדגם האחרון שמראה אמינות יוצאת מהכלל, לי כבר יש 230,000 מקוריים על השעון, הרכב משנת 1991 עם מנוע 2000 ועדיין הוא עובד חלק בלי נזילות (אין טיפה על הכביש) והרכב משייט ב120 בלי להנות מפגעי מע"צ.

 

אני מקווה שתקח את עצתי, ב 18,000 תוכל להשיג רכב טוב, וכדאי לקחת מתחת לשנת 95 כך שלא יעשו לך בעיות על פליטת מזהמים.

עוד עיצה קטנה, אל תקנה את השנה הגבוהה ביותר בסכום הנמוך ביותר, בדרך כלל מי שחושב שהרכב שלו שווה פחות הרכב שלו בטוח שווה עוד פחות.

אני את שלי קניתי ב15,000 לפני שנתיים, יכולתי לקנות שנת 94 באותו הסכום אבל רציתי את הרכב הזה והייתי מוכן לשלם עליו ואני לא מצטער לרגע, אגב טסט עברתי חלק פעמיים כבר (החלפתי לוחיות רישוי - זה לא נחשב - נכון?).

 

 

שבת שלום.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

לנצ'יה קאפה,

לנצ'יה קאפה,

אה כן ,

ולנצ'יה קאפה!!!

אתה יכול להשיג רכב באיכות מדהימה משנתון יחסית דיי מתקדם כמו שנת 97 במחיר ,

והם רכבים מעולים , נוחים ובטוחים ,

טיפולים קצת יקרים , אבל אם תטפל בהם כמו שצריך , אמא שלך פשוט תגיד לך תודה, ורק בגלל העניין של הנוחות

אין מתחרים לזה ,

אבל היי צריך לזכור שאני משוחד , אולי הכי משוחד שיש ...

אז לסיכום , לנצ'יה קאפה משנתון 96 ומעלה

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

 

שלא לדבר על דאבל טסט כל שנה בגלל השנתון למרצדס, והחלקים בכלל.

המרצדס עמידה לחלוטין ונכון שהמנועים שורדים גם מיליון ק"מ אבל רמת התחזוקה של הרכב בשביל שיגיע אפילו ל400 אלף רק תעלה הון, מציע שתבחר בין הוולו לפאסאט.

את המרצדס הקודמת מכרנו עם 650000 קילומטר והיא הייתה במצב די טוב בלי יותר מדי דאגות.

 

מבחינה פרקטית, לקנות רכב כזה לא כדאי. מבחינה לא פרקטית, אלא רגשית, אני אישית בעד מזון לנשמה, אבל אך ורק אם יש אפשרות כלכלית להחזיק רכב כזה.

 

יוסי, יוסי, יוסי ...

מה יהיה איתך,

כבר הרבה זמן אני קורא על סיפורי הרכבים שלך, הגיע הזמן שתיתן להורים קצת נחת. ("יוסי ילד שלי מוצלח ....").

תפסיק לחלום על מכוניות יוקרה, זה נחמד והכל אבל נראה לי שאתה לא תעמוד בהוצאות, גם אני מפנטז על איזה לקסוס או מרצדס או אולי איזו לגנ'ד אבל כאשר אני שומע על סטרטרים ב 4000 ש"ח, או מזרקים ב 3000 ש"ח (לאחד !!) אז ממש יורד לי מכל העניין.

 

אין שום בעיה עם ההוצאות, ורכב יוקרה כבר יש, פשוט אני לא נוהג עליו (לאבא שלי יש לנד קרוזר פראדו 2007). זה לא שחסר כסף, פשוט ההורים שלי לא אוהבים להשקיע הרבה בקניה עצמה של הרכב.

אם ההוצאות של התחזוקה הן גבוהות, נשלם אותן.

העניין הוא שעד היום, חוץ מהמרצדסים שהיו לנו, כמעט כל הרכבים שלנו עלו הרבה בקניה ואחר כך גם המשיכו לעלות כסף (זה נורמלי). העניין הוא שאני מעדיף להשקיע ברכב שימשיך לשרת אותי במשך 10 שנים או יותר, ואחר כך יהפוך לאספנות.

עד היום תמיד הייתי צריך להשקיע המון ואז למכור את הרכב כזבל.

הגיע הזמן להשקיע במשהו לטווח ארוך, והצורה היחידה היא לקנות משהו שיהיה טוב ולא ירגיש לי שהוא הזדקן תוך שנתיים מיום הקניה.

הוולוו נראית טוב גם היום, והמרצדס היא פשוט קלאסית.

 

במילים אחרות, כשאני קונה חלק ב3000 שקל ללאנטיס, אני זורק את הכסף על האוטו. כשאני קונה חלק ב3000 שקל למרצדס, אני משקיע כסף במשהו שאני אוהב ויודע שאותו חלק ישרת אותי בעתיד לעוד הרבה זמן.

מהלנטיס והפאסאט אני אפתר מהר מאוד.

רכב כמו הוולוו והמרצדס יישארו אצלי המון זמן ובעתיד יהיו קלאסיים.

פורסם
יוסי, האם שקלת יונדאי סונטה מהשנים הראשונות (94-96)?

מבחינת נוחות לשקל, קשה יהיה למצוא אופציה מוצלחת יותר.

 

הבן אדם מדבר על זה שהוא רוצה שהרכב שלו יהפוך עם השנים לרכב קלאסי,שהוא מוכן להשקיע בו אך בתנאי שהרכב לא יגרום לו להתפתר ממנו בעוד כמה שנים(ראה דוגמא לנטיס,ופאסאט) ואתה מציע לו סונטה?:shock:

אני לא אומר שסונטה זה לא רכב טוב,פשוט למיטב הבנתי הדרישות של יוסי מהרכב הן מעט שונות.לכן סונטהו פאסאט לא יוכלו לעמוד בהן.

אני חושב שתחפש לך וולוו 940 ותסתכל על אודי 80,זה עדיין יכולה להיות אופציה מצויינת בתקציב שלך.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

 

אין שום בעיה עם ההוצאות, ורכב יוקרה כבר יש, פשוט אני לא נוהג עליו (לאבא שלי יש לנד קרוזר פראדו 2007). זה לא שחסר כסף, פשוט ההורים שלי לא אוהבים להשקיע הרבה בקניה עצמה של הרכב.

אם ההוצאות של התחזוקה הן גבוהות, נשלם אותן.

 

אם כך לך על איזה מרצדס SE, לפי דעתי הדגם היפה ביותר מהדגמים הלא ספורטיווים.

הוולוו אינה יחודית כל כך בנופי ארצנו (למרות שכבר אין כלכך הרבה ממנה).

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

בקיצור אתה מחפש רכב "אקזוטי" בעל תחושה יוקרתית?

אז הלנצ'יה מגיעה עם תיבה אוטומטית, ואת שאר האיבזור כבר אמרו אני לא צריך לחזור.

 

ואם אתה בכיון של שבדיות אל תשכח לגבי סאאב, ה9000 נכנסת יופי בתקציב והיא גם מאובזרת יחסית, ומרווחת.

פורסם

חשבת על מרצדס W124?



 

800px-Mercedes-Benz-300.jpg

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אין בעיה למצוא 940 שמורה אך היזהר בכל זאת ואל תתפתע לכל רכב שנראה מבריק, אם תרצה שלח לי הודעה פרטית ואעדכן אותך לגבי תקלות / על מה לשים דגש

 

משה


×
×
  • תוכן חדש...