Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום דניאל.

סליחה על התעלקות בשרשור אך ידוע לי שקיימים גם חיישני הול בעלי שני חוטים - ( במע abs) - האם מדובר בחיישני DF ?.

אינני מצליח להבין כייצד זה עובד ומדוע אסור לבדוק אותם להתנגדות פן יישרפו.

אם אפשר הסביר על אופן פעולתם וכייצד ניתן להבחין בין שני סוגי החיישנים כאשר שניהם בעלי שני חוטים ? ( הול והשראתי).

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים שלום

תודה על ההסבר המאלף אין לי בעיה לקחת את הרכב לבדיקה

אולם לא מתחשק לי להוציא כסף לחינם כי למיטב הבנתי לא ניתן

לקבל תוצאות בסורק לחיישן זה ואז שלימתי לחינם עבור בדיקה ועוד יגודו לי שזה אולי

משהו אחר

פורסם
שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

שלום דניאל.

סליחה על התעלקות בשרשור אך ידוע לי שקיימים גם חיישני הול בעלי שני חוטים - ( במע abs) - האם מדובר בחיישני DF ?.

אינני מצליח להבין כייצד זה עובד ומדוע אסור לבדוק אותם להתנגדות פן יישרפו.

אם אפשר הסביר על אופן פעולתם וכייצד ניתן להבחין בין שני סוגי החיישנים כאשר שניהם בעלי שני חוטים ? ( הול והשראתי).

בברכה.

חיים יוד.

נכון, יש חיישני הול עם שני חוטים בלבד והם הכי נפוצים במערכות ABS עכשיויות (חיישנים אקטיביים).

לא ידוע לי למה לא ניתן לבדוק אותם עם רב-מודד אך האמת שאתה בעצם מודד את השלב האלקטרוני (המגבר) של החיישן בלבד ולא את רכיב ההול עצמו כך שלמעשה בדיקת התנגדות היא חסרת תועלת ויש לבדוק אספקת מתחים ואת האות שיוצא כדי לאבחן חיישן הול.

חיישן הול בעל שני חוטים משתמש במתח ההזנה כמיתוג ולמעשה החלק השני של החיישן נמצא ביחידת הבקרה שגם מזינה את החייישן וגם משתמשת באותות שלה.

אם בכל זאת תרצה לבדוק התנגדות היא כמובן תהיה מאוד גבוהה אך לעולם לא קצר או נתק.

יכול להיות שיש חשש שמה רב-מודד זול יזרים זרם גבוה מידי דרך האלקטרוניקה של מגבר ואז הוא ינזק, אך לא נתקלתי אישית בתופעה כזו מעולם ויצא לי למדוד התנגדות של חיישן כזה.

×
×
  • תוכן חדש...