Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה משהו מאוד חשוב, סאנדאון 1500 לא יסתדר עם שני L7. הוא פשוט יפרק אותם.

הסאנדאון הזה כ"כ נציל שגם עם מערכת חשמל מקורית הוא מגיע להספקים מטורפים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני חייב לומר שהורדם לי אבן מהלב...תודה רבה על התגובות ובעזרת השם בשבועיים הקרובים אני יקנה את הסנדאון...

ותגידו 1600 ליד שנייה זה מחיר בסדר למגבר?

hu:pioneer 7800mp:comp front-infiniti refrance comp rear:sound strem rubicon. amp1:hifonics bxi6408 amp mono:hifonics 2008d class

sub:FI BTL 15

פורסם

אני ניצבתי באותה דילמה ובסוף החלטתי שכדאי לי להוסיף את הכסף ולקבל מוצר חדש עם אחריות מלאה שאני יודע שלא עבר עליו שום דבר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

למה יקר ?

אם סאנדאון 1200 נמכר באיזור ה2300 שקל

הסאנדאון 1500 נגיד ב2600 שקל ?

אלף שקל פחות על מוצר משומש

זה בסדר גמור לטעמי

פורסם

כל מקרה לגופו.

מצב המגבר, תקופת האחריות שנשארה עליו, והמחיר שניתן להשיג חדש הם הגורמים שצריכים להיות השיקול כאן.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

בגדול מוצר חדש עם עלות של 100% אחרי מכירה הוא יורד ל-70% (ללא אחריות) מוצרים בנונים

אבל, יש מוצרים שהם יחודיים, לכן הכללים הם ממש אוביקטיבים

לא סתם ערך "שווי שוק" נקב מ"בן מוכר מרצון לקונה מרצון"

×
×
  • תוכן חדש...