Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה בחרתי לי לחדר טלויזיה 32.

בזמנו כשעשיתי את ההשוואה הסמסונג לקחה ובגדול.

אולי דברים השתנו מאז, אבל אם לא, אז סמסונג עדיפה.

אני איתה בחדר ואצלי בעיה הפוכה- אני קרובה מידי.

בLCD עדיף רחוק מאשר קרוב.

תנסה את אלמ, שם בזמנו המחירים היו הכי טובים וגם המבחר גדול.

בהצלחה.

הפאביה נמכרה.:-(

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני שנה בחרתי לי לחדר טלויזיה 32.

בזמנו כשעשיתי את ההשוואה הסמסונג לקחה ובגדול.

אולי דברים השתנו מאז, אבל אם לא, אז סמסונג עדיפה.

אני איתה בחדר ואצלי בעיה הפוכה- אני קרובה מידי.

בLCD עדיף רחוק מאשר קרוב.

תנסה את אלמ, שם בזמנו המחירים היו הכי טובים וגם המבחר גדול.

בהצלחה.

דווקא עברתי דרך אלמ, אבל לא נכנסתי כי לא היה לי זמן :\

בעקרון שתי החברות טובות, הדגמים והנתונים שמשתנים מאוד מבלבלים אותי.

פורסם

קח דף ועט.

תעבור בכמה חנויות.

תבדוק בתקציב שלך, למי יש את הנתונים הכי גבוהים- וזמן התגובה הכי נמוך וכו.

בסוף תסתכל מה המסך הכי טוב, מהחברה הכי טובה (לא סנסוי או משהו כזה).

תבדוק אם יש את הדגם הזוכה באינטרנט, במחיר זוכה ובאתר מוכר.

אם כן תקנה שם, אם לא תקנה בחנות.

חשוב לבדוק מי היבואן ונותן השירות, לראות כמה זמן אחראיות.

ותתחדש.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

לפני חודש חיפשתי גם LCD 32',

בכל המקומות שראיתי אהבתי ביותר את התמונות שהציגו סמסונג ופיליפס.

 

בכל מקרה, לא כדאי לרכוש טלויזית LCD מהסדרות הנמוכות של היצרנים.

איכות הצפיה בסדרות היותר גבוהות והיקרות יותר טובות בהרבה, תודות למעבדי תמונה מתקדמים יותר,

וטכולוגיות והטריקים המובילים של היצרים.

 

בקצת יותר מ-4000 ש"ח קניתי לפני שבועיים פיליפס סדרה 5000 דגם 32PFL5403/12.

בהחלט מרוצה, התמונה מפתיע לטובה, אין סוף חיבורים, איכותית, רמקולים טובים בניגוד לרמקולי "טרנזיסטור" שמגיעים בחלק מהדגמים הזולים.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

+1 על דבריו של אייל.

רק תיקון קטן: גם כשיש קרנבל חשמל בא.ל.מ וגם כשיש מבצעים ל"חבר" - המחירים עדיין גבוהים משמעותית מ"סתם" חנויות (לא רשתות).

 

לגבי המסך, ברמת מחיר של עד 3500 ש"ח - הסמסונג מסדרת ה450 נותן את התמורה הטובה ביותר לכסף.

במידה ואתה מוכן להוסיף עוד קצת (בפעם האחרונה שבדקתי, עוד ~700 שקל) יש את המתחרה של SHARP שגם כן מצויין ומגיע עם אחריות של 10 שנים.

 

בכל מקרה, שים לב שאתה קונה מספק של היבואן הרשמי ולא סתם ייבוא מקביל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מחר יש קרנבל של מכירות באלמ, אני אסע למחסני חשמל ואעבור דרל אלמ, נראה מה יש להם להציע.

ד"א, המרחק צפייה הוא 3.60, ובגלל זה הרבה המליצו לי לעבור ל-37 אינץ'. אני מוכן להשקיע 4500-5000 על 37 אינץ', ואשמח לקבל המלצות על טלויזיה שתהיה כמה שיותר איכותית.

 

Discover - על איזה דגם של שארפ מדובר?

 

תודה לכם!

פורסם

SHARP 32D44 שהוזכרה בעמוד הקודם.

המרחק מהתקציב שלך אפילו לא גדול במיוחד: http://zap.co.il/model.aspx?modelid=710414

 

אחרי ביקור בBIG BOX, גם הפנסוניק LE8 נראית מצויין. והמחיר +- דומה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ואוו נפילה רצינית במחיר,לפני שבועיים כשקניתי את הטלוויזיה המחיר היה ב-200 יותר יקר.:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

200 שקל זו לא נפילה כזאת רצינית. מה גם שהמחיר משתנה מחנות לחנות.

 

אל תשכח שאנחנו נכנסים לתקופת מיתון, סביר להניח שכדי לחסל סטוקים היבואנים יורידו מחירים ויצאו במבצעי 1.5 + 0.5 חינם!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

קונדסון קניתי מביג בוקס,המחיר הכי נמוך היה 3950 עם אחריות של ראלקו,נמכרה לי ב-3800 ועכשיו המחיר הוא 3700.

דרך אגה הם התחייבו למחיר הכי זול,האם אני יכול לעשות רעש?נקנה לפני שבועיים בדיוק.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
200 שקל זו לא נפילה כזאת רצינית. מה גם שהמחיר משתנה מחנות לחנות.

 

אל תשכח שאנחנו נכנסים לתקופת מיתון, סביר להניח שכדי לחסל סטוקים היבואנים יורידו מחירים ויצאו במבצעי 1.5 + 0.5 חינם!

 

זאת נפילה?

 

יומיים אחרי שקניתי את הפלזמה הגדולה בכמעט פי 3 כסף ממה ששילמת,

יצא דגם חדש עם נתונים טובים יותר, שעולה כ1500 ש"ח פחות.

זאת נפילה:x

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
זאת נפילה?

 

יומיים אחרי שקניתי את הפלזמה הגדולה בכמעט פי 3 כסף ממה ששילמת,

יצא דגם חדש עם נתונים טובים יותר, שעולה כ1500 ש"ח פחות.

זאת נפילה:x

אתה לא רציני, הטלויזיות יכולות לרדת במחיר בצורה כזאת משמעותית ובזמן כ"כ קצר?

זה שהמחירים יורדים זה דבר לגיטימי, אבל כשאתה אומר שביומיים המחיר ירד דרסטית ויצא דגם חדש,

מי יודע אילו הנחנות יעשו לקראת סוף שנה. לא היה אכפת לי להפסיד 200-400 ש"ח, די ציפיתי לירידה בסכומים האלה, אבל 1500 ש"ח!

 

מה אתם אומרים, לקנות עכשיו או לחכות עוד חודש וחצי?

ד"א, אתם אומרים תקופת מיתון, אבל הדולר ממשיך לעלות וזה משפיע באופן ישיר על עלייה במחיר של מוצרים שמיובאים מחו"ל.

פורסם

למי שראה היום במוסף ממון היה כתבה על נפילת מחירי הטלוויזיה עקב המשבר וכו וכו,לדוגמא טלוויזיה של SHARP שמחירה היה 4000 יהיה כ-2900 לקראת סוף השנה וכו.החנויות רוצות למכור את כול המלאי לקראת הגעת הדגמים החדשים.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
למי שראה היום במוסף ממון היה כתבה על נפילת מחירי הטלוויזיה עקב המשבר וכו וכו,לדוגמא טלוויזיה של SHARP שמחירה היה 4000 יהיה כ-2900 לקראת סוף השנה וכו.החנויות רוצות למכור את כול המלאי לקראת הגעת הדגמים החדשים.

אלו המחירים עכשיו, או המחירים שיהיו לקראת סוף שנה? בכל מקרה, נראה לי שהסבלנות הפעם תשתלם.

יש אפשרות לראות את הבכתבה דרך אתר אינטרנט או משהו?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...