Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש על הרכיבים, אני בטוח שתהנה מהם-ובמיוחד שיוסי הוא המתקין.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

יוסי... אני רואה שבסוף יצאה יפה מאוד הצבע של הפלסטיק.

shorlakk, יש לך בניה יפיפיה בדלתות,והריפוד משתלב מצויין עם הדלת.

תתחדש על הפודים.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

כולכם עוברים לטרי אמפינג ומשאירים אותי מאחורה:|

 

אם סטטוס F1 שלושה חלקים פאסיבי נחשב היום להשאר מאחור, מצב הפורום באמת טוב :)

בשיפוצים

פורסם

תמיד ידעתי שאתה לא שפוי

:-P

 

איזה כיף לבוא יום ראשון בבוקר ולראות כזה ת'רד - ת ת ח ד ש!!!

 

אני מזמין השמעה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שלום חברים יקרים,

 

 

 

כרגע - עד למחר -, המערכת מנגנת מהסט מורל הייבריד מוגבר אקטיבית על הVRX, ואני רוצה לומר לכם שאני לא רואה שום קשר בין הLRX לVRX, מעבר ליצרן זהה וזוג אותיות זהה. זה פשוט עולם אחר. יכולתי להרגיש היום כי המורל הייבריד נולד מחדש. הסאב נותק לבחון זאת היטב, וההבדל מאד משמעותי. למשל פתאום החלק של הבאס במידבאס נוכח יותר, והכל מרגיש אחרת. אני בהחלט שמח על החלפת המגבר.

 

 

 

הפודים רופדו היום. כמובן, באותו ריפוד של הבניה בדלתות. אני אוהב מאד את הריפוד הזה, את הטקטורה "נחש" הזו.

הגרילים יהיו אותם גרילים כמו של הוופרים, והטבעות סביב הגרילים של כולם - ייצבעו בצבע שנצבעה הקונסולה.

 

היום נסעתי לראשונה עם הרכב מאז תחילת פרוייקט השידרוג הזה, וממש אהבתי את הגוון החדש של הקונסולה. זה נראה מקורי לגמרי ומשתלב היטב עם שאר הסלון בצורה יפה.

 

הקונטרולר השתול בקונסולה נראה אינטגרלי לחלוטין, מי שלא מכיר ממש את הקאפה, לא יכול לחשוב שזה לא בא ככה..

ועם המכסה העשוי טוב כל כך, זה נראה מושלם, אעלה תמונות מחר של זה ביום, באור.

 

התמונות של הפודים מרופדים:

 

תיהנו.

DSC03355 (Large) (Medium).JPG

DSC03356 (Large) (Medium).JPG

DSC03358 (Large) (Medium).JPG

DSC03361 (Large) (Medium).JPG

DSC03362 (Large) (Medium).JPG

DSC03363 (Large) (Medium).JPG

פורסם

יפה מאד ישראל תתחדש...אתה פדנט בנוגע לפרטים (אני מרגיש כאילו הופרדנו בלידה) רק חבל שכלום לא נוגע לרכב שלי לי יש עוד הרבה עבודה. בקיצור תהנה,עבודה של יוסי איך לא

ג'ובני

פורסם

יפה מאד ישראל תתחדש...אתה פדנט בנוגע לפרטים (אני מרגיש כאילו הופרדנו בלידה) רק חבל שכלום לא נוגע לרכב שלי לי יש עוד הרבה עבודה. בקיצור תהנה,עבודה של יוסי איך לא

ג'ובני


×
×
  • תוכן חדש...