Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה אוטו זה??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

על מה יש להדלק ??? כולה צרפתיה לא אמינה ולא סוחבת...

 

טעות :mad:

 

אמינות הרכב דווקא די טובה(מלבד הפלסטיקה בדש), מבחינה מכאנית האמינות טובה.

 

נכון, ביצועים לא תמצא אצלה, אך נוחות נסיעה תמצא גם תמצא.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

10 שנים הייה כזה לאחותי הגדולה

 

אוייי איך אני זוכר את האוטו הזה

 

אבל לצערי לנו הוא עשה רק בעיות אז נפתרנו ממנו מהר

פורסם
מענין מה זה נחשב אצלך להחזיק רכב

"להרבה" שנים...

 

:lol:

 

לפני ה-10 שנים כתובות המילים "לפני איזה" מה שמסביר הכל...

 

ואי אפשר בלי קצת הסטוריה....

 

הרנו 9, אחותה בעלת ה-4 דלתות של ה-11 זכתה בתואר מכונית השנה בשנת 1982 וזה כמעט הדבר המוצלח האחרון שהיא עשתה...

 

איכותה ה"מופלגת" של המכונית הנ"ל גרמה לרנו לצאת מצפון אמריקה.

 

דווקא הזוכה במקום השני (אופל אסקונה) זכתה לפופלאריות הרבה יותר גבוהה.

 

ולפן הישראלי:

בשנים הראשונות יובאו כל המכוניות מצרפת, דגמים אלה הוא בעלי אמינות סבירה, והדגם האהוב על העיתונאים היה TSE 1397cc שהיה בעל עם רמת גמוא מאד גבוהה יחסית לתקופה.

 

מ-85 החלו לייבא את הרנו 9/11 מספרד, איכות המכוניות ירדה פלאים והן סבלו מתקלות שנבעו מהתחממות, ובעיות חשמל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שלום.

הרנו 9 זכתה ב1982 בתואר המפוקפק "כמכונית השנה" מהסיבה הזאת.

ב1982 היתה תחרות על יצור מכונית מישפחתית הזולה ביותר

לתחרות נירשמו מיספר יצרנים ורנו זכתה בתואר "אלק מכונית השנה"

על התואר התחרו רשימה קטנה לדוגמא פיאט פנדה, פולו,רנו, פזו',סקודה,

הרנו 9 בנויה ומבוססת כימעט כולה על הרנו 5 . הרנו 9-11 1100 גיר רגיל

היו מכוניות פשוטות זולות ומצוינות גם ה1400 אבל!!! ביום שיצרו את האוטומטית

הם נפלו על הפנים זבל של מכונית וכמו שנאמר צרות בחשמל בעיות קשות של היתחממות

וגירים על הפנים.

אגב גם הרנו 11 שווק עם 5 דלתות ו3 דלתות

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
10 שנים הייה כזה לאחותי הגדולה

 

 

 

לצערי לנו הוא עשה רק בעיות אז נפתרנו ממנו מהר

 

:roll:

תקרא גם את הכותרת להודעה לפני שאתה עושה פרצופים :roll: .

לפני איזה

 

10 שנים הייה כזה לאחותי הגדולה

 

:roll:

:puzzled:
פורסם

שלום,

 

מה שנשאר לי מרנו 9,11 זה הדגמים ב-1/43 שיושבים בתוך ארון זכוכית וכבודם במקומו מונח.

 

אלון

אספן דגמי מכוניות 1/43

×
×
  • תוכן חדש...