Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שתיארתי לי, אבל כאן השאלה היא למה?

בוא נניח שהבנתי את עניין ה-1000 דולר שרכשתי (גם אם אני לא בטוח שאתה צודק, כי הבנקים נוהגים לקחת את השער הגבוה).

1000 הדולר שהכנסתי בצ'ק דולרי. הגיעו לבנק ישירות מארה"ב הברית. הוא לא הלך וקנה דולרים למעני, אלא קיבל אותם מהבנק שם. אז למה?

 

 

 

רוצה הכסף ביד !

לוס כסף , לוס אלף חמש מאות לירותס, לוס אני לוקח פח נפט שורף הבנק ! לוס אמו !

פורסם

אני לא בקטע של "להצדיק". התשובה ל "למה?" היא שהבנק לא קיבל פיזית דולרים מארה"ב עבור השיק שלך, אלא שורת ספרות במחשב.

כשאתה מבקש להוציא דולרים כמזומן, אתה נאלץ לשלם עבור עלות הטיפול בכסף הפיזי. שלא תחשוב לרגע שעלות הטיפול בכסף הזר היא זניחה. היא לא. שוב בגלל שהבנק לא ממחזר את השטרות בסניף (תקרא את התשובה הראשונה שלי). יש עלויות משלוח (זה לא שליח על ווספה, אלא רכב ברינקס מאובטח) ועוד ועוד.

אפשר להתווכח על גובה ההפרשים, אם הם מוצדקים או לא וכד', בפועל זה המצב.

 

בשקלים אין את כל הסיפור הזה כי אם אתה באת לטלריסט והפקדת 2000 ש"ח במזומן בשטרות של 100 ש"ח, ואני אחרייך מגיע לפקיד ומבקש למשוך 500 ש"ח במזומן, הפקיד נותן לי את השטרות שהיו אצלך בכיס לפני דקה.

 

 

זה לא בנק, זה קאנטרי-בנק. הזכוכית מנירוסטה! קח לך מנטול או שניים...או עשרה...

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בוא נניח שהבנתי את עניין ה-1000 דולר שרכשתי (גם אם אני לא בטוח שאתה צודק, כי הבנקים נוהגים לקחת את השער הגבוה).

שים לב שכשאתה קנית דולרים לחשבון זה היה לפי שער גבוה אבל של העברות. השער הגבוה של מזומן הוא עוד יותר גבוה, ולכן אתה משלם את ההפרש.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
בעניין: משיכת דולרים מהבנק, איך זה עובד?

 

רמז::snipersmi:2gunfire::2gunfire:.

 

"שלום, זה שוד".

 

אם לא זה הפוך-הם שודדים אותך.

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם
ברווז,

מה נראה לך? שהבנק ישמח לתת לי מידע שימנע ממנו לקרוע לי את הצורה שוב?

במסגרת כללי הגילוי הנאות, הבנק מחויב לתת לך את המידע הזה לפי דרישה.

בנוסף, אני גם מאמין שניתן למצוא את המידע הזה באתר האינטרנט של הבנק.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ברווז,

מה נראה לך? שהבנק ישמח לתת לי מידע שימנע ממנו לקרוע לי את הצורה שוב?

הוא לא ישמח, אבל הוא ייתן.

בנק הוא כמו זונה שהסרסור שלה בסביבה- מה שתבקש, תקבל, למרות סימני האי-נוחות המובהקים.

הבנק חייב לתת לך מידע על מה שאתה רוצה לעשות, ועל איך וכמה ולמה, ועוד.

זה שהם לא מפרטים, ואתה חייב לשאול, זה כבר עניין אחר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שמר,

לא שהידע שלי גדול בנושא. אפילו בכלל לא גדול.

אבל נניח והפקרת בבנק 1000 דולר, או שרכשת.

כעוד לקוח לא כל כך מרוצה, אם תפנה לאשנב הראשון שתראה ותבקש את הכסף, אני מתאר לעצמי שידפקו אותך מכל הכיוונים כמו שרק הבנק יודע לעשות.

 

אם אתה מקבל שירות בבנק דרך בנקאות אישית, אני מאמין שתיהיה לך איזו מילה בנושא ותוכל אפילו להתווכח מעט.

 

בבנק שלי למשל, סירבו להוריד לי מחיר על החזקת המניות שכופים עליי, למרות שאני מוציא על זה סכומים לא הגיוניים בעליל, בטענה של "בשבילך זו הוצאה מוכרת! אתה מקבל החזרים גם ככה" = "אנחנו את הכסף שלנו נעשה עליך, תנסה לצאת מזה על חשבון המדינה"

 

2 דפיקות זועמות על דלתו של המנהל, קצת דיבורים בטון תוקפני והשגתי שליש מחיר.

GS300.

×
×
  • תוכן חדש...