Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לכל מי שיכול לתת עצה,

אני חדש בפורום ורוצה לדעת האם המגבר

ZXi8008 - Hifonics 740W 5-Channel

יכול לסחוב סאב+ סט של מורל/פוקאל?

אם יש המלצות לסאב אשמח לשמוע-דרישה עקרונית דיוק.

ולגבי הסט אם תוכלו להמליץ אשמח גם.

 

הכל ישודך ל:DXZ785USB - Clarion

תקציב:

סאב: עד 800

סט: 1000-1200

 

תודה מראש,

krid.

פורסם

בעיקרון אודיו קינג אתה צודק אבל עם מגבר שכזה ניתן לקחת סט קומפוננט ולעבוד איתו בהגברה אטקיבית ובנוסף עוד לחבר סאב,בקשר לאיכות המגבר אז תמיד יש משהו יותר טוב או פחות במחיר כזה או כזה.

פורסם

אני הייתי ממליץ על מגבר 4 ערוצים ועבודה בפסיבי

הצעה שלי:

 

מגבר JBL 1004

קומפוננט מורל דוטק אוביישן

סאב סרווין ווגה HED12 {כולל תיבה}

----------------------------------

סה"כ 3500 שח .

פורסם

אודיו קינג בהתחשב בכך שהבחור קנה את המגבר בכ-200 דולר אני לא חושב שה-jbl יכול להוות תחרות מול ההייפוניקס לא מבחינת האיכות ולא מבחינת המחיר,בסה"כ מגברי הייפוניקס הם מגברים טובים ואמינים שעושים את העבודה טוב,הבעיה היחידה שלהם בארץ זה שהם לא הכי נפוצים ומתומחרים טיפה גבוה מדי.

בעיקרון ניתן לגשר במגבר הזה את הערוצים ובעצם לקבל 3 ערוצים,2 בשביל הקומפוננטים עם עובדים פאסיבית ועוד ערוץ אחד בשביל הסאב,זה יוצר נוחות בהתקנה וחיסכון במקום בצורה נפלאה,אל תשכח שיש עוד כאלו שכן משתמשים בבגאז' שלהם.

פורסם

תודה לשני המשיבים,

אחרי שבדקתי בכמה וכמה מקומות, המגבר דווקא מקבל ביקורת לא רעה, אבל שוב ביקורת זה נתון לכל כך הרבה מחלוקות.

 

אני רוצה להתמקד בהמלצה לסט ולסאב, כי גם המגבר וגם הCLARION נקנו כבר, במחיר כולל של 380 דולר.

 

ועוד שאלה קטנה,

למה באמת לא לעבוד אקטיבי?

 

יום טוב,

krid.

פורסם

אנשים,

על איזה סאב תמליצו לקנות מארה"ב (תקציב עד 200$)

 

 

נא לעזור, אני אמנם חדש פה אבל קדימה, תפגינו ידע ומקצועיות.

 

 

ערב טוב לכולם.

פורסם

הנה כמה אופציוץ שנכנסות בתקציבך:

http://www.woofersetc.com/p7334/ARC8D4--ARC-Audio-8"-150-Watt--Dual-4-Ohm-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p7335/ARC10D2--ARC-Audio-10"-250-Watt-Dual-2-Ohm-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p2033/IDQ10V2D4--Image-Dynamics-10"-IDQ-Dual-4-Ohm-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p2731/10W1v2--JL-Audio-10"-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p2551/12W1v2--JL-Audio-12"-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p2895/10W3-V2-D4--JL-Audio-10"-DVC-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p5202/10W3V34--JL-Audio-10"-600-Watt-4-Ohm-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p5202/10W3V34--JL-Audio-10"-600-Watt-4-Ohm-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p7101/MM1040--Polk-Audio-10"-4-Ohm-Shallow-Mount-Subwoofer.htm

http://www.woofersetc.com/p7102/MM1040DVC--Polk-Audio-10"-4-Ohm-Shallow-Mount-Subwoofer.htm

http://www.sonicelectronix.com/item_7816_Infinity+Kappa+Perfect+10+VQ.html

http://www.sonicelectronix.com/item_15053_Focal+25+A1.html

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14037

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=17539

*בקשר למוצרי ID אני חושב שעדיף לקנות בארץ,יש בחור כאן בפורום בשם אדי שהוא מפיץ שלהם והמחירים מאוד נוחים לחברי הפורום,הנה קישור לעמוד המבצעים שלו:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237392

גם מוצרי phoenix gold ניתן לרכוש בארץ במחיר נוח,הנה קישור:

http://pompa.co.il/pl_products~61~408~383-567.htm

גם מוצרי polk-audio נמכרים במחירים,הנה קישור:

http://pompa.co.il/pl_product~DB104DVC~61~408.htm

מקווה שעזרתי.

×
×
  • תוכן חדש...