Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת, מבקש את עזרתכם בבחירת מצלמת וידאו דיגיטלית לשימוש ביתי.

חשוב:

1. שתהיה מצלמת HDD.

2. איכות צילום טובה (גם בתנאי תאורה נמוכים).

3. נפח דיסק + זום מספקים.

 

הבנתי שפנסוניק וסוני הן המובילות בתחום הצילום הביתי.

 

מחיפושים באינטרנט ראיתי את המצלמה Panasonic SDR-H280. איך היא? למישהו יש נסיון איתה?

מביקורות שקראתי עליה הבנתי שאיכות הצילום שלה טובה, אך הזום טיפה קטן (X10) ובתנאי תאורה נמוכים היא מתקשה לספק צילום איכותי.

 

האם יש דגמים אחרים מומלצים?

התקציב נע בין 2000-2500 ש"ח.

 

תודה מראש לכל העוזרים.

פורסם

בתקציב הזה זאת המצלמה HDD הכי טובה שתוכל לקבל.

חבר שלי קנה אותה ומאוד מרוצה ממנה.

אני גם חשבתי עליה, אבל בסוף קניתי מצלמה מיני דיוי של פנסוניק (GS 330) עם הנתונים זהים ל H280.

3 חיישנים נותנים איכות צילום מצויינת.

החיסרון - תמונות סטילס לא באיכות מדהימה (למרות 3 מיליון פיקסלים) וגרוע בתנאי תאורה חסרים (אין פלש).

מומלץ לרכוש מיד סוללה גדולה - המקורית מספיקה ל 40 דקות.

תשקול גם להרחיב אחריות ל 4-3 שנים.

אני ממליץ לך על שני מקומות:

http://www.camera4less.co.il/subcategories.asp?categ=Panasonic&cat=21&subcat=&from=subcategories.asp

 

http://www.mdk.co.il/default.asp?catid={66C0E573-4F4A-4EC5-8238-4BEE83AD7591}

 

יש אפשרות לגשת לחנויות האלה ולראות\להחזיק מצלמות, לרכוש תוספות (תיק, סוללה, הרחבת האחריות וכו..)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

למגיב מעלי, תוכל להסביר/להרחיב את דבריך? כי אני ממש לא מבין בדברים האלה.

 

vladclar, האם ב SDR-H280 בתנאי תאורה רעים יש בעיה רק עם צילום סטילס, או גם בצילום וידאו?

 

והאם לחברי הפורום המלומדים יש המלצות נוספות למצלמות וידאו או התייחסות נוספת לדגם שנתתי?

פורסם

אני אסביר לגבי החיישנים:

יש מצלמות שהחיישן היחיד שלהם נותן יותר מאשר שלושה חיישנים של פנסוניק (6\1 כל אחד).

למשל,למצלמות קנון שעולות לפחות כפול מהפנסוניק H280 יש חיישן 3\1.

 

כל המצלמות בתקציב שלך יהיו עם חיישן 6\1.

רק שלפנסוניק יש שלושה כאלה.

בתנאי חשכה למצלמה שאתה מתעניין בה יש צילומי וידאו סבירים (לא פחות טובים מאשר במצלמות אחרות מאותה הרמה וללא פנס).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבעיה היא לא בכמות החיישנים ולא בגודלם.

הבעיה היא בשיטת הדחיסה המאבדת של ה JPEG2. בשיטה כזאת האיכות יורדת פלאים, יש ארטיפיקטים של צבע ורואים את זה בעיקר כשמצלמים משהו עם הרבה גוונים.

הבעיה עוד מוחמרת אם אתה עורך את הסרט ושומר אותו שוב.

 

 

אלא אם אתה קונה מצלמת HD (הכוונה ל high definition)

ואז שיטת הצילום אחרת לגמרי.

×
×
  • תוכן חדש...