Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה בן דוד ושל מי ?

 

גריל של מרצדס על חיפושית היה "שיפור" די נפוץ בשנות ה 80 ו ה90, אני ראיתי כמה כאלו, כולן של יהודים.

 

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם ראיתי, אבל לפחות של המרצדס "התואמת"- כלומר, משהו בסגנון הפונטון, עם גריל גבוה וצר! במיקרה הזה הגריל הנמוך והרחב של הדגם משנות ה-80 ממש, אבל ממש לא מתאים- אבל אין וויכוח על הטעם והריח!:-)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

צר לי על גניבת הרכב, ובקשר להכלאת המרצדס/חיפושית לדעתי כל הכלאה דומה זה פשוט עוול למעצבי הרכבים.

מצ"ב הכלאה תועבתית נוספת:

 

413f_1.jpg

 

4434_1.jpg

 

זה חיפושית או סובארו?! ואם כן, מאיזה מפגש מועדון יזרקו אותה?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לא ממש, רכב אמיתי שהוצע למכירה באיביי, בארה"ב כנראה מאוד משעמם לאנשים.

כנס ותווכח בעצמך. לרכב שני מנועים ושני תמסורות, האחד של החיפושית הנעה אחורית והשני של הסובארו הנעה קדמית.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-1111-GL-Volkwagen-Subaru-Working-Invention_W0QQitemZ120314761997QQcmdZViewItem?hash=item120314761997&_trkparms=72%3A727%7C39%3A1%7C65%3A12%7C240%3A1318&_trksid=p4506.c0.m245

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

1. כבעל רכב שנגנב (ונמצא) אני מבין את הכאב שלך.

2. חפש טוב טוב בשכונה ובסביבה של 20 ק"מ מסביב. בהרבה מקרים זה סתם "כלב" שחיפש איך להגיע ממקום למקום ונטש את הרכב במקום אליו רצה להגיע.

3. תלה מודעות עם תמונות של הרכב והסימנים שציינתה ותציע פרס. מקום טוב למודעות בתי ספר ומרכזי קניות/מרכוליות פיצוציות וכאלו.

 

 

4. הענין רציני וחמור וקשה לי להבין את ההומור השחור שהתפתח בשירשור הזה. כאחד שזה קרה לו וכולם עזרו ופירגנו לי, אני יודע כמה התמיכה עוזרת ומחזקת. ההסתלבטות בודאי מבאסת את מי שנפגע ואינה בונה לאחרים. פיתחו שירשור על חיפושיות מעוצבות במקום אחר.

שלמה דן גדרון

פורסם

היי

חזרתי כרגע מאילת וריאתי את ההודעה שישר החזירה אותי לשנה שעברה

שאז גנבו לי משכונת בבלי בתל אביב את שושה

1303 שנת 1974 בצבע תכלת

לצערי עברה שנה והיא לא נמצאה

אם יהיה מזל אולי תמצא את שלך

נ.ב

שלי נגנבה על ידי גרר

כך אמרו לי שכנים שראו איך גוררים אותה

בהצלחה

פורסם
1. כבעל רכב שנגנב (ונמצא) אני מבין את הכאב שלך.

2. חפש טוב טוב בשכונה ובסביבה של 20 ק"מ מסביב. בהרבה מקרים זה סתם "כלב" שחיפש איך להגיע ממקום למקום ונטש את הרכב במקום אליו רצה להגיע.

3. תלה מודעות עם תמונות של הרכב והסימנים שציינתה ותציע פרס. מקום טוב למודעות בתי ספר ומרכזי קניות/מרכוליות פיצוציות וכאלו.

 

 

4. הענין רציני וחמור וקשה לי להבין את ההומור השחור שהתפתח בשירשור הזה. כאחד שזה קרה לו וכולם עזרו ופירגנו לי, אני יודע כמה התמיכה עוזרת ומחזקת. ההסתלבטות בודאי מבאסת את מי שנפגע ואינה בונה לאחרים. פיתחו שירשור על חיפושיות מעוצבות במקום אחר.

 

צודק הבחור כאן, לעניין השרשור נפתח כאן על גניבת רכב ולא על טעם (רע)בעיצוב. סליחה אם סטיתי מהנושא , ליבי איתך ומקווה שתמצא את הרכב, בהצלחה

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם
"אם אני לא טועה לבעל הרכב יש עוד מספר חיפושיות מעניינות "

את זה לא הייתי כותב כאן , קצת צניעות , בלי לפרסם מה וכמה יש לכל אחד ....תחשבו על זה !

יש אחת דומה מאוד לזו בפ"ת.

12345

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אני התכוונתי דומה לחיפושימרצדס שהבחור פרסם תמונה שלה ולא לחיפושית הגנובה (לצערי).

מאחל לבעל הרכב שהרכב יחזור אליו כמה שיותר מהר וללא שריטה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
היי

חזרתי כרגע מאילת וריאתי את ההודעה שישר החזירה אותי לשנה שעברה

שאז גנבו לי משכונת בבלי בתל אביב את שושה

1303 שנת 1974 בצבע תכלת

לצערי עברה שנה והיא לא נמצאה

אם יהיה מזל אולי תמצא את שלך

נ.ב

שלי נגנבה על ידי גרר

כך אמרו לי שכנים שראו איך גוררים אותה

בהצלחה

 

 

 

זה משהו שאני לא מבין איך קורה? אף אחד מהשכנים שלך לא חשב שזה מוזר שגוררים לך את הרכב מחניית הבית בלי שאתה נוכח?

ולמה אף אחד לא ניגש לשאול / להרתיע?

אחת הבעיות במדינה שלנו, שרק הולכת ומתגברת, זה שכל אחד דואג לתחת שלו ולא מעניין אותו מה קורה מסביבו.

Jeep CJ7 Laredo 1982

Suzuki GSXR750 1987

Yamaha Vmax1200 1986

Harley Davidson Sportster XLH 1200 1989

פורסם

נו, אז לפחות היו רושמים את המספר של הגרר! אולי גם הוא היה גנוב, אבל בכ"ז! עזוב לשאול- אני מבין שאף אחד לא רוצה להתעסק ב"לא שלו", אבל לפחות לרשום! אגב, לי לפני כמה שנים "העלימו" ככה פורד אסקורט ה"תורם" שלי -מחניה של הבסיס, שבו שרתתי! באו עם מנוף, ולקחו!:shock: ולאף אחד לא היה "מוזר"! אבל כאן אני חשדתי בסגן מפקד הבסיס, שהוא זה, שהזמין אותם- האוטו עצבן אותו בחניה... לא היו לי הוכחות אבל.:x תוצאה- האוטו לא נמצא עד היום (מן הסתם), הוכרז כ"גנוב" במשטרה, והורד מהכביש במשרד הרישוי. וחבל- היה עוד בהחלט בר שיפוץ, ואפילו לא מסובך מדי- היה במצב מכני מצויין, נסע יפה מאד ולא חלוד כמעט! אבל אז לא עניין אותי יותר מדי- היה עם 4 דלתות, והייתי חייל תפרן...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

גם לי גנבו לפני כמה שנים בדיוק באותה צורה שני וולבואים :-(

אחת 144 מודל 1971 במצב מעולה והשניה 244 מודל 1980

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אני פתרתי את הבעיה ע"י חניון תת קרקעי. גרר/מנוף פשוט לא יכולים להכנס אליו (הגבלת גובה של 2.3 מטר).

אני יודע שניתן לגרור את הרכב ע"י קשירה לרכב אחר, זו הסיבה שקשרתי את הרכב עם שרשראות ברזל לאחד מעמודי היסוד של הבניין.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...