Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה שווה זה תלוי בך.

שמעתי המון אנשים שמרוצים מההיי אנרג'י ושמעתי אנשים שחושבים שהמילה הוא הסט הכי טוב שהם שמעו.

אז זה שווה או לא?

 

אם יש לך את האפשרות הכספית להוציא ואתה מכוון גבוה, וחושב שאתה יכול למצות את ההיי אנרג'י לאחר זמן מה, ומסוגל להפיק את המירב מהמילה מבחינת הגברה והתקנה, אז ללא ספק אני ממליץ לך לקחת את המילה.

 

אה ועוד משהו קטנטן, לפני שאתה קונה סט של 3-3.5K, תנסה לשמוע אותו לכמה דקות.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

גל מה אתה אוהב לשמוע בזמן נסיעה?

* צבוע! - " אם מעלת היושר לא קיימת באדם, מהי האמת מאחורי רעיונותיו? אמרותיו? מעשיו? "

* צדיק תמים של אחד, הוא מביש של אחר.

פורסם

רוב הזמן אני שומע מוסיקה שחורה....

 

המיילה עולה 3.5K לשלושה חלקים??...

והאם המיד ראנג' צריך נפח??..

פורסם

נפח דלת מספיק לו.. ממלץ קצת איטום.

ההי אנרגי יושב אצלי ברכב כבר שנה +

הסט לפי דעתי חם ונעים לעוזן..

כווני פזאות עושים שמים וארץ לסט הזה (ובכלל).

ממלץ בחום

פורסם

ההגדרה "מתכתי" בכלל לא קשורה להיי-אנרג'י שכן הטוויטר שלו עשוי מבד, לא ממתכת. כן, הוא טוויטר חזק ובהיר שמזכיר טוויטרים מתכתיים, אך אין לו את הצרימה הזאת שכל כך מזוהה עם טוויטרים כאלה.

 

מי שאוהב טוויטר "עוקץ" אבל לא צורם יהיה מבסוט מאוד מהטוויטר הזה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

3.5K זה לסט 2 חלקים "משודרג" (ועדיף לפסוח על הנחות יותר 165 על פי אנשים מביני דבר)

 

בנימה אישית - סט מדהים! קשה לי לחשוב על אדם כלשהו ביקום שלא יתאהב בו מהרגע הראשון,אני אף פעם לא נוטה לחרוץ או להתיימר ולקבוע לאדם סגנון מסויים אבל זה בהחלט הימור בטוח :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...