Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי, רישיון מירוצים גם ככה לא בזמן הקרוב (כמו שכתבתי, לפני צבא), זאת סתם הייתה הערה למשהו ששמתי לב שכתוב שם.

אז איפה בעצם אתם חושבים שאפשר לשפר את היכולת יותר טוב?

בקורסים חד יומיים כמו דרייב ארט, מסלולים וטופ דרייב על אימפרזה או 3 ימים בקורס של ממ"י על FWD?

האם היומיים הנוספים משמעותיים?

ניסיון בנהיגה ספורטיבית אין כמעט ממש קצת במגרש, והשאר רק בסימולטורים כמו RBR, LFS וGTR עם הG25 :-) (שאני לא יודע אם זה שווה משהו).

 

אגב, תודה על העזרה.

 

 

תמיר

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניר,

זה תיקון חשוב!

אכן כדי לרכוש ידע בנהיגת ראלי, לא מספיק יום אחד של 15-25 ק"מ. בק"מ הראשונים יש בעיקר שוק, אבל השוק הזה הכרחי כדי שבפעם הבאה יהיה אפשר ללמוד.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אגב להפוך לנהג ראלי...

 

בפולין למשל, צריך לעשות 6 ג'ימקנות בזמן של 125% מהמוביל ואז אחרי בחינה תיאורתית קצרה מקבלים רשיון למרוצי נשיונל.

 

במדינות אחרות צריך לסיים שלשה או שישה מרוצי נוביס...

 

ככה שבשביל להיות נהג ראלי מה שצריך זה להתחרות :)

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר. ואם כבר פתחתי על זה שרשור:

אתם חושבים שלהתחיל על 106 ראלי (כמו בקורס של ממ"י) יהיה יותר חכם מלהתחיל על אימפרזה?

הבנתי שההדרכות של ממ"י זה באלטרנתיבי, זה נכון?

מחיר השכרת רכב לאימון כמו 106/205 יהיה הרבה יותר זול מאימפרזה?

 

יש לי התלבטות עם ללכת על הקורסים היומיים או על 3 ימים על הראלי.

מצד אחד לנהוג על אימפרזה בטוח יהיה כיף, מצד שני הקורס על ה106 הוא 3 ימים, וגם מחיר השכרות לאימונים יהיה הרבה יותר זול ואולי יהיה יותר חכם להתחיל על FWD.

 

עוד יתרון שאני מוצא בכמה ימים, אפשר להפטר מה"שוק" הזה כמו שאמרת. אני זוכר מהקורס קארטינג בגיל 13 שעל ההתחלה לא מפנימים הכל ורק כשבאתי לאימון בפעם הבאה התחלתי באמת להפנים. גם ברגע שנותנים לך רווח של יום בין אימונים בקורס אז אתה יכול גם לנתח את הנהיגה שלך בדיעבד. בקורס חד יומי אין לזה כל כך הרבה זמן.

יש היגיון במה שאני חושב :lol: ?

פורסם

כשאני התחלתי, חיפשתי 2X4 ולא 4X4

אבל אני מדריך את הקורסים של "האקדמיה לנהיגת מרוצים" (מה שאתם קוראים ממ"י) אז תיקח אותי בערבון מוגבל!

 

כל אחד עם הדעה שלו...

 

אגב, היום להתארגן עם אימפרזה GT מוכנה למרוץ זה כבר לא יקר כמו פעם, ויכול להיות שלנהג עם תקציב נמוך לא יהיה כדאי בהרבה לבנות 2X4, מה גם שרוב הידע המקצועי נמצא היום אצל אנשים שמתעסקים בסובארו.

 

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אהלן.

מסלולים כרגע לא מוציאים קורסי ראלי בארץ. (אני יודע כי אני מדריך שם)

אנחנו עושים אימוני שבילים(על עפר כמובן) עם אותה הטכניקהשל הראלי, אבל על הרכב של הלקוח.( רכב שטח חובה!!)

הקורס ראלי היחיד שיש לנו זה בצרפת (קורס מדהים!!!! אבל עולה בהתאם)

מהיכרות טובה מאוד עם מאמני ובעלי טופ דרייב, אני רק יכול להמליץ עליהם בחום!!!

הם עושים את הקורס על פיג'ו 205 GTI מדהימה אשר בנויה לראלי!! (הפנתר השחור:)

מנסיוני האישי כמאמן אני יכול להגיד לך שלקוחות היו מגיעים לאולי 45-50 % מהיכולת של האוטו (האימפרזה) וגם זה רק הכשרוניים!!

האוטו (האגרסיבי) ותנאי הדרך(הבעיתיים) עלולים להיות קצת מאיימים למי שאין לו ניסיון.

כך שאם אתה רוצה ללמוד ולהנות, אני חושב שעדיף רכב "קצת פחות קיצוני" ויותר קל לשליטה מאשר לנהוג בסוג של פחד ולנצל שליש ממה שהאוטו מסוגל לתת.

מרגישים הרבה יותר טוב כאשר מביאים את הרכב למגבלות שלו ולא הרכב מביא אותך למגבלותיך..

כמובן שיותר כיף לספר לחברה שנהגת על אימפרזה חוקית למירוצים:)

 

איפה שלא תעשה, העיקר שתהנה!!

עודד.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם

חברה שלום לכולם לא רציתי להגיב עד עכשיו אבל אולי תרדו כבר לקרעקע. כל הבתי ספר בארץ זה בולשייט אחד גדול, מי שמחפש לעבור קורס לנהיגת ראלי שיחפש לו קורס שמתאים לו בחול, נכון המחיר הוא הרבה יותר גבוה אבל כשאתה מסיים את הקורס יש לך את הבסיס של נהג ראלי. יש לכם בתי ספר באנגליה, בלגיה, שוודיה, פינלד, נורווגיה, ועוד, ושם אתה עובר קורס של שבוע ימים גם בסיסית וגם נהיגה עם נהג מקצועי שבכל יום אתם נוהגים כ350 קלמטרים אתם רואים מה שאני כותב? 350 קןומטרים ליום, עשו חשבון ב5 ימים אתם נוהגים בסיבבות 2000 קמטרים ובסופו של הקורס אתה משתתתפים במירוץ אמיתי לקבל את התתחושה האמיתית, אם מי שמחפש את הקל והזול ביותר שיחפש לו בארץ, ומי שמעוניין לעבור קורס שיתן לו משהו ולעניין שיחפש בחול.

 

 

בברכה המטיףףףףףףףףף

פורסם
כשאני התחלתי, חיפשתי 2X4 ולא 4X4

אבל אני מדריך את הקורסים של "האקדמיה לנהיגת מרוצים" (מה שאתם קוראים ממ"י) אז תיקח אותי בערבון מוגבל!

 

כל אחד עם הדעה שלו...

 

אגב, היום להתארגן עם אימפרזה GT מוכנה למרוץ זה כבר לא יקר כמו פעם, ויכול להיות שלנהג עם תקציב נמוך לא יהיה כדאי בהרבה לבנות 2X4, מה גם שרוב הידע המקצועי נמצא היום אצל אנשים שמתעסקים בסובארו.

 

בברכה

נדב

 

כשראיתי את השם נדב בצוות הדרכה חשבתי שזה אתה :lol:

אני חושב עכשיו דווקא בכיוון של 2x4 גם יותר ק"מ וזמן בקורס וגם האוטו יהיה יותר קל מהאימפרזה כמו שעודד אמר.

בקשר להתארגנות על רכב מירוץ, נראה מה יהיה כדאי בעתיד.

 

עריכה: זלמן (המטיף), כמו שכתבתי התקציב מוגבל. קורס בחו"ל, אולי אחרי הצבא.

פורסם
אהלן.

 

הקורס ראלי היחיד שיש לנו זה בצרפת (קורס מדהים!!!! אבל עולה בהתאם)

מהיכרות טובה מאוד עם מאמני ובעלי טופ דרייב, אני רק יכול להמליץ עליהם בחום!!!

 

 

איפה שלא תעשה, העיקר שתהנה!!

עודד.

 

עודד שלום,

אתה יכול לתת עוד פרטים על הקורס בצרפת? (עלויות, משך, אולי תוכנית הקורס בכלליות).

תודה מראש,

אלון

פורסם

זלמן,

חבל שאתה מדבר בצורה כזו!

 

אני אשמח מאוד אם תראה לי מקום שבו נוהגים 350 ק"מ ביום בקורס של חמישה ימים.

 

בכל החיפושים שלי לא הצלחתי למצוא קורס שמבטיח כל כך הרבה נהיגה, למעשה רובם לא מציינים כמה נוהגים.

 

 

בקיצור תן לינק או מס' טלפון (אני הראשן שיתקשר) או שתתקן את עצמך.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב,

 

אני מצטער, נוטה להסכים עם זלמן.

ההדרכות בארץ חובבניות. אומנם מי שמארגן אותן (ומעביר את ההדרכות בפועל),

עושה זאת תוך השקעה רבה ורצון למנף את הספורט, אולם הוא עושה זאת באופן חובבני.

 

אם אתה מעוניין בקורס ראלי כדי להפוך לנהג ראלי, אתה צריך לעשות זאת מעבר לים.

אם אתה רוצה לעבור חוויה של כיף,ומעט שונה... הקורסים שמציעים בארץ בהחלט מספיקים.

 

נדב, גם אם יש לך תעודת מדריך ראלי שהשגת באקדמיה מוכרת (האם יש?), מבנה

ההדרכות, בין היתר, זמן ההדרכה, היקף הנהיגה ואופיה, רחוק מאוד מהדרכה שמטרתה

להפוך את זה או אחר לנהג ראלי.

 

בכל מקרה, יש לי המון הערכה למי שפועל לקידום הספורט המוטורי בארץ,

והפעילות שאתה שותף לה בהחלט תורמת.

פורסם

נדב בבקשה ממך בוא לא נכנס לבולמוס אה ? אתה מעוניין יש לך 2500 יורו בוא אלי ואני מארגן לך קורס, ואם אתה לא מאמין לי שאל את רמי לימון כי בשנה שעברה אירגנו אחד שכזה. ועוד דבר נדב כבר כשאנו משוחחים בוא ספר איך אתה יכול להיות מורה נהיגה לראלי במ.מ.י שכל השנה לא השתתפת יותר מאירוע אחד? מה בדיוק תוכל ללמד נהג חדש ואני שואל ברצינות? נדב תשכול את דבריך וברצינות. ועכשיו לעניין מי שרוצה קורס שלא ממש זול ליום אחד בארץ ושבסופו הוא לא למד כלום שתהיה לו בהצלחה וזו דעתי. חברה אני חוזר ולא מעניין אותי מי הבית ספר יום אחד של קורס ל25 קמ אתם מקבלים 00000000 וזו האמת ומי שמנסה לספר לכם אחרת זה הפטנט הישראלי. יש לכם אולי עוד אפשרות תפנו לקובי רייסיינג יש לו את האוטו ויש לו את הידע יותר מהרבה מורים שמספרים לכם סיפורים ואולי תקבלו תמורה לכספכם.

 

 

בהצלחה ומקוה שלא פגעתי באפאחד המטיףףףףףףףףףףף

פורסם

זלמן,

אתה כותב בהתנשאות וממש לא לעניין!

 

אתה גם רוצה לקדם את קובי רייסינג כי אתה תומך בו, וכדאי שתציין זאת! (אין לי שום בעיה עם זה)

 

ספר לי בבקשה אדון זלמן איפה נוהגים 350 ק"מ ביום ב-ק-ו-ר-ס! (וגם בכלל)

ואל תשלח אותי להוא שישלח אותי לשלישי, תן משהו קונקרטי, אמרת משהו בריש גלי, תעמוד בו בבקשה. תמצא לי קורס ב2500 אירו, גם 5000 וגם יותר שנוהגים בו 2000 ק"מ בשבוע בסטייג'ים (אני לא מחשיב את הטיסה למקום כחלק מהק"מ).

 

אגב, כדי להיות מדריך נהיגה טוב, לא צריך להשתתף באף אירוע! צריך להבין נהיגה, הבנה שבה עם קצת נסיון, ולדעת להרגיש את הרכב מצד הנוסע.

תשאל את אלון חלווה וכל אחד שנהג כשאני יושב לידו אם התכונה הזו חזקה אצלי או לא.

 

אגב, לקחתי קורסים בחו"ל (פולין ואפריקה) וגם בארץ.

 

בקיצור זלמןןןןןן המטיףףףףףףףףף בוגימןןןןןןןן תהיה בריא ותדבר בצורה מכובדת בבקשה.

 

ניר,

עברת פעם קורס ראלי בארץ? אם כן ספר על החוויה שלך (בשיא הרצינות) בבקשה.

 

שימו לב איך מוכרים את הקורסים

אקדמיה לנהיגת מרוצים/ממ"י

"ראלי בצלופן" - מתנת טעימה בנהיגת ראלי

"ראלי אקשן"- מתנת ההתנסות המושלמת

"ראלי אקסטרים“- מיומנות נהיגת ראלי

 

 

***מנסיון, מעטים הם שנרשמים ל"ראלי אקסטרים"

 

לקוח מטופ דרייב:

 

המרכז לנהיגת ראלי של חברת טופ דרייב, מזמין אותך להשתתף בקורס חווייתי

לנהיגת ראלי

 

ההשתתפות בקורס מאפשרת לחוות יום מלא אדרנלין ולקחת חלק בהתנסות יוצאת

דופן של נהיגת מרוצים על שבילי כורכר מהירים ומפותלים

 

משהו פה מבטיח משהו שאי אפשר לקיים???

 

אתם קצת קופצים פה על כלום ומוצאים שם רע לענף (כמו בכל שרשור שמשתתפים בו נהגי מרוצים)

 

ובשיא הצניעות והרצינות, אני חושב שהנסיון המועט שיש לאנשים פה בארץ זה יותר ממה שמודרך יכול לקלוט ביום יומיים ואפילו שלשה, ואם משהו רוצה מעבר לזה (רצויי אחרי שמיצה את האפשרויות בארץ) אז הוא יכול לנסוע לחו"ל. משום מה נראה לי שהוא יעדיף להתחיל להתחרות בארץ. אח"כ אפשר ורצויי לעבור הדרכות אישיות או לנסוע כמה נהגים ביחד לאימון ולקדם אחד את השני.

 

זלמן, אני ברצינות ובסבלנות מחכה למראה מקום!

בברכה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הבהרה חשובה!

 

בניגוד לקובי, און (דרייב ארט) ויניב, אני לא מתפרנס מענף הנהיגה ככלל!

ובהחלט לא מתפרנס מהדרכות הראלי בפרט. אני מדריך את הראלי כיוון שאני נהנה מזה!

 

אולי זו הסיבה שאני מרשה לעצמי להגיב פה.

 

נדב

 

נ.ב. זלמן, 2500 אירו ל2000 ק"מ זה יוצא קצת יותר מיורו לק"מ. אני וכל שאר נהגי הראלי בדרך אלייך!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אדון המטיף ,

עם כל הכבוד שיש לי לקובי אך צר לי מאוד לאכזב אותך כי יש עוד הרבה מדריכים בארץ שכן יכולים ללמד נהיגת ראלי שהם גם כן ברמה אז בבקשה ,להטיף לא כאן !

 

חוצפה הצורה שבה אנשים קוראים לעצמם "מטיפים" כשבעצם לפי הנראה הם סוג של חרטטנים או כאלה שמשעמם להם או שאין להם את הידע למה שקורה בארץ כי הם גרים בחו"ל וקופצים מדי פעם בכדי להגיד ....

 

וצר לי באם הודעה זו נראית כניסיון לפגוע אך אני (כאחד שעובד בבית ספר ב א ר ץ שעושה גם קורסי ראלי ברמה !!!)מצאתי את עצמי נפגע מאדון זלמן (שאם אני לא טועה אז מדובר באותו אדון שגר בחו"ל שקופץ מדי פעם וכן עומד מהצד ומטיף הרבה ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים


×
×
  • תוכן חדש...