Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כשאני התחלתי, חיפשתי 2X4 ולא 4X4

אבל אני מדריך את הקורסים של "האקדמיה לנהיגת מרוצים" (מה שאתם קוראים ממ"י) אז תיקח אותי בערבון מוגבל!

 

כל אחד עם הדעה שלו...

 

אגב, היום להתארגן עם אימפרזה GT מוכנה למרוץ זה כבר לא יקר כמו פעם, ויכול להיות שלנהג עם תקציב נמוך לא יהיה כדאי בהרבה לבנות 2X4, מה גם שרוב הידע המקצועי נמצא היום אצל אנשים שמתעסקים בסובארו.

 

בברכה

נדב

 

יש לך אולי הערכה של מחיר של אימון?

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מן הסתם לעשות קורס בחו"ל בעל שם זה הדבר הכי איכותי ונכון לעשות..השאלה מה הביקוש?לא כל בן אדם ייעשה זאת?

בזמנו ביררתי אצל טומי מאקנין בעזרתו של איתן מהצוות של שוכטוביץ...מחיר עזבו שלא נדבר על זה.

קיבלתי שוב הצעה מעניינת לאחר שפגשתי בירדן מנהל פרוייקטים של הראלי של טומי מאקינן..אני בקשר איתו ומנסה להשיג חבילת ראלי מושלמת במחיר טוב(מחיר שווה אלפי יורו).

אבל אני עדיין ממליץ בחום על ביהס כמו דרייבארט גם מכיוון שאני רואה את התוצאות עליי,על מכרים וחברים שלמדו אצל און,את הווי והחוויה ואני מאמין אישית באון ובדרייבארט!

אני לא מכיר ולא התנסיתי בשאר בתיהס לראלי,פשוט נאמן למקור.

זלמן האם יש חבילות יותר זולות אשמח לדבר בפרטי ולבוא לבקר אותך...

כל טוב

אמיר

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

נדב,

 

ראשית,

כמו שניתן לראות בהודעה הקודמת שלי,

לא היה בהודעתי כדי לפגוע ולהשמיץ.

הלוא כתבתי במפורש שאני מלא הערכה למי שפועל לקידום הספורט המוטורי בארץ.

 

תגובתך רק מוכיחה את דבריי.

הקורסים בארץ נועדו לתת חוויית נהיגה. הא ותו לא.

ע"מ להפוך לנהג מרוצים צריך לעבור קורס מתאים במוסד מתאים. נכון לרגע זה

המוסדות הללו בחו"ל.

 

אגב, את קורס נהיגת הראלי שלי אני עובר כבר מספר שנים אצל אחד אהוד לביא שמו,

אולי אתה מכיר. (ואשמח לשתף את כולם בחוויות הנהיגה והניווט שלי עם אחד הנהגים המובילים

בארץ לאורך שנים..., כשיתפנה לי מעט זמן)

זה לא ימנע ממני בעתיד, לכשיתאפשר לי, לעשות קורס מתאים מעבר לים.

 

אם תגיע לארוע הבא אולי תוכל לראות איך אני מיישם את שלמדתי.

 

בברכת שבוע פורה,

ניר

פורסם

שלום לכולם.

 

אני יענה לכול אחד בתורו. נדב עם כל הכבוד ולא משנה שאני תומך בקובי או לא אל תשווה אותך אליו, זה שאתה כותב בפורום לא הופך אותך למורה נהיגת ראלי אתה לא. דבר שיני במידה ואתה מעוניין ולא זורק מילים לפורום תפנה לרמי לימון ותירשם לקורס ובמידה ויהיו עוד 6 נרשמים הקורס יצא לדרך.

 

DKNY2 שלום לך גם, אני מאריך מאוד מה שאתה עושה ואני ממש לא מכיר אותך ולא מנסה לפגע בהכנסתך, אבל בבקשה ממך אני לא צריך מישהו שיגיד לי מה לעשות ואיך, כשיהיה למישהו 20 שנה מאחריו בתחרויות רצופות ואני מדבר בכל העולם אני חושב שזכותו יהיה לכתוב מהשהו חושב ובמידה וזה לא נוח לך הבעיה היא שלך, וכן אני מגיע כל כמה חודשים ומנסה לעזור ולתת תמיכה בכל נושא הספורט המטורי ובמידה ותרצה את סדר יומי אשמח לשלוח לך, ודרך אגב מה שימך ואיזה בית ספר אתה מיצג?

 

אמיר בקשר לשאלתך תקרא מה שכתבתי לנדב במידה ויהיו בין 6-7 איש לקורס, הקורס יצא לדרך, הקורס הוא לשבוע ימים בנורווגיה בשלג העלות שלו 2500 יורו ומה שאתה מקבל זה חוץ מהחומר הבסיסי נהיגה יומית עם נהג ראלי מקצועי ובסופו של הקורס אתה שותף במירוץ אמיתי.

 

עכשיו הנה לכולם פה בפורום מי שמעוניין לעבור קורס ראלי מקצועי שיפנה לרמי לימון להרשמה.

 

והנה למי שמוענין אני ממליץ על אנשים אלו לעבור אצלם קורס בארץ

 

יובל מלמד, רמי ש, דני לוי , גוני , און יקבוסון , ראם , ואם שכחתי מישהו שהתחרה בראלי בחול וארץ איתו הסליחה.

 

נדב זה בשבילך בוגימןןןןןןן המטיףףףףףףף וזלמן :roll:

פורסם

חברים

קראתי בעיון את תגובותיכם והרשו לי להגיב "במתינות"

ראשית בואו נפשט מה זה קורס נהיגת ראלי?,

האם הכוונה לנהג מין השורה שרוצה להשתעשע ועבור חווייה שמימית של כאילו נהג ראלי?

או שמא נהג שרוצה להשקיע ולהיות נהג מירוצי ראלי?

או נהג ראלי שרוצה לשפר מיומנויות (להסיר חלודה?,לשנות צורת נהיגה? לשפר זמנים?)

אם התכוונו לשלב הראשון,כל נהג מירוצים ישראלי בעל כושר וורבלי יוכל לעשות זאת עם מכונית מירוץ בסיסית

באחד מאתרי הטבע השוממים בארץ.

שלב שני או שלישי פה הסיפור קצת יותר מסובך

בישראל זו בעייה בגלל ביטוח,בגלל שרלטנים, בגלל שכל מי שאי פעם דפק איזה "דריפט" בחיים נהייה לי מדריך.

ולכן הדבר הטוב ביותר אלו בתי הספר בחו"ל שאגב לא נקראים בתי ספר לראלי.

בישראל ישנם נהגי מירוצים מוכחים אבל לא כולם מסוגלים ויודעים להעביר את היידע שלהם לאחרים.

חלקם כן.

ועל מנת לחלק איתכם את רקורד הלימודים האישי שלי בתחום,אנחנו התחלנו בבית ספר לנהיגה מתקדמת בבורדו צרפת "אלן קולומב",משם עברנו לנהוג,צברנו יידע ואח"כ הדריך אותי נהג בכיר ישראלי אהוד לביא במשך שנתיים בכל התחרויות בקפריסין,הביא אותי לתוצאות שיא דאז,ולאחר החלטתי לעבור לקבוצה הבכירה נעזרתי בשירותין של און יעוקבסון שיודע וחש את התחום על בוריו.

ולבסוף עצה

לא כל מי שיודע להדריך,ללא נסיון אמיתי במירוצים (לא חארטות מקומיות)יכול להדריך ברמות של העברת התחושות

ללומד,מאידך לא כל נהג מירוצים מוכח יוכל לעשות זאת אם אין לו את הכישורים הבסיסיים להדרכה.

בענף הזה אין ספרות כתובה ולכן כ"א צריך למצוא את (HIS OWN CUP OF TEA ).

דני לוי

מירוצי מכוניות

פורסם

אתה גם רוצה לקדם את קובי רייסינג כי אתה תומך בו, וכדאי שתציין זאת! (אין לי שום בעיה עם זה)

 

נדב

 

איך הוא רוצה לקדם את קובי רייסינג אם הוא ממליץ תחילה על קורס בחו"ל? :shock:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם
במידה ויהיו בין 6-7 איש לקורס, הקורס יצא לדרך, הקורס הוא לשבוע ימים בנורווגיה בשלג העלות שלו 2500 יורו ומה שאתה מקבל זה חוץ מהחומר הבסיסי נהיגה יומית עם נהג ראלי מקצועי ובסופו של הקורס אתה שותף במירוץ אמיתי.

אני בפנים (רציני ביותר. גם דיברתי איתך בעבר. קורס מקיף ורציני על שלג זה בדיוק התכנון שלי לקורס הבא).

יש אפילו סיכוי לא רע שחבר יצטרף.

אשמח לשמוע פרטים מלאים על הקורס.

 

ניר

פורסם

מי שמפקפק ביכולת ההדרכה שלי מוזמן להזמין אותי לשבת לידו ולראות בעצמו. (קרה בעבר עם נהגים מנוסים שהתחרו גם בחו"ל)

 

תמיר,

אין לי מושג בקשר למחירים של אימונים וכדומה, אני לא מתעסק עם המחירים.

 

זלמן,

ההערה שלך בנוגע להשוואה ביני לבין קובי היא כזו רדודה שאני לא יודע איך להתייחס אליה.

 

שי,

אין לי כלום נגד קובי, אבל זלמן כתב "אם כבר אתם הולכים לעשות משהו בארץ אז לכו לקובי..."

אגב, קובי גם מתחרה "רק" בארץ במהלך השנים...

 

דני,

מסכים עם כל מילה.

 

כל השאר (עם דגש למטיף) תספרו בבקשה כמה ימים וכמה ק"מ יהיו לכם בקורס שזלמן רוצה לארגן ותחזרו עם מספרים (שיהיו כנראה רחוקים ממה שמוצג).

 

בברכה

נדב

 

אגב, החלק של נהיגת הראלי שלומדים בארץ הוא נהיגה פרופר, נהיגה כזו ניתן ללמוד במסלול קטן! שליטה על הרכב, העברות משקל עבודת הגה וכ"ו.

ב"נהיגת ראלי" החלקים האלו משמעותיים פחות, וכדי לנהוג בראלי, צריך לדעת לרשום נוטס לשמוע נוטס ולקרוא שטח לא מוכר.

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב תגובה אחרונה שלי כי ממש חבל לי לבזבז אנרגיות על השטויות שלך.

 

אתה מקשקש המון תתקשר לרמי לימון ותירשם ואחר כך תקבל את כל האינפורמציה אחרי שהעברת צ'ק של 2500 יורו, ועד אז נדב נראה שהגענו לסיומו של הדיון שלא מגיע לשומקום, ולא נדב אני לא ממליץ לאפאחד שמעוניין ללמוד נהיגת ראלי שאתה זה שתהיה המורה שלו בזבוז כסף. ובקשר למה שכתבתי על קובי נדב תקרא שוב ותפנים, לא המלצתי עליו רק רשמתי שזו גם אופציה.

 

ואני חוזר למי שרציני ומעוניין שיצור קשר עם רמי לימון לו יש את כל האינפורמציה.

 

 

יש לכם אולי עוד אפשרות תפנו לקובי רייסיינג יש לו את האוטו ויש לו את הידע יותר מהרבה מורים שמספרים לכם סיפורים ואולי תקבלו תמו

=======================================================

 

הנה נדב מה שכתבתי מובן לא ??

 

ונדב עיצה מאיש קצת מבוגר ממך וקצת או הרבה יותר מעורב בעולם הראלי תתחיל להתחרות ותפסיק לקשקש ותראה תוצאות.

 

 

 

בברכה המטיף זלמן

פורסם

זלמן

נראה לי שאתה בעודף וויאגרה ,או בעודף מרץ,

 

קובי כהן עם כל הכבוד עדיין לא עומד בשום קריטריון של נהג ראלי, כנ"ל גם נדב ואחרים,

קבלות לפחות בעיניי הם השתתפות בתחרויות מחוץ לישראל במסגרת ראלי ,

לצערי זה הקריטריון שמוביל, מבלי לפגוע בכישוריהם האישיים של החברים (גם של קובי וגם של נדב )

זלמן

אתה מוכרח להתחיל באיזה קריטריון ולדעתי זה הקריטריון ולא קורס מדריכים בווינגייט (הבדיחה הכי עגומה שנתקלתי)

כנ"ל לגבי נהגי מישנה (נווטים).

יאללה הנושא הבא

מירוצי מכוניות

פורסם

הצעה- לנהגים הצעירים.

 

תתאגדו ,פנו לאחד מבתי הספר/מדריכים/סדנאות וכך תשיגו מחיר טוב יותר ותנאים טובים יותר לכל אורך הקורס/הלימודים.

 

הרי המלחמה גדולה בין כולם ורק כקבוצה תשיגו מה שיותר.

 

כל אחד מכם יתקדם בקצב שלו ויפרוץ בהתאם לכישוריו.

 

חו'ל ? הכסף יכריע. מי שיוכל להרשות לעצמו יסע. מי שלא, לא.

 

בהצלחה.

 

אתם העתיד לספורט המוטורי,עזבו ת'עצות של דור המדבר.

 

זו דעתי ודעתי בלבד.

פורסם
אני בפנים (רציני ביותר. גם דיברתי איתך בעבר. קורס מקיף ורציני על שלג זה בדיוק התכנון שלי לקורס הבא).

יש אפילו סיכוי לא רע שחבר יצטרף.

אשמח לשמוע פרטים מלאים על הקורס.

 

ניר

 

גם אני בפנים, אם אכן זה המחיר וזה הקילומטראז' שעושים. אגב, על איזה רכבים מדובר ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
נדב...אתה מקשקש המון תתקשר לרמי לימון ותירשם ואחר כך תקבל את כל האינפורמציה אחרי שהעברת צ'ק של 2500 יורו

בהמשך לשאלה של misterb ולתגובת זלמן (אני מקווה שזה סתם בלהט הוויכוח שלך עם נדב), בשביל שאנחנו נראה רצינות ונרשם צריך קודם לקבל פרטים מלאים על התמורה לאותם 2500 יורו...

פורסם
אדון המטיף ,

עם כל הכבוד שיש לי לקובי אך צר לי מאוד לאכזב אותך כי יש עוד הרבה מדריכים בארץ שכן יכולים ללמד נהיגת ראלי שהם גם כן ברמה אז בבקשה ,להטיף לא כאן !

 

חוצפה הצורה שבה אנשים קוראים לעצמם "מטיפים" כשבעצם לפי הנראה הם סוג של חרטטנים או כאלה שמשעמם להם או שאין להם את הידע למה שקורה בארץ כי הם גרים בחו"ל וקופצים מדי פעם בכדי להגיד ....

 

וצר לי באם הודעה זו נראית כניסיון לפגוע אך אני (כאחד שעובד בבית ספר ב א ר ץ שעושה גם קורסי ראלי ברמה !!!)מצאתי את עצמי נפגע מאדון זלמן (שאם אני לא טועה אז מדובר באותו אדון שגר בחו"ל שקופץ מדי פעם וכן עומד מהצד ומטיף הרבה ).

 

אני עשיתי את הקורס + אימון של דרייב ארט. השכרנו את רכב האימון של יובל מלמד, וקיבלתי יום שלם עם המדריך הטוב ביותר שיכלתי לבקש, כזה שלא רק אומר מה לעשות אלא באמת מנסה לקדם אותך ועובד איתך על הטעויות שלך.

 

את הקורס הזה קיבלתי בתוך מתנה מבן זוגי ולכן העלויות אינן ידועות לי.

 

לדעתי אין מקום לקרוא לקורס כלשהו ראלי אלא אם הוא נעשה על רכב שנועד לראלי (אני לא באה בכוונה לפגוע בבתי הספר האחרים אבל עם כל הכבוד ראלי זה ראלי ולעשות קורס ראלי על רכב שטח נראה לי כמו אחד הדברים הקרובים ביותר שאפשר לעשות אבל זה עדיין לא זה).

 

עשיתי את הקורס בדרייב ארט כשהמדריך היה און יעקובסון - אז תודה רבה און על קורס שבאמת לימד אותי המון!

 

ולהמחשה קלה:

 

dsc0297lh6.jpg

w800.png

 

dsc0446ii7.jpg

w800.png

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.


×
×
  • תוכן חדש...