Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למי ש"שוקל" Nissan 370Z מול Porsche Cayman S


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבה טובה, נהנתי לקרוא.

אבל בתכלס אנשים שיכולים לקנות את הפורשה לא יחשבו על הניסאן והפוך,מי שיש לו כסף לניסאן לא יחשוב על הפורשה.

פורסם

הבדלי המחירים עצומים. במיוחד בארץ שהפורשה נמכרת לפי אירו והניסאן (במידה ותגיע) תהיה תלויה בדולר/יין.

במחיר ריאלי של 370Z (להערכתי ~350 אלף ש"ח) מדובר על רכב שעולה חצי מפורשה קאיימן S.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה ש-DISCOVER אמר, שהפורשה עולה פי שתיים מהניסן. היא שווה גם פי 2 בתור רכב? לא נראה לי.

בקיצור, מה תקנה? 2 ניסן או פורשה אחת? :wink::-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ממש צרות של עשירים :)

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
מה ש-DISCOVER אמר, שהפורשה עולה פי שתיים מהניסן. היא שווה גם פי 2 בתור רכב? לא נראה לי.

בקיצור, מה תקנה? 2 ניסן או פורשה אחת? :wink::-P

איזה מין חשבון זה ?

פורסם

ומה יעזרו לי 2 ניסאן בחנייה?

אם הייתי צריך להוציא מכיסי כדי לקנות את הרכב, סיכוי לא רע שהייתי מעדיף קאיימן בייבוא אישי ;)

הפער מחירים היה רחוק מפי 2 (~500K לקאיימן S בייבוא אישי) ואז האיכויות של הפורשה היו יכולות להצדיק את הפער.

אבל פעם של 350K, או פי 2 במחיר - לא נראה לי מוצדק.

לכן אם אני צריך לקנות מהסוכנות, ה370Z תהיה כוס התה שלי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפני שאתם מדברים על פי 2, פי 3 ושערי חליפין, תנסו - איכשהו - להשיג נהיגה בקאימן. את התחושות אי אפשר להעביר בכתב, ורבים וטובים כבר ניסו. לעומת הGTI שלי, זה כמו להשוות בין חרב של האטורי האנזו לכף שולחן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לפני שאתם מדברים על פי 2, פי 3 ושערי חליפין, תנסו - איכשהו - להשיג נהיגה בקאימן. את התחושות אי אפשר להעביר בכתב, ורבים וטובים כבר ניסו. לעומת הGTI שלי, זה כמו להשוות בין חרב של האטורי האנזו לכף שולחן.

 

 

אנלוגיה מתאימה.

אתה יוצא מהקאיימן וחושב, ככה בדיוק מכונית צריכה להתנהג.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ומה יעזרו לי 2 ניסאן בחנייה?

אם הייתי צריך להוציא מכיסי כדי לקנות את הרכב, סיכוי לא רע שהייתי מעדיף קאיימן בייבוא אישי ;)

הפער מחירים היה רחוק מפי 2 (~500K לקאיימן S בייבוא אישי) ואז האיכויות של הפורשה היו יכולות להצדיק את הפער.

אבל פעם של 350K, או פי 2 במחיר - לא נראה לי מוצדק.

לכן אם אני צריך לקנות מהסוכנות, ה370Z תהיה כוס התה שלי.

 

 

איך הגעת למחיר הזה ביבוא אישי ??? מגרמניה ??? (מארהב לא ניתן יותר להביא אותן ...)

פורסם

על איזה ייבוא אתה מדבר?

של קאיימן או של 370Z ?

 

קאיימן בייבוא מאירופה עולה כ500K.

קאיימן בייבוא מארה"ב (וכן אפשר להביא אותן משם) תחסוך לך עוד כמה עשרות אלפי שקלים (לא רחוק מ400K).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אנלוגיה מתאימה.

אתה יוצא מהקאיימן וחושב, ככה בדיוק מכונית צריכה להתנהג.

 

ובכל זות אתה הולך לישון ובוכה על זה שלא הרווחתה מספיק כסף בישביל 911.

 

למרות שהקיימן טובה יותר (ברוב אם לא כל המובנים) הייתי הולך על הניסאן כי היא פשוט זולה יותר .

פורסם

אני לא מכיר אנשים שקנו קאיימן S והלכו לבכות כל זה שהם לא הרוויחו מספיק בשביל 911.

בטח שלא בארץ;

אנשים שקונים מכונית ב700 אלף שקל, במקרים רבים, לא עושים את זה בגלל שאין להם את היכולת הכספית לקנות רכב יקר יותר

אלה כיוון שהם לא מוצאים לנכון להוציא עוד כמה מאות אלפי שקלים על רכב שלא רק ולא יתן משהו תמורה מספקת עבור התוספת, אלה גם יאבד הרבה יותר ערך הרבה יותר מהר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...