Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ילד, בניגוד אליך יש לי יותר מ- 100,000 ק"מ על הדגם הספציפי ולא בנהיגה למכולת.

דרך אגב, את הכותרת "הקולעת" לשרשור הנ"ל לא אני ניסחתי והיא לא יותר מאשר גורמת עוול לדגם.

המלצתי, אל תעשה שטויות ונהג בצורה מדוייקת והמכלולים המכניים בסובארו יפליאו באמינות.

הרכב בנוי ומתוכנן לנהיגה ספורטיבית תובענית, השתמש נכון ומדוייק והבלאי יהיה סביר בהחלט.

שחיקה מהירה של המכלולים ואף שבר מקורם ב- 99% בנהיגה אגרסיבית ביותר ולאורך זמן ובדר"כ שימוש לא מדוייק מצד הנהג שמגביר את השחיקה פלאים.

דרך אגב שלא כפי שכתבת בתחילת השרשור הבעיטה בגב בפתיחה היא לא התכלית שבשבילה קונים את הרכב הזה, יש הרבה הרבה מעבר ואני ממליץ לך להתפתח עם הרכב ולא להתקע בפתיחות.....

בהצלחה עם הגרוטאה :-)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

מה אפשר לצפות מבן אדם שטען שלמישלן אנרג'י יש אחיזה מ-צ-ו-י-נ-ת :roll:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סבבה לגמרי, תאמין לי שאני לא מתפרע או קורע את הרכב כל שני וחמישי בפתיחות כמו שזה נראה, זה ממש לא המצב. סה"כ

 

כמה שאלות שנועדו לתת לי קצת יותר ידע על אמידות המכלולים המכניים ברכב הזה במצבי עומס מסוג זה. הכל בהיבט התיאורטי,

 

ואם לא שואלים אז איך יודעים:?:

 

 

וRK, לא משנה מה אני עדיין נעול על הדעה שהצמיג הזה אוחז מצוין מהתרשמות שלי עליו, כל אחד בדעה שלו:wink:

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
וRK, לא משנה מה אני עדיין נעול על הדעה שהצמיג הזה אוחז מצוין מהתרשמות שלי עליו, כל אחד בדעה שלו:wink:

 

אלעד

 

אלעד, לכל אחד יש סולם הערכה משלו, אבל אם אצלך אנרג'י מרגיש "מצוין", איך אתה מדרג צמיגים שהתרשמת מהם יותר?

 

 

ובעצם, בנוגע לשרשור הזה ושמירת חיי הגיר, האנרג'י באמת מצוין. הוא יפרפר בקלות ויקטין את הבלאי של הגיר כשאתה יוצא מהמקום...

פורסם

רק הבעיה היא שהאנרג'י לא קיים במידה 215/45/17, מה לעשות..:wink: וגם אם הייתה לי אפשרות לא הייתי הולך על צמיג כזה

 

לרכב שלי אישית, במקרה הזה אתה צודק נהג רגוע. אבל אתה לא יודע על מה דיברתי בכלל שאמרתי אנרג'י, וזה גם לא מעניין

 

כרגע. בכל מקרה תודה על התגובות חבר'ה, מבסוט8).

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

×
×
  • תוכן חדש...