Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין לקנות רדיו דיסק ששולט על אייפון.

 

אני יודע שיש כאלה ששולטים על אייפוד, אבל בדקתי ונאמר לי שזה לא אותו הדבר.

 

האם מישהו נתקל\מכיר רדיו דיסק כזה.?

 

תודה.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

זה אותו הדבר.

פשוט כשתחבר את האייפון - תופיעה לך הודעה שזה לא נתמך ביחד עם הטלפון והאם לכבות את המשדר טלפון - אתה תגיד לו לא והחיים יפים.

מה שכן - אתה צריך להכנס לפלייליסט ידנית (בדיוק לחיצה אחת).

 

עדיף לבדוק - אבל ככה זה היה בכל מערכת (רכב או בייתית) עם שליטה על אייפוד שנתקלתי בה (הרוב של סוני)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
זה אותו הדבר.

פשוט כשתחבר את האייפון - תופיעה לך הודעה שזה לא נתמך ביחד עם הטלפון והאם לכבות את המשדר טלפון - אתה תגיד לו לא והחיים יפים.

מה שכן - אתה צריך להכנס לפלייליסט ידנית (בדיוק לחיצה אחת).

 

עדיף לבדוק - אבל ככה זה היה בכל מערכת (רכב או בייתית) עם שליטה על אייפוד שנתקלתי בה (הרוב של סוני)

 

ליביו

 

 

אני יכול להגיד לך בוודאות של 99.9% - מה שתומך באייפוד ווידאו (דור 5.5) יתמוך באייפון.

 

אבל - רק באייפון דור 2 לא באייפון 3G!

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

UN4GET - למה אתה חושב שלא יתמוך באייפון דור שלישי?

אתה אומר את זה מניסיון ?

 

כי לי יש את שניהם וחוץ ממטען אחד צד שלישי לרכב - הכל פועל פיקס (בטח שכל מה שמתממשק לתוכנה שזהה לגמריי).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...