Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נדב

טעות גדולה בידך אפילו ענקית

הקשר בין קורס בסיסי לנהיגה מתקדמת על מגרש כפי שאתה מציע (אספלט) ממש לא ייתן לנהג ששואף להגיע לנהיגת ראלי

שום יתרון ולהיפך.התנהגות הרכב,בלימה,החלקה מבוקרת, בחייך נדב על מה אתה מדבר?

לא ארחיב בנושא אבל מי שרוצה להיות נהג ראלי (עפר) יבדוק בעצמו את בתי הספר לנהיגה מתקדמת באירופה וייווכח בעצמו כי

כל הקורסים הם על מסלולי עפר (שוב ושוב אני מדגיש אלה שמלמדים נהיגה בסיסית לראלי.)

מירוצי מכוניות

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסדר דני,

אין שום יתרון בידיעת עבודת הגה, הבנת המכאניקה של הרכב, העברות משקל, בלימה דגרסיבית, יציאה ממצבי חרום ועוד חומרים שנלמדים בקורסי נהיגה.

 

כל זה לא מועיל בכלום לניגת ראלי וגם לא קשור לזה בכלל...

 

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

בוא נתמצת

כל מה שכתבת נכון, זה לימוד כיתה א למי שרוצה להכנס לתחום.

אני מתמקד בתחום הראלי אולי לא שמת לב.(חטיבת ביניים)

אם תיקח את כל מה שאמרת עכשיו ותעביר זאת לאותה שיטה להבנתך,על עפר, התלמיד שלך ייצא הרבה יותר נשכר.

נהיגה על אספלט לא דומה לנהיגה על עפר ואם תזכר אפילו בין תותחי נהגי הראלי בעולם יש הבדל משמעותי בין מקצועני אספלט למקצועני עפר.

לכן בבואי לסכם מה יש בארצינו הקטנטונת, למיטב הבנתי לא יהיו פה בקרוב מירוצי אספלט לכן צריכים להתמקד בלימוד והדרכות על עפר, דוגמא:

האם בלימה "דגרסיבית" על אספלט דומה לאותה בלימה והשפעתה על עפר? אותן תחושות?,אותם בלמים? אותה עוצמה?

איך יבין זאת זה שאתה מדריך אותו? (אותה השפעה באותה מהירות?)

לסיכום.

התחלנו בזה שמי שלא חווה ראלי אמיתי בחייו כנהג ולא כחווייה ,לא יוכל ללמד ולהדריך ב"חטיבת ביניים",

ומי שיעביר קורסים לנהיגה מתקדמת (כיתה א) בציונים גבוהים, התלמיד שלו אם יחפוץ יגיע עם ציונים גבוהים לחטיבה.

יש מבין?

יום טוב

מירוצי מכוניות

פורסם

זלמן היקר,

מתנצל באם אני מגיב רק עכשיו (רק היום נכנסתי לאתר מאז שכתבתי) .

 

שמי דדי ואני עובד אצל און יעקובסון וליאור לוי כמדריך (שנתיים וחצי) וכן כנהג מבחן (אם אפשר לקרוא לזה כך) במגזין "הגה" כשיוצא .

 

אני לא מייצג את אף אחד במקרה הנ"ל למרות הכרותי הרבה עם און ,

 

תגובתי אלייך באה רק מאופן הזלזול שהיה לך באותה תגובה ,

 

מהכרותי הקצרה איתך יש לי אלייך כבוד כאדם בוגר ואף בעל ניסיון אך בתגובתך האחרונה היה בה משהו פגום בעיני .

 

בכבוד רב

דדי קונדל (נפגשנו בישיבה קארטינג שירון אדרי יזם ).

 

 

ומר לוי,

 

מדוע תגובתך נראית כאילו ואתה בא להוכיח לכולם שאתה תותח על בנהיגת שבילים (ראלי בארץ) יותר מכולם ?

 

תגובה כזו אמורה להגיע מילדים !

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

מר דדי

צר לי שהבנת כך מכתיבתי, להיפך הוא הדבר

אם הייתי חושב שאני"תותח" (איזה מין כנוי?) מרכיבת שבילים לא הייתי נעזר במורך ורבך און יעקובסון

.

מירוצי מכוניות

פורסם
מר דדי

צר לי שהבנת כך מכתיבתי, להיפך הוא הדבר

אם הייתי חושב שאני"תותח" (איזה מין כנוי?) מרכיבת שבילים לא הייתי נעזר במורך ורבך און יעקובסון

.

 

 

קבל את התנצלותי .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...