Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שנה בערך המשטרה שכרה כמה פריוסים בתור פיילוט. בתחנה בה אני מתנדב (ת"א צפון) רק שוטר אחד עבר "הדרכה" על איך לנהוג בה, לכן רוב הזמן היא עמדה בחניון.

 

דוושה ימנית גז דוושה שמאלית ברקס.

הגה מסתובב לפי הצורך.

גזור והצג לשאר השוטרים בתחנה.

חג שמח,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה טיפה יותר מסובך מזה.

אם אתה לא אומר למישהו ומסביר מהו רכב היברידי, סביר להניח שהוא יחשוב שהרכב מקולקל כשהוא יגיע לרמזור הראשון.

 

יש את עניין כיבוי המנוע, יש לך למעשה הנעה ב4 גלגלים (בערך), האוטו לא עושה טיפת רעש רוב הזמן בעיר, הפרופיל שלו מוזר עד מעורר תמיהה, ובאופן כללי צריך לנהוג בו כמו על רכב היברידי בשביל להוציא ממנו את תצרוכת הדלק המובטחת.

פורסם
סביר שאלה שראית באלפות הם קראביניירי ,גוארדיה דלה פיננצה או פוליציה סטראדאלה. המשטרה שם דווקא מודעת לרכבים יעילים לכל תפקיד,מדיפנדר ועד למבו, ושוטרים שלא צריכים רכב חזק לתפקיד (ויג'ילי אורבאני,פוליציה לוקאלה) נוסעים הרבה בפונטו/Y-10 /אונו זקנה/פאנדה/500 /טוסטוס/אופניים

 

כל הכבוד על השליטה ביחידות המשטרה האיטלקיות.

 

הפיאט תעצור לבד...:wink::lol:

 

צודק...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
במקרה של המתנ"ע הפריוס בכלל לא חסכוניות. הרי אף שוטר לא נוסע בניידות בעדינות, נכון?

 

זה לא נכון. ניידות עומדות מונעות ללא תזוזה במשך זמן רב ובמצבים כאלו פריוס טובה - המנוע החשמלי מחזיק אותה "מונעת" במשך כמה דקות בכל פעם, ואז מנוע הבנזין מונע לסירוגין ומתקבל פחות בזבוז דלק לאורך זמן. בנסיעה בינעירונית הפריוס גם חסכונית למדי - עושה בקלות 1:17 ב-130 קמ"ש.

 

זה טיפה יותר מסובך מזה.

אם אתה לא אומר למישהו ומסביר מהו רכב היברידי, סביר להניח שהוא יחשוב שהרכב מקולקל כשהוא יגיע לרמזור הראשון.

 

יש את עניין כיבוי המנוע, יש לך למעשה הנעה ב4 גלגלים (בערך), האוטו לא עושה טיפת רעש רוב הזמן בעיר, הפרופיל שלו מוזר עד מעורר תמיהה, ובאופן כללי צריך לנהוג בו כמו על רכב היברידי בשביל להוציא ממנו את תצרוכת הדלק המובטחת.

 

על מה אתה מדבר? נכון, צריך הסבר של 10 שניות לפני הנהיגה הראשונה. הוא כולל את המשפט הבא: "אחרי ההנעה ובחלקים מסוימים של הנהיגה מנוע הבנזין לא עובד אלא רק החשמלי, כך שהרכב שקט לגמרי וזה תקין". את כיבוי והתנעת המנוע בקושי מרגישים. ההנעה היא קדמית (ולא כפולה) וצריך לנהוג בו כמו ברכב רגיל לחלוטין בשביל לקבל צריכת דלק של 1:18 בלי שום בעיה. אם תתאמץ תגיע גם ל-1:20.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

א. ראיתי כמה ניידות כאלה

ב. יש ניידת שהיא מרצדס שאני לא זוכר איזה מרצדס כי זה היה לפני חצי שנה

"הקש על ה5 ביטוח ישיר, הקש על ה6 גיהנום :evil:"

"יש שלושה סוגים של נהגים: הנהג הזהיר (שמודע להכל), השיכור (שמודע לחלק) והאישה (מהסוג שלא מודעת לכלום מעבר למראת האיפור)"

פורסם

 

 

על מה אתה מדבר? נכון, צריך הסבר של 10 שניות לפני הנהיגה הראשונה. הוא כולל את המשפט הבא: "אחרי ההנעה ובחלקים מסוימים של הנהיגה מנוע הבנזין לא עובד אלא רק החשמלי, כך שהרכב שקט לגמרי וזה תקין". את כיבוי והתנעת המנוע בקושי מרגישים. ההנעה היא קדמית (ולא כפולה) וצריך לנהוג בו כמו ברכב רגיל לחלוטין בשביל לקבל צריכת דלק של 1:18 בלי שום בעיה. אם תתאמץ תגיע גם ל-1:20.

 

רוני

 

1) ההנעה של המנוע החשמלי היא אחורית.

2) בן אדם שמבין משהו ברכבים יכול להבין את זה בלי שום בעיה. בשביל חלק משוטרי מתנ"א זה יכול להיות יותר קשה.

פורסם

ההנעה היא אחורית בחשמלי וקידמית בבנזין אם אני לא טועה ורק שבגלל המשקל העודף של יחידת המצברים דיסקי הבלם מאחורה גדולים יותר מהקידמיים.

 

כשעבדו על תכנון הרכב לצורכי המשטרה אני יודע שנתקלו בקושי מסויים, הפעלת מכשירי המשטרה כמו המסך הכריזה הקשר ועוד..

הצריכה שלהם הייתה גבוהה מידיי ולא התאימה לרכב כאשר רק המנוע החשמלי עובד או ככשניהם כבויים. כלומר היה צריך להשאיר את מנוע הבנזין "מונע" רק כדי לטעון מספיק חשמל.

 

מעניין איך פתרו את זה..

:wink:

פורסם
1) ההנעה של המנוע החשמלי היא אחורית.

2) בן אדם שמבין משהו ברכבים יכול להבין את זה בלי שום בעיה. בשביל חלק משוטרי מתנ"א זה יכול להיות יותר קשה.

 

1. לא נכון.

2. בנאדם שהוציא הרגע רישיון יכול להבין את זה.

 

כשעבדו על תכנון הרכב לצורכי המשטרה אני יודע שנתקלו בקושי מסויים, הפעלת מכשירי המשטרה כמו המסך הכריזה הקשר ועוד..

הצריכה שלהם הייתה גבוהה מידיי ולא התאימה לרכב כאשר רק המנוע החשמלי עובד או ככשניהם כבויים. כלומר היה צריך להשאיר את מנוע הבנזין "מונע" רק כדי לטעון מספיק חשמל.

 

מעניין איך פתרו את זה..

 

זו כבר בעיה אחרת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה מתכוון שפריוס שנוסעת הכי מהר שהיא יכולה היא פחות חסכונית מ-M3 שמשייטת לה מעדנות מאחוריה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי איך שזה נראה בסרטון הפריוס אולי התאמצה יותר מהב.מ.וו אבל בכל זאת לא מדובר במהירות מטורפת, לא יותר מ140 נניח, קצת מעל אותם 130 שאמרת שבהם היא צורכת 1:17.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

בנוגע להדכות והפריוס.

 

משטרת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה תקלה הכי קטנה שתיגרם עקב אי ידיעה בתפעול של הפריוס.

גם לסוואנה שהיא מתחת ל-4 טון צריך שמה היתר מיוחד.

 

כמו כל גוף גדול, היא חייבת לשים נהלי בטיחות מוזרים ומקפדניים משהו לשם שמירה על הביטחון.

 

מצד שני זה מצחיק, כי "הדרכה" על הפריוס היא משהו שלוקח כמה זמן? 20 דק'?

אני בטוח שבמשך נגיד שבוע גג אפשר להעביר הדרכות לכל השוטרים שמה בתחנה.

 

וזה שזה לא התבצע זה מ-2 סיבות:

1. ביזיון.

2. אינטרס אישי שלא יותר מדיי אנשים יוכלו לנהוג על הפריוס.

פורסם
לפי איך שזה נראה בסרטון הפריוס אולי התאמצה יותר מהב.מ.וו אבל בכל זאת לא מדובר במהירות מטורפת, לא יותר מ140 נניח, קצת מעל אותם 130 שאמרת שבהם היא צורכת 1:17.

 

אתה רציני? אתה באמת לא מבין מה ההבדל בין נהיגת מסלול קיצונית - האצה מקסימלית ובלימה מקסימלית ב-99% מהזמן, כשהמנוע החשמלי גומר את המצבר שלו תוך כמה דקות - לבין נסיעה רגועה ב-130 על האוטוסטרדה ברבע דוושה לחוצה?

 

משטרת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה תקלה הכי קטנה שתיגרם עקב אי ידיעה בתפעול של הפריוס.

 

מצד שני זה מצחיק, כי "הדרכה" על הפריוס היא משהו שלוקח כמה זמן? 20 דק'?

אני בטוח שבמשך נגיד שבוע גג אפשר להעביר הדרכות לכל השוטרים שמה בתחנה.

 

איזו תקלה בדיוק? חוצמזה שיש כל כך הרבה חוליים בתפקוד המשטרה ש"לא יכולה להרשות לעצמה תקלה הכי קטנה"? תרשה לי לצחוק...

 

חוצמזה, שכבר ציינתי כאן שההדרכה על הפריוס כוללת משפט יחיד שאורכו כ-10 שניות. על איזה 20 דקות אתה מדבר? היא עובדת כמו כל רכב אוטומטי אחר, להעביר ל-D ולנסוע. הסיבה שציין צ'יקו מקודם הרבה יותר הגיונית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...