Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום לקחתי את הרכב לבדיקה בדינמומטר ברעננה ואח"כ לבדיקה ולהערכת מחיר במוסך של פורד ברעננה ואלו התוצאות העקריות (מצורף דף הבדיקה)

  1. ממיר קטליטי להחליף - 1200 ש"ח לחילופי כולל מע"מ ועבודה.
  2. נזילה ממיכל עיבוי - 600 ש"ח כולל נוזל עבודה ומע"מ
  3. נקישות בגיר בעת נסיעה איטית - 1300 ש"ח כולל מע"מ ועבודה
  4. רטיבות במדחם הרדיאטור (כנראכ נזילה) - 4000 ש"ח החלפה כולל מע"מ ועבודה

אלו הערכות המחיר של המוסך לתיקון הבעיות העיקריות.

הרכב הוא שנת 2003, 87,600 ק"מ, יד 3, המחירון הוא 44,100 ש"ח וסגרנו על 37,500 ש"ח.

יש למשהו הערות נוספות בקשר לטופס בדיקה? למחיר?

Guest ספורטמוטורי
פורסם

דבר ראשון מחק את הפרטים שלך ושל האוטו,בPDF שצירפת.

 

יד 3 87000 ק"מ שנת 2003 זה בסדר גמור,אך יש הרבה בלאי באוטו שנת 2003,נראה לי שהאוטו עבר קצת חיים קשים לא!!!!!

 

בגדול המחיר בסדר כי הוא גם הוריד לך טוב מהמחיר,אבל אי אפשר לשלול את זה שיש הרבה בלאי באוטו.

 

יש דברים צריך לתקן שיכולים לפתור לך בעיות אחרות.

 

כמו נקישות בגיר,תתקן תושבת גיר קודם,יכולים לפתור לך בעיית נקישות בגיר,זה מה שקרה לי בלנטיס.

 

אותו דבר קורוזיה זה בסה"כ צריך לנקות את הרדיאטור כמה פעמים עם לחץ מים ואז לשים מים ירוקים.

 

בקשר למנורת ניהול מנוע דולקת, תנסה לנתק קאבל מינוס מהמצבר למשך 10 דקות,זה מאפס מחשב,וזה יכול לפתור את הבעיה,אם לא תיגש למוסך לבדיקת מחשב.

 

אני אישית הייתי מחפש אוטו אחר כי זה אוטו עם בלאי גדול מדי לאוטו שנת 2003 עם 87000 ק"מ.

×
×
  • תוכן חדש...