Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא נראה ככה כשהשגריר מבקש ממנו לכבד את זכרה של דיאנה... ותשים לב: הוא לא מחייך אפילו פעם אחת... :?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
זה לא נראה ככה כשהשגריר מבקש ממנו לכבד את זכרה של דיאנה... ותשים לב: הוא לא מחייך אפילו פעם אחת... :?

 

הוא בריטי.

הם לא מחייכים.

:-)

פורסם

יש דברים סאטיריים בגבול הטעם הטוב.

זה עובר את זה בעשרות מונים.

ומה עם הכומר? והקטע של הסקס? רק ישראלים יכולים להרשות לעצמם כזו חוצפה. להטיח דברים שהם חשובים לאנשים האלה בלגלוג ישר בפרצוף. פשוט מגעיל. ממש עברו את הקו האדום.

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
יש דברים סאטיריים בגבול הטעם הטוב.

זה עובר את זה בעשרות מונים.

ומה עם הכומר? והקטע של הסקס? רק ישראלים יכולים להרשות לעצמם כזו חוצפה. להטיח דברים שהם חשובים לאנשים האלה בלגלוג ישר בפרצוף. פשוט מגעיל. ממש עברו את הקו האדום.

 

קטעים מצחיקים אבל באמת יש כאן הגזמה

הרי תחשבו מה היה קורה אם זה היה הפוך (כאשר נוצרי היה יושב מול רב)

עמוד ראשון בעיתון "אנטישמיות". או לחילופין הקטע השני :idea:

SENA לשעבר

פורסם
יש דברים סאטיריים בגבול הטעם הטוב.

זה עובר את זה בעשרות מונים.

ומה עם הכומר? והקטע של הסקס? רק ישראלים יכולים להרשות לעצמם כזו חוצפה. להטיח דברים שהם חשובים לאנשים האלה בלגלוג ישר בפרצוף. פשוט מגעיל. ממש עברו את הקו האדום.

 

אל תדאג , לבריטים יש מנתק הצתה... :lol:

אריאל - אפשר לקבל זה במייל ?

פורסם

קצת הומור לא יהרוג אף אחד, עצם העובדה שהשגריר ידע על הראיון והסכים צריכה להרגיע אתכם (ד"א, ראיתם איזה צנון הוא).

תפסיקו להיות קשים וביקורתיים לגבי כל דבר. גם לנו מגיע קצת לצחוק מידי פעם.

 

 

 

אסי - שעד עכשיו לא מפסיק לצחוק :lol::lol::lol::D

פורסם

לדעתי הקטע עם דיאנה ממש לא במקום עם השגריר.

עבור האנגלים לצחוק על המוות של דיאנה זה כמו אצלנו לצחוק על המוות של רבין.

אני אישית חושב שאפשר לצחוק על זה אבל אני גם חושב שאפשר לצחוק על הרצח של רבין (אני כבר רואה את ההודעה שלי נמחקת עכשיו...)

ואני בטוח שהרבה שידעו לצחוק במערכון מהקטעים על דיאנה לא יסכימו איתי בנוגע לצחוק על רבין, וזו אמנם הצביעות הישראלית במיטבה, אבל אלה אנחנו, פה אנחנו חיים.

 

 

 

רון.

-ובכלל, גם הקטע עם הכומר הוא קצת וולגרי, וכל ענין הלחקות את ALI G (התותח) די התפספס להם שם... אבל לזכותם יאמר שיש קטעים מצחיקים לאללה אצלם...-

 

 

 

 

 

עריכת הנהלה: בואו נקפיד שהשרשור לא יהפוך לויכוח פוליטי. תודה.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

זה באמת שגריר אנגליה בישראל??? :shock:

 

בכל מקרה, זה מצחיק.... חבל שהוא לא אמר לו להגיד "אני קקי מטומטם"... :hihi:

 

הראל.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

×
×
  • תוכן חדש...