Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני הולך לעשות התקנה ברכבי שכוללת:

-סט קומפוננט קדמי+בניות מעץ מקדימה

-סט קומפוננט אחורי

-סאב

-2 מגברים

-חיווט

איזה מחיר פלוס מינוס נראה לכם סביר להתקנה כזאת?

הציעו לי את זה ב850 ש''ח. תקין או שמנסים לשדוד אותי?

תודה רבה על העזרה.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

בהנחה שזו עבודה מקצועית וטובה זה סכום סביר בהחלט.

 

אם מחליפים את כל החיווט ברכב, מעבירים חוטים 4 גייג' איכותיים

הגבהות בדלתות, זה לא מעט עבודה ורכיבים.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אוקיי, תודה.

הוא רצה לשים לי כבלים 8 גייג' (הוא אמר שיש לי רכיבים פשוטים) נראה לי חרטא מה שהוא אמר,מי צודק?

אבל אני יכול להוסיף לו כסף ולהגיד לו שישים 4 גייג' וזה מה שנראה לי שאני יעשה.

הקומפוננטים הם gto6506ce

הסאב הוא boss riot 500w

והמגברים גם של boss

 

אלכסנדר, החיווט כלול במחיר של ההתקנה. כמו שאתה יכול להבין אני רוצה לשדרג אותו ל4 גייג'. יש צורך לדעתכם?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

תשמע, התוספת במחיר לא תהיה גבוהה מדי לדעתי.

עכשיו, היופי בזה שכל הכבלים איכותיים וזוהי לא נקודת כשל זה שאם תרצה לשדרג יום אחד, זה יהיה הרבה יותר קל מאשר להפוך שוב חצי אוטו.

 

אני הייתי משקיע בכבלים כמו שצריך.

ד"א, אצל מי אתה מתכוון להתקין?

פורסם

בCadence

לגבי הכבלים אני מסכים, אם התוספת לא תהיה יקרה מדי אני אקח 4 גייג'

דרך אגב חסרים לי 4 גרילים למידים כמה בערך זה יכול לעלות?

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

המחיר ניראה סביר אבל כמה דברים נוספים וחשובים שצריך לשים עליהם דגש:

1- איזה כבלים RCA אתה מקבל?

2- האם מכניסים חיווט לדלת חשוב עוד יותר.

3- האם הכבל מתח 4G הוא אכן 4G.

4- באיזה רכב מדובר?

5- האם המחיר כולל פלטה למגברים.

פורסם
בCadence

לגבי הכבלים אני מסכים, אם התוספת לא תהיה יקרה מדי אני אקח 4 גייג'

דרך אגב חסרים לי 4 גרילים למידים כמה בערך זה יכול לעלות?

 

הבנתי שאתה מירושלים.

למה שלא תלך לד"ר סאונד? לדעתי הרבה יותר מקצועיים.

פורסם

אני לא ממליץ לך ביכלל ללכת להתקין בשתי המקומות האלה מניסיון שלי ומניסיון של חברים

יש פה הרבה מתקינים טובים עם עבודות טובות שאנשים פה יכולים להמליץ לך תיצא מירושלים תקשיב לי אני יודע מה אני אומר

אצל חבר למשל חיברו את הטוויטר לפנל ורק את המיד לקרוס ועוד כמה שטויות שראיתי זה רק דוגמא אחת

ובשתי המקומות האלה אין ביכלל חוטים איכותים לא מתח ולא RCA

בקיצור תילך למקום אחר זה רק ישתלם לך

וגם אני מירושלים

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם
אני לא ממליץ לך ביכלל ללכת להתקין בשתי המקומות האלה מניסיון שלי ומניסיון של חברים

יש פה הרבה מתקינים טובים עם עבודות טובות שאנשים פה יכולים להמליץ לך תיצא מירושלים תקשיב לי אני יודע מה אני אומר

אצל חבר למשל חיברו את הטוויטר לפנל ורק את המיד לקרוס ועוד כמה שטויות שראיתי זה רק דוגמא אחת

ובשתי המקומות האלה אין ביכלל חוטים איכותים לא מתח ולא RCA

בקיצור תילך למקום אחר זה רק ישתלם לך

וגם אני מירושלים

 

 

אני אישית ראיתי התקנות ברמה לא פחות טובה ממתקינים פה בפורום.

אבל זה באמת תלוי באיזה יחס אתה מקבל שם ומה שנכון זה שלא כל אחד מקבל יחס ראוי

אבל להגיד שאין להם דברים איכותיים אתה טועה ובגדול (הם יבואניים של AUDISON,אלפאסוניק ועוד כמה חברות טובות).

אני עשיתי שם 2 התקנות ב 2 רכבים שונים יצאתי מרוצה עד הגג. (אני מדבר על ד"ר סאונד)

לגביי קאדנס לא יכול להגיד הרבה,ראיתי התקנה שעשו לחבר שלי וחיברו RCA 1 עם מפצל

במקום 2 RCA מדובר במגבר 4 ערוצים ורדיו דיסק עם 3 יציאות RCA.

זה משהו שלא אהבתי אצלהם.

אם אתה שואל אותי גם אני הייתי היום מנסה לצאת מהעיר בגלל המחירים המופקעים פה בירושלים למרות שיצאתי מרוצה בד"ר סאונד.

פורסם

אני לא יודע לענות לך יוסי אז אני אשאל מה אמור להיות

1. איזה RCA לבקש ממנו?

2. אמורים להכניס חיווט לדלת?

3. מה זאת אומרת? אני יבקש ממנו הכל 4 גייג'

4.את זה אני כן יודע - פיאט פונטו

5. אני אבקש שישים לי פלטה. מה שבטוח שאני לא אתן שישימו לי את המגברים ישר על הכיסאות.

 

a3t הבחור מקאדנס מכיר את דוד שלי ואני מכיר גם את קרוב משפחה של הבחור השני, אז נראה לי שלא יהיו פאשלות.

אם אני יראה שמשהו לא מוצא חן בעיניי אני אגיד להם לשנות את זה.

אני אשמח אם תגידו לי בערך לאיזה דברים לשים לב ולבדוק.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

MI16 כמו שאתה אומר יכול להיות שכול אחד מקבל יחס שונה באמת וסתם לידע כללי ד"ר סאונד עומד ליסגור

לפותח השירשור עם אתה מכיר שם אנשים (קדנס) זה כבר משהו שונה לגמרי

RCA ראיתי שיש לו שם משהו פשוט של איזה 30 שקל וRCA של קדנס ב100 שקל תשים לב לזה תיסתכל בחנות תיראה מה אני מדבר

תבקש ממנו שישים לך בשתי המגברים קבל 4 גייג' גם פלוס גם מינוס

ותיראה שהוא מעביר לך חוטים לרמקול חדשים ולא מישתמש בחוטים שיש כבר ברכב

ועוד הצעה שלי כול צעד שהוא עושה ברכב תעמוד לידו גם שאתה מכיר אותו אני עדיין אוהב ליראות איזה עבודה עושים

בהצלחה

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

תודה רבה על העזרה גבר.

תגיד יש לך מושג כמה בערך יעלו לי 4 גרילים למידים?

 

אגב, תודה מכל הלב לכל מי שנכנס וטרח לעזור לי, אתם אחלה אנשים. :wink:

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

לגבי ד"ר סאונד כמה הבהרות:

 

א. הוא לא יבואן של כלום הוא סוכן קצה של אודיו סיסטם (דרור),הוא משווק מורשה של audison ,hertz, elipse...

 

ב. הוא לא מתקין ברמה ( מנסיון מר! יש לאחי מערכת שהוא יתקין - לא משהו בכלל כשיש ידע אתה מבין את זה)

 

ג. חשוב לבדוק לפני התקנה את הדברים הבאים:

1. איכות הכבלים (מי מבטיח ש 4 גייג' הוא אכן 4 ?!) ואיזה כבל לרמקולים הוא מעביר?

2. איכות התקנה (לא שוברים כלום ואחראים וערבים לכך)

3. מה כלול במחיר שסגרתם? (רק עבודה? כבלים מסוג א' או ב'?)

4. אם הם אחרים לשלמות הרכיבים (אם אתה לא קונה אותם אצל המתקין, המתקין חש שהוא יכול תמיד להפיל את האשמה על הרכיבים, "המגבר / סט קומפוננט דפוק..." ולא נותנים שם אחריות על כך שהמגבר יחובר ולא נשרף אצלו.

 

ג. את קדנס בירושלים אני לא מכיר אז אני לא אגיב.

 

לדעתי שוה לסוע להתקין במקומות אחרים (בלי אינטרס בכלל, אני גם ירושלמי ואני התקנתי במרכז. בירושלים אין מתקינים ברמה כרגע)

AUDI A3 2.0t FSI DSG

×
×
  • תוכן חדש...