Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האחת - נורית כמו של המים (חום מנוע) רק כחולה. נדלקת בזמן הנעה, אמורה לכבות כמה דק' אחרי הנעה. משום מה היא נכבית, נידלקת ונשארת דלוקה קבוע לזמן רב, נכבית שוב וכו'. לא מופיעה נורית כזו בספרון הרכב שיש לי.

 

השניה - נורית בלם - הנדברקס, נדלקת מדי פעם, בעיקר בסיבובים חדים. גובה נוזל הבלמים תקין.

 

ברכב יש מנוע חדש מפירוק, רדיאטור חדש וטרמוסטט חדש.

 

מהן הנורות הללו ומה הפתרונות להעלמתן?

תודה!

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם

מקפיץ....

 

אף אחד מיושבי הפורום המכובד הנ"ל לא מכיר את התופעה?....

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם
האחת - נורית כמו של המים (חום מנוע) רק כחולה. נדלקת בזמן הנעה, אמורה לכבות כמה דק' אחרי הנעה. משום מה היא נכבית, נידלקת ונשארת דלוקה קבוע לזמן רב, נכבית שוב וכו'. לא מופיעה נורית כזו בספרון הרכב שיש לי.

 

השניה - נורית בלם - הנדברקס, נדלקת מדי פעם, בעיקר בסיבובים חדים. גובה נוזל הבלמים תקין.

 

ברכב יש מנוע חדש מפירוק, רדיאטור חדש וטרמוסטט חדש.

 

מהן הנורות הללו ומה הפתרונות להעלמתן?

תודה!

 

הנורית הראשונה יכולה להיות מים של הוישרים.

לגבי השנייה, אם אתה אומר שכמות הנוזל בלמים תקין אז יש מצב שיש בעיה עם החיישן.

 

ממליץ בכל מקרה לקפוץ למוסך לבדיקה.

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם
אין לרכב שעון טמפ'?

 

באופן מתפיע, לא. רק נורית, למרות שבספר הרכב מצויין ומצוייר מד טמפ'.

 

הנורית הראשונה יכולה להיות מים של הוישרים.

שלילי. בוודאות קשור לחום מנוע. אמורה לדלוק דקה בערך כאשר המנוע קר. אבל כדי לא לצאת פדיחליסט, אבדוק מחר בבוקר.

לגבי השנייה, אם אתה אומר שכמות הנוזל בלמים תקין אז יש מצב שיש בעיה עם החיישן.

 

ממליץ בכל מקרה לקפוץ למוסך לבדיקה.

 

כנראה שלא תהיה ברירה אלא לקפוץ למוסך. יכול להיות שזה סתם איפוס של המחשב.

המנוע לא הוחלף במוסך מורשה סוזוקי, לדעתי. (ניר עם ראשל"צ).

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם

יתכן כי אין תרמוסטט במנוע או שהחיישן טמפ' של מערכת בקרת המנוע לא תקין. נורת אזהרה של גובה נוזל בלמים גם מופעלת מידית בלם היד, אחד מהמעגלים החשמליים האלו לא תקין במידה ובאמת מפלס נוזל הבלמים תקין.

פורסם

הותקן תרמוסטט חדש לאחר שהישן נפח נשמתו יחד עם המנוע והרדיאטור... אם זה לא עניין של איפוס, זה יכול להיות קריטי?

אני לא סומך על המוסך שביצע את העבודה, אבל יש לי חצי שנה אחריות על כל הקונפיגרציה. אני מתחבט אם לגשת לאותו מוסך או ללכת למוסך מורשה של סוזוקי באיזור מגוריי.

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם

האחריות מגבילה אותך, נכון. יחד עם זאת אולי שווה לשקול ביצוע אבחון בתשלום במוסך אחר ולדרוש תיקון וכיסוי עלויות אבחון במידה והתגלה כי התקלה קשורה בעליל למוסך שהחליף מנוע.

אם אין קשר אז מתקנים את התקלה וזה יהיה וסוף הסיפור.

פורסם

הנורה של בלמים שנדלקת מצביעה כנראה על רפידות בלמים שחוקות.בדוק רפידות בלמים

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

מחר ארים טלפון למוסך מורשה של סוזוקי (יש המלצה על מוסך ספציפי באיזור י-ם?) ואשאל מה לדעתם הבעיה. בכל מקרה אגש למוסך מורשה על מנת לאבחן. שמתי לב שכאשר הנורית דולקת, הרכב לא שש להעלות מהילוך שלישי לרביעי, כאשר היא כבויה, אין בעיה כלל.

 

לגבי הבלמים, יכול להיות שזה באמת רפידות. די הגיוני האמת...

מנצל את העניין - החלפת רפידות בלמים פשוטה כמו באופנוע במקרה? (באופנוע שלי אני מחליף רפידות לבד).

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם

הנורה הכחולה היא סימן שאסור לעבור 2000 סל"ד עד שהיא נכבית - כשהיא נכבית המנוע מגיע לטמפ' עבודה.

 

כנס למוסך לבדוק רפידות

 

אם אתה גר באיזור הצפון גש לשבתאי שמר ברחוב מרקוני 4 חיפה.

פורסם
הנורה הכחולה היא סימן שאסור לעבור 2000 סל"ד עד שהיא נכבית - כשהיא נכבית המנוע מגיע לטמפ' עבודה.

 

מוזר.... היום למשל הנורית לא כבתה במשך נסיעה שלמה מאיזור בית שמש עד תל אביב, כלומר 60 ק"מ. נשמע הגיוני?....

 

כנס למוסך לבדוק רפידות

 

אם אתה גר באיזור הצפון גש לשבתאי שמר ברחוב מרקוני 4 חיפה.

 

גר באיזור פריפריית בית שמש - ירושלים.

הנה, יישרתי קו עם כללי החתימה באתר....

פורסם
הנורה הכחולה היא סימן שאסור לעבור 2000 סל"ד עד שהיא נכבית - כשהיא נכבית המנוע מגיע לטמפ' עבודה..
אין שום איסור כזה, שהנורה דולקת זה מעיד על מנוע קר שאינו הגיע לטמפ' עבודה ולכן כדי להמנע מנסיעה מאומצת בשלב זה.
×
×
  • תוכן חדש...