Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגיר חדש 4 הילוכים קדמיים. מאליו יובן שלא המנוע ולא הגיר (כאמור) מקוריים. הרכב במקורו משנת 1983;

לא אוכל להעיד בביטחון על הקילומטראז, כי החזרתי המונה לפעולה תקינה כשנה לאחר החלפת המנוע.

 

המכונית נוסעת ככלל טוב מאוד. סחיבה טובה ותאוצה מעולה. עדיין 2 בעיות טורדות, ולכן הבקשה:

 

האם כדאי לבצע ניקוי קרבורטור, או אולי רעיון אחר? כמה וכמה כיוונים תכופים ובעיות נשנות מחזירים אותי כל פעם לנושא הקרבורטור;

ולפני הפעולה - למה לצפות מאלה שעברו זאת.

 

דבר שני ולקראת הקיץ: היה לי במכונית טרמוסטט מקורי (תאריך מוטבע עליו) ששנים רבות החזיק את חום המנוע כהלכה.

קיבלתי עצת מכונאי גרועה והחלפתי אותו. (עיזבו סיבותיו). הטרמוסטט שהוחלף מקורי של החברה, אך הטמפ' המוטבעת שונה.

ומאז כל קיץ, עם הפעלת המזגן, וביחוד במאמץ (עליות וכד') החום מטפס כמעט מיד - קרוב לקו האדום - אך לעולם לא עובר הקו.

אינני יכול להחזיר הטרמוסטט הישן, כי הסגירה/פתיחה כבר לא פועלים. אגב, לעיתים קרובות עם חזרת המכונית למישור, חוזרת הטמפ' ומתיצבת.

הרדיאטור בסדר, ונוקה שוב יסודית - גם הוא יחסית חדש. מים איני צריך להוסיף כמעט אף פעם, והגובה שלהם נותר קבוע, גם אחרי ההתחממויות. נוזל קירור מיוחד מגרמניה (?) אני מקפיד כל אפריל - מאי להחליף. (מיכל כחול כהה).

 

אשמח לשמוע דיעותיכם, מנסיוני זהו תמיד פורום רציני ועניני, וגם מאלה המפספסים אני לומד לא מעט.

פורסם

דבר שני ולקראת הקיץ: היה לי במכונית טרמוסטט מקורי (תאריך מוטבע עליו) ששנים רבות החזיק את חום המנוע כהלכה.

קיבלתי עצת מכונאי גרועה והחלפתי אותו. (עיזבו סיבותיו). הטרמוסטט שהוחלף מקורי של החברה, אך הטמפ' המוטבעת שונה.

ומאז כל קיץ, עם הפעלת המזגן, וביחוד במאמץ (עליות וכד') החום מטפס כמעט מיד - קרוב לקו האדום - אך לעולם לא עובר הקו.

אינני יכול להחזיר הטרמוסטט הישן, כי הסגירה/פתיחה כבר לא פועלים. אגב, לעיתים קרובות עם חזרת המכונית למישור, חוזרת הטמפ' ומתיצבת.

הרדיאטור בסדר, ונוקה שוב יסודית - גם הוא יחסית חדש. מים איני צריך להוסיף כמעט אף פעם, והגובה שלהם נותר קבוע, גם אחרי ההתחממויות. נוזל קירור מיוחד מגרמניה (?) אני מקפיד כל אפריל - מאי להחליף. (מיכל כחול כהה).

 

.

תחליף לטרמוסטט מתאים בהקדם, המנוע שלך מיושן למרות שהוא הוחלף , אל תעבוד איתו בטמפ' גבוהות מאוד , הוא לא אמור לעבוד בטמפ' כזו אתה הורס אותו וחבל .

לפי דעתי חום המנוע לא אמור להתקרב לאיזור של הקו האדום זה מעיד על בעיה הוא אמור לנוע בין רבע לחצי ובמקרים מסויימים קצת יותר מחצי .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

לגבי הטרמוסטט - החלף לטרמוסטט המתאים לטמפרטורה הרצויה. אתה יכול להשקיע יותר בטרמוסטט מקורי, אבל זה לא הכרחי. אם הכל תקין מד החום אינו עובר את האמצע בשום מקרה.

 

לגבי המאייד - נכון שהמאייד מצריך טיפולים תקופתיים, אבל הבעיה היא שישנם מוסכים רבים שגורמים יותר נזק מתועלת, בגלל אדישות ו/או בורות. אתה יכול למצוא כאן בפורום המלצות על מקומות מוצלחים - אחד מהם זה צביקה בנתניה.

 

לגבי כיוונים באופן כללי:

 

כמו בכל רכב מגיל זה, רצוי לבדוק / לכוון / לתקן, לפי הצורך, את הדברים הבאים לפי סדר זה:

1. שסתומים.

2. צינורות ואקום שונים, כולל הצינור העבה למגבר הבלימה, וכולל הגומי המחבר אותו לגוף המגבר.

3. נתקים ("פלאטינות"), אם יש, וקידום הצתה.

4. מאייד.

 

כמו כן, רצוי להחליף את רצועת התזמון והמותחן, אם לא ידוע לך מועד ההחלפה האחרון.

 

דני

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...