Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, התחדשתי ב-106 ואין לי את הספר של הרכב, אני ישמח לקצת אינפורמציה:

הדגם הוא XS 1600 שנת 1998

1) איזה שמן אני צריך לשים במנוע? ואיזה חברה מומלצת?

2) עד איפה במדיד של השמן צריך להגיע? יש שתי סימונים (עליון ותחתון)

3) איזה מים מומלצים לרדיאטור?

 

ובהמשך להודעה זאת

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=241999

 

אני מחפש את הפקק שבתמונה שם, שמתחבר לחלק העליון של הניקוז אויר ברדיאטור

הבנתי שבעיה להשיג את זה, ואני לא רוצה להחליף רדיאטור בגלל פקק :(

מישהו יודע איפה ודאית ניתן להשיג את הפקק הזה??

 

בנתיים זה הדברים העיקריים שאני מחפש לדעת...

 

אם מישהו מכיר איפה אני יכול להוריד HANDBOOK לאוטו אני יודה לו מאד

פורסם

ידידי שלום,

 

מצ"ב התשובות:

1) איזה שמן אני צריך לשים במנוע? כל שמן 10/40 שעולה מעל 100 ש"ח ל- 5 ליטר הוא בסדר

ואיזה חברה מומלצת? Liquimoly, Castrol, Prestone ועוד

2) עד איפה במדיד של השמן צריך להגיע? יש שתי סימונים (עליון ותחתון) סימון עליון (כשהמדיד בפנים)

3) איזה מים מומלצים לרדיאטור? Prestone ירוקים

 

 

מישהו יודע איפה ודאית ניתן להשיג את הפקק הזה?? דבר עם ארז אצל ג'אן 03-6393393

אלעד.

פורסם

המון המון תודה על המידע!!!

עוד שאלונת

1) כמה ליטרים של מים ירוקים נכנסים פיזית בכלל מערכת הקירור, במצב תקין?

2) לעשות ריקון, שטיפה מילוי מחדש וניקוז של מים ירוקים זה תהליך קשה? או שלבד אפשר לעשות? (אם כן איך?)

שוב תודה...

×
×
  • תוכן חדש...