Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב!

 

אני עדיין מחפש רכב טוב לאשתי... נתקלתי אמש במודעת יד-2; מאזדה 626 סטיישן, ש"י 2000, יד ראשונה, 190.000 ק"מ ב20% מעל המחירון! שוחחתי עם בעל הרכב שאמנם מתחייב לכך שהרכב במצב מצוין אך אינו מוכן להוריד מהמחיר המבוקש (מחירון כ-38K, דורש 45K).

 

מה דעתכם??

 

בתודה ובברכת חג פסח כשר ושמח לכולם!

פורסם

אכן חי בסרט!

אמנם אין הרבה 626 סטיישן, אבל לבקש 7000 ש"ח מעל המחירון ועוד עם כל כך הרבה ק"מ?

מוגזם מאד.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

רכב כזה? למה מה? הרכב עשוי מרכיבים מיוחדים?

אין בו מיסבים שנשחקים? גיר אוטומט שמחזיר את נשמתו לבורא?

המושבים לא שוקעים? האינטריור לא נשרט? ידיות האיתות לא אותתו?

ידיות פתיחת הדלת לא נפתחו אלפי פעמים? הסטרטר לא התניע אלפי פעמים?

הציריות לא עמדו בעומס של עשרות אם לא מאות אלפי פניות?

 

 

בקיצור ולעניין - ק"מ גבוה זה דבר בעייתי וראוי לתת עליו את הדעת בזמן שרוכשים רכב.

במחיר שמבקש האדון הנכבד (45K) אפשר לקנות כבר פיג'ו 307 SW משנתון מתקדם ב-5 שנים בערך.

שלא נדבר על פאסאטים, קסארות, נובירות וכך הלאה שאפשר להביא משנתון מתקדם יותר ב*חצי* מחיר!

פורסם

מחירון 39 ליתר דיוק.

אפשר בלי בעיה לשלם על רכב הזה 5 מעל המחירון.

בתנאי ,שהרכב באמת שמור ונקי.

לרכב יש קלומטרז' נמוך לשנתון.

אם לקחת בחשבון שהמחירון משקף מצב ממוצע לרכב,המחיר הגיוני.

אם היתי מחפש 626 בלבד,היתי משלם יותר על הקזמפלאר הזה,ולא מחפש אחד במחיר מחירון עם קלומטראז יותר מ250

ומצב ממוצע.

Omnia mea mecum porto

פורסם

תאחל לו בהצלחה וחג שמח.

תשלח אותו לאתר יד 2, שיעשה חיפוש איזה מכוניות ניתן למצוא ב 45 אלף שקל, ובאיזה קילומטראז', ואם אח"כ יבוא לו לדבר איתך על מחירון מינוס, שיתקשר. (רמז, ברגע זה יש מעל 1130 מכוניות בטווח המחירים שבין 38,000 ל 45,000 אלף, משנת 2000 וצפונה, ועד יד שניה).

כשהיינו קטנים היינו אומרים על זה "תן לו אסימון". היום מי בכלל זוכר מה זה אסימון.

Israeli_telephon_token.jpg

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

או שהמוכר לא לחוץ או שהוא מנותק מהמציאות (יש תרופות למצב הזה).

תאחל לו בהצלחה וחפש לך משהו אחר.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

מניסיון חיובי עם הרכב הזה, זה רכב שמגיע עליו מעל למחירון, אבל 20% לרכב עם קילומטראז' לא נמוך?

 

הוא חי בסרט.

:twisted:הליסינג שלך זה רכב השטח הטוב ביותר...:twisted:

 

איביזה 2006 שחורה

×
×
  • תוכן חדש...