Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי במוסך מורשה מחוסר ברירה שאף מוסכניק לא הצליח לפתור לי בעיית כיבוי ברכב-

בסוף זה היה דיסטרביוטור תקול(החליפו לי לחלופי ולטענת המנהל מוסך הוא היה מתחמם והיה גורם לרכב להכבה)

האם זה הגיוני?

בנוגע לבעייתי לטענת המוסכניק עשו לי ראש מנוע לא נכון והאטמים לא תקינים האם זה יכול לגרום לבעיה ?

האם זה יכול לגרום לרעידות\ויברציות ברכב?

האם זו בעיה רצינית או שאפשר להתעלם ממנה?

 

אני מודה מראש על כל העזרה שתוכלו להציע.

פורסם

שלום רב !

האם בנוסף למפלג , הוחלפו גם רוטור וחוטי הצתה, כמו שהמליצו בשרשור הקודם שנפתח בנושא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=255680

התמקד בתשובה מספר 4 ו7.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
הייתי במוסך מורשה מחוסר ברירה שאף מוסכניק לא הצליח לפתור לי בעיית כיבוי ברכב-

בסוף זה היה דיסטרביוטור תקול(החליפו לי לחלופי ולטענת המנהל מוסך הוא היה מתחמם והיה גורם לרכב להכבה)

האם זה הגיוני?

בנוגע לבעייתי לטענת המוסכניק עשו לי ראש מנוע לא נכון והאטמים לא תקינים האם זה יכול לגרום לבעיה ?

האם זה יכול לגרום לרעידות\ויברציות ברכב?

האם זו בעיה רצינית או שאפשר להתעלם ממנה?

 

אני מודה מראש על כל העזרה שתוכלו להציע.

לקבוע דבר כזה לא ניתן ללא פירוק, הרי הוא לא יודע איזה אטמים שמו ולמה הם בדיוק משפיעים על הרכב. יתכן לאור הניסיון של המוסך, כי הורכב אטם עם מעברי שמן לא מדוייקים שגרמו לחוסר שימון לגל זיזים ולשחיקתו (כמובן שהמנוע לא יעבוד תקין לאכן מכן) או אטם עבה/דק מידי שגורם ליחס דחיסה שונה מהמקור ושוב לעבודת מנוע לא תקינה.

אך ללא פירוק התחלתי או בדיקות יותר עמוקות של דחיסה, לחץ הפוך, סורק וסקופ הצתה קשה לקבוע ולהגיע למסקנה.

פורסם

ישנם נזילות במקום שאטמו את הראש מנוע ולטענת המוסכניק זה עקב עבודה ירוד השאלה אם הדבר יכול לגרום לויברציות ולזיופים אכן הוחלף רוטור אבל החלק הוא לא מקור האם הדבר יכול לגרום לבעיות כאשר החלק אינו מקור?

הרכב הוא ידני!

יכוללהיות שהוחלפו תושבות מנוע לא נכון?

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...