Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפריוס וכל ההיברידיות למיניהם, לא כאלה חסכוניות וידידותיות לסביבה.

הסוללות שלהם יקרות ומזהמות.

שישארו עם האוקטביות..

פורסם

המשטרה הישראלית צריכה ללמוד מהמשטרה באיטליה (או מה שראיתי במילאנו לפחות), כל הניידות שם הן אלפא 159 וגם כמה סדרה 3 בודדות.

תשלבו את זה עם מראה וצביעה יפה ותקבלו מכונית משטרה אמיתית :)

TFSI Power

פורסם

סביר שאלה שראית באלפות הם קראביניירי ,גוארדיה דלה פיננצה או פוליציה סטראדאלה. המשטרה שם דווקא מודעת לרכבים יעילים לכל תפקיד,מדיפנדר ועד למבו, ושוטרים שלא צריכים רכב חזק לתפקיד (ויג'ילי אורבאני,פוליציה לוקאלה) נוסעים הרבה בפונטו/Y-10 /אונו זקנה/פאנדה/500 /טוסטוס/אופניים

פורסם

גם אני ראיתי את הפריוס המדוברת משוטטת בחיפה.

לדעתי יוזמה מבורכת וחסכונית.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לפני שנה בערך המשטרה שכרה כמה פריוסים בתור פיילוט. בתחנה בה אני מתנדב (ת"א צפון) רק שוטר אחד עבר "הדרכה" על איך לנהוג בה, לכן רוב הזמן היא עמדה בחניון.

פורסם
המשטרה הישראלית צריכה ללמוד מהמשטרה באיטליה (או מה שראיתי במילאנו לפחות), כל הניידות שם הן אלפא 159 וגם כמה סדרה 3 בודדות.

תשלבו את זה עם מראה וצביעה יפה ותקבלו מכונית משטרה אמיתית :)

אתה מציג ניגוד מוחלט לאינטרסים של המשטרה, שאומרים בבירור "דו"ח מהירות יהיה יעיל הרבה יותר מאשר לרדוף אחרי פורשה 911 גנובה שנוסעת ב250 קמ"ש בכביש הערבה."

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

תסלח לי, אבל זה נשמע מגוחך אפילו בסטנדרטים של משטרת ישראל. ואני לא מדבר רק על זה שמישהו צריך לעבור הדרכה איך לנהוג בפריוס (לוחצים על כפתור ההתנעה, מעבירים ל-D ונוסעים).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טויוטה פריוס במשטרת ישראל -

 

משטרת ישראל בעקבות הרצון לחסוך בדלק ולשמור על הסביבה, החליטה לבצע ניסוי ברכבים היברידיים.

 

הרכב שנבחר הוא טויוטה פריוס ממנו נרכשו מספר מועט מאוד של יח' שהוכנסו לצורך בדיקה במס' יחידות תנועה עירוניות! (לא מתנ"א!)

הרכבים לא מחליפים B4 של מתנ"א (שלדעתי כבר לא ברכש, אלא הג'טה החליפה אותה), אלא את הסקודה העירונית.

 

למשטרת התנועה בתוך העיר תפקידים שונים מאלו של משטרת התנועה הארצית ושונים מאלו של ניידות הסיור.

תוסיפו לכך את העובדה שלהבדיל מניידות הסיור לניידות התנועה העירוניות אין בד"כ צורך להגיע דחוף לאירועים, ואת האיסור היחסי על מרדפים, שגם ככה בעיר לא מגיעים למהיריות מטורפות, אז יכול להיות כאן שילוב מוצלח.

 

כמו כן לפריוס יתרונות רבים בתור רכב עירוני.

 

נכון להיום, למיטב ידיעתי אין כוונה להצטייד בפריוסים נוספות, וטרם התקבלה החלטה בנדון.

ולדעתי גם זה לא בכיוון יותר, עקב ירידת מחירי הדלק, והעובדה שהפריוס לא זולה (המשטרה רוכשת רכבים במחירים מלאים) ויש הרבה סימני שאלה בנוגע למצברים ולא כ"כ בטוח שהחסכון בדלק של פריוס לעומת אוקטביה TDI מצדיק את ההצטיידות בכאלו.

 

לכל מי שתכנן לברוח מלייזר -

אז:

1. בכביש מהיר עדיין ישנן ניידות מתנ"א שהן מדגמים חזקים יחסית (B4, ג'טה TDI או FSI, אוקטביה TDI, לנד קרוזר, אופנועי ב.מ.וו ועוד).

2. בכביש עירוני שהשוטר מממל"ז אותך הוא לא רודף אחריך אלה מוריד אותך במקום מהכביש בסימון עם היד. אם החלטתם לברוח ולא לציית להוראת שוטר אז קחו בחשבון ש: א. מדובר בעבירה מאוד חמורה. ב. יש תגבורת שלא נוסעת על פריוס... :lol:

פורסם

במקרה של המתנ"ע הפריוס בכלל לא חסכוניות. הרי אף שוטר לא נוסע בניידות בעדינות, נכון?

אז במצב כזה שלוחצים על הפריוס יוצא שזה רכב בכלל לא חסכני, אפילו פעם בטופגיר לקחו M3 (או סידרה 3 רגילה) ופריוס, שמו את שתיהם במסלול כדי לבדוק כמה הפערים של הפרשי הדלק, ומה מסתבר? הפריוס אכלה יותר מה B.M.W.

אז היא לא כל כך חסכונית, אלא אם השוטרי תנועה יסעו כחוק, משהו שלא נראה לי שיקרה.

פורסם

זה אני יודע, וטוב שכך. הסופות הם לרוב רכבי מנהלה בצה"ל. היה טוב אם היה פיתרון כזה גם לרכבי המשטרה, היה נותן מקום עבודה לעוד כמה אלפי מובטלים.

פורסם

גם אני כמוך הייתי שמח לראות תעשיית רכב יותר רצינית בארץ.

 

מצד שני לדוגמא בצמיגים אליאנס היא כמעט הספק היחידי במשטרה למידות של רכבים פרטיים.

בצבא לא.


×
×
  • תוכן חדש...