Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יחיאל, הCarPC זה תכנית מגירה שכבר כמה זמן רצה לי בראש.. אבל אצלי ה'מגירות' מלאות בתכניות.. - זה לא חכמה..

 

אמנם כבר 'ירדתי' מזה, אך במפגש האחרון, לאחר שהיה ממושכת ברכב של גורל [עתיד], וסקירה די עמוקה, הייתי מגדיר את תכנית המגירה הזו - כתכנית שעברה ממגירה תחתונה לאחת המגירות העליונות יותר.. מי יודע..

פורסם

התאמות וכוונים אחרונים לפני ריפוד. השטיח כמובן ייגזר בתוך הפוד, לשם ניגון המיד לתוך החלל הרצוי בין דפנות מרכב הרכב והחוצה כלפי מעלה -נפח מסַפק.

 

הפוד ירופד באותו בד של הדלת, בכדי ליצור רצף צבעים.

 

כפתור פתיחת הדלת 'קצת' הפריע לפוד -מה שהיה צריך לקצר אותו מעט - לא קל.. קצת קשה לראות מהזווית הזו.

DSC03333 (Medium).JPG

DSC03334 (Medium).JPG

DSC03335 (Medium).JPG

DSC03336 (Medium).JPG

פורסם

אני מקווה שלא שכחתם את הספוג :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שלום חברים יקרים,

 

 

שינויים בסטאפ:

 

מגבר האודיסון LRx 4.1k הוחלף באודיסון VRx 4.300 המהולל והמשובח. אין צורך להציגו יותר מדי, רק נציין שמדובר באחד המגברים המשובחים בשוק, בעל תכונות ורכיבים היי-אנד.

 

יציאות המתחים והרמקולים שונים מאחד לשני, מה שאילץ את יוסי, לשנות ולהתאים. למותר לציין שהשינוי וההתאמה דרשו סלילת קווים אחרים בחלק מסויים, מה שהוסיף זמן עבודה, ואצל יוסי אין חיפופים, תבינו לבד.. סליחה, יוסי :-D..

 

מכסי הפלסטיק בקונסולה ומתחתה, חזרו מצביעה. זה יצא מהמם. פשוט כך. הצבע נעשה במקצועיות רבה והגוון מדוייק, בדיוק כפי שרציתי וקיוויתי שייצא.

DSCN0331 (Medium).JPG

DSCN0332 (Medium).JPG

DSCN0333 (Medium).JPG

DSCN0355 (Medium).JPG

DSCN0328 (Medium).JPG

DSCN0330 (Medium).JPG

פורסם

תא המאפרה המקורי שהוצא בשלמותו, לשימחתי.

 

המצת יותקן במקום התאון של המטבעות, בקונסולה התחתונה - ליד ידיות ההילוכים והבלם יד.

DSCN0345 (Medium).JPG

DSCN0346 (Medium).JPG

DSCN0347 (Medium).JPG

DSCN0348 (Medium).JPG

פורסם

כפי שאתם שמים לב, לאור כך שהנפח יהיה בין דפנות הרכב וכלפי מעלה והחוצה, הפוד עצמו לא גדול במיוחד, ועל כך שמחתי רבה. בתכנון הפרוייקט הזה, הייתי מסוייט ולחוץ מכך שהפודים יפריעו לרגליי ולרגלי הנוסע. הם ממש לא מפריעים. בכלל לא.

 

 

.

DSCN0350 (Medium).JPG

DSCN0351 (Medium).JPG

DSCN0352 (Medium).JPG

DSCN0353 (Medium).JPG

DSCN0354 (Medium).JPG

DSCN0355 (Medium).JPG


×
×
  • תוכן חדש...