Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית הסיוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כולם כבר מכירים את מכונית החלום שלכם.עכשיו הגיע הזמן לספר על מכונית הסיוט שלכם,אחת כזו שאם תקומו בבוקר ותראו אותה בחניה,תעדיפו לא לקום.שכל כך תגעיל אתכם שתהיו חייבים לבקר אצל הפסיכולוג אחרי כל נסיעה.

תנו רכב אחד חדש ורכב אחד מכל הזמנים:

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכל הזמנים: ליאונה 1.6 סטיישן 3 הילוכים אוטומטיים.

הרכב הזה מאיץ למאה ביותר זמן משלוקח לעשות ילדים, חלש יותר ממשאית עמוסה בעליות (מנסיון), לא נוח, מעייף לנהיגה, חסר תחושה בהיגוי, שילדה זוועתית ובטיחות של קרטון חלב. ברוך שפטרנו.

 

רכב חדש: פחות או יותר כל דבר שקאיה מייצרת, כל דבר שלאדה מייצרת.

פורסם

רכב חדש:סוזוקי ליאנה סדאן\סוזוקי איגניס.נראות כמו קופסת נעלים,רק עם גלגלים של עגלת סופר.צריך לשמש כרכב חשמלי לטיולים בסאפרי. :evil:

200010Ignis2dr.jpg

 

רכב ישן: תמיד הפחידה אותי סוזוקי סוויפט של אמצע שנות ה-80 ואיתה גם פיז'ו 305.(כן אמרתי פיז'ו,מה קרה?) :lol:

 

305.jpg

פורסם

דיאטסו שרייד 5 דלתות!!!!!

 

היה לנו כזה האוטו מכוער בטירוף

 

אני מעדיף פיאסטה שנות 80 עליו

tAoS FoReVeR

פורסם
הסוברו ליאונה הישנה הזאת :oops:

אף פעם לא נהגתי בה......אבל מבחינת מראה חיצוני, זו אחת המכוניות היותר מכוערת בהיסטוריה המוטורית.

 

הייתי מעדיף להתנייד אפילו בפורד מודל-T

 

מבחינת נהיגה.....לא יכול לחוות דעה, אני נהג חדש יחסית, רק שנה, אני עדיין נוהג על המכונית הראשונה שלי :mad:

פורסם

רכב חדש: פחות או יותר כל דבר שקאיה מייצרת, כל דבר שלאדה מייצרת.

בטח תשמח לדעת שלאבא שלי היתה ספורטאז' והוא לא הסכים למכור אותה עד שהכרחתי אותו ע"י לחץ פיזי מתון (ופגיעת שסי שלא באשמתי :wink: ).

 

ספורטאז'-הבטחה להיגוי יתר כבר במצב עמידה :!: .

פורסם

חדשה: דייהו לאנוס. ללא ספק.

 

מכל הזמנים?

חיפושית. פשוט לא אוהב את האוטו הזה.

 

האמת שפעם קניתי אחת ב 500 ש"ח בשביל לייצר באגי.

המצבר החדש והטנק המלא לבדם היו שווים 500 ש"ח.

נהניתי מאוד משלבי הפירוק ההתחלתיים, אבל נהגתי בו רק מעט בשבילים עד שהוא נעלם יום אחד. לא יודע אם גנבו או גררו, אבל הוא נעלם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

מכל הזמנים: AX 1.1 . איכסססס.. גם סובארו ליאונה די מוציאה ממני רשעות..איזו משעממת!!!!! פיכס!!!!!!!

חדשה: המממממממממ...לאנוס! ג'רמי לשלטון!!

ד"א ג'רמי, תדע לך שחיפושית באגי טוחנת דיונות ברצחניות, אבל אם מתהפכים איתה במקרה, היא לא מתניעה...

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

חדש... אני שונא עד תיאוב דייהו. לא יודע למה, רק השם הזה....

 

מכל הזמנים? אולי הרבה יקפצו עלי אבל.... אני חושב שזה פורד מוסטאנג.

אוטו שמנסה ליהיות וכל מי שלא מבין כלום במכוניות:"מוסטאנג, מוסטאנג, מוסטאנג..." :mad: אוטו מרגיז ואנשים מרגיזים.

 

נ.ב.

כל דבר אוטומטי מרגיז אותי!

פורסם

לי יש מזל, אני היחיד שאוטו הסיוט שלו חונה לו מתחת לבית... :?

 

איזה, אתם שואלים? סקודה פורמן 94. גאוות צ'כיה הסובייטית, והאוטו היחיד שכשבועטים בו הוא בועט בחזרה. האוטו היחידי שכשטורקים לו את הדלת היא קופצת לך לאף, וכשמורידים את החלון זה נשמע כאילו נתפס ג'וק במנגנון, וכמובן שהחלון לא יורד. האוטו היחידי שאוכל דלק כמו GT, אבל נוסע כמו חיפושית. האוטו היחידי שבבגאז' שלו יותר בטוח מלהיות מאשר בכסא הנהג, ושאחיזת הכביש שלו מקבילה לרמה שלי בריקוד. האוטו היחידי שאני מעדיף לסוע באוטובוס מאשר לנהוג בו, והאוטו היחידי שאפשר להוציא עליו 4000 ש"ח כל טיפול, כשהמחירון שלו הוא בכלל 7600. האוטו היחידי שגורם לי לבכות...

 

 

אז מה, בר מזל או לא?

 

:evil:

פורסם

תעמיד לי הכל מתחת לחניה...

רק לא ריינג'ר של "פולאריס" או MULE - בהחלט כלי הרכב הכי מגעיל שיש. יותר מכל סוויפט אוטומטית או ליאנה סדאן.

172


×
×
  • תוכן חדש...