Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בזמן הפעלת המגבים יש לי רעש חזק מהמגבים כמו שריקות(בדקתי את המגבים והגומיות דיי רקות)

מה יכולה להיות הסיבה לרעשים אלה?

פורסם

כנראה שהם יבשים.

הרבה היו שמחים אם בהעברת אצבע היה ניתן לבדוק את כשירותו של המגב. (היינו יודעים אם בחנות המגב כבר ישן...).

מתי הם נקנו ובכמה?

אם אלו של 50 ש"ח בדרך כלל הם מחזיקים בקושי חורף אחד בשקט.

אני שמתי של בוש לפני שנה וחצי ואני מרוצה עד היום. פשוט דממה כשהם עובדים והשמשה כמו חדשה בכל ניגוב שלהם.

המחיר היה אמנם יותר יקר אבל אני חושב שזה מצדיק. 120 ש"ח.

פורסם

מצטרף להמלצה,גם אצלי בקליאו כבר שנה וחצי יושבים להם זוג מגביי BOSH שעלו לי 110 שח ואני רק ממתין לגשם כל פעם מחדש בשביל להנות מהווישרים.

פורסם
שלום לכולם.

בזמן הפעלת המגבים יש לי רעש חזק מהמגבים כמו שריקות(בדקתי את המגבים והגומיות דיי רקות)

מה יכולה להיות הסיבה לרעשים אלה?

מגבים ישנים או זרוע מגב עקומה, יתכן כי גם מדובר ברעש מהמנגנון או המנוע חשמלי של מערכת המגבים.

×
×
  • תוכן חדש...