Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לרכוש רכב (משומש) ואילו האופציות שבדקתי : 1. טויוטה קורולה 2002 יד 2 -102000 קילומטר 1600 אוטומט

2. ניסן אלמרה 2004 אוטומט , 1800 יד 1 59000 קילומטר.

ציפיות המרכב: אמין ובטוח בלבד!!! אין צורך במפואר- המטרה היא -כמה שפחות לבקר במוסכים. אודה על עצות

פורסם

בלי ספק הייתי הולך על האלמרה. יש לי כזאת שנת 98 מאוד מרוצה מבחינת אמינות.

הרכב מאוד אמין , לא יודע למה בארץ לא מעריכים אותה כל כך.

תעשה סקר טלפוני בין מוסכים ואני בטוח שגם הם יגידו לך שהאלמרה טובה יותר.

בלי קשר - תעשה חיפוש בפורום ותבין

פורסם

חד משמעית האלמרה עדיפה ובגדול על הקורולה הצפופה והדחוסה .

מה עוד שהאלמרה חדשה בשנתים ועם ק"מ נמוך משמעותית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לאבי יש ניסן אלמרה 2006 (אותה הצורה כמו 2004) גם 1800

רכב אמין, מעולה, זריז, חזק וחסכוני מאוד

 

אני קניתי לפני שבוע קורולה 2001 (שהיא כמו 2002) 1600 אבל ידני

הרכב זריז וחמוד לפי השמועות גם אמין, לפי בדיקה גם מאוד חסכוני

עושה רושם שגם הוא חזק אבל אין לי אפשרות לבדוק עד כמה ולהשוות

כי הקלאץ' מחליק ולא תקין אז עד התיקון שיבוא בקרוב קשה לומר

אבל החסרון שאין מקום מאחורה לרגליים!

והישיבה נמוכה ולא נעימה מקדימה.

 

האלמרה היא הבחירה הטובה מהשניים.

פורסם
אני עומד לרכוש רכב (משומש) ואילו האופציות שבדקתי : 1. טויוטה קורולה 2002 יד 2 -102000 קילומטר 1600 אוטומט

2. ניסן אלמרה 2004 אוטומט , 1800 יד 1 59000 קילומטר.

ציפיות המרכב: אמין ובטוח בלבד!!! אין צורך במפואר- המטרה היא -כמה שפחות לבקר במוסכים. אודה על עצות

 

 

 

לאבא שלי אלמרה פרפקט 2002 ....חוץ מטיפולי עשרת אלפים פעם בשנה לא ראתה מוסך מעולם. לא היתה שום תקלה.

חשוב לדעת : נוחות הנסיעה לא טובה (נוחות גרועה ליתר דיוק), במיוחד בספסל האחורי ...שיכוך מהמורות נוקשה מאוד שגורם להרגשת בחילה ממש עד צורך להקיא(לאנשים רגישים). זה שיקול חשוב אם מתכוונים לנסוע בקביעות ארבעה אנשים.

מקדימה מרגישים את נוקשות הרכב אבל המצב מעולה ביחס למושב האחורי - כך שזאת לא בעיה אם עיקר הנסיעות בנהג בודד.

פורסם
לאבא שלי אלמרה פרפקט 2002 ....חוץ מטיפולי עשרת אלפים פעם בשנה לא ראתה מוסך מעולם. לא היתה שום תקלה.

חשוב לדעת : נוחות הנסיעה לא טובה (נוחות גרועה ליתר דיוק), במיוחד בספסל האחורי ...שיכוך מהמורות נוקשה מאוד שגורם להרגשת בחילה ממש עד צורך להקיא(לאנשים רגישים). זה שיקול חשוב אם מתכוונים לנסוע בקביעות ארבעה אנשים.

מקדימה מרגישים את נוקשות הרכב אבל המצב מעולה ביחס למושב האחורי - כך שזאת לא בעיה אם עיקר הנסיעות בנהג בודד.

 

בשנתונים האילו אין יפניות נוחות, זה המצב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בשנתונים האילו אין יפניות נוחות, זה המצב.

וביפניות החדשות יש נוחות..?בין הסיויק למזדה 6 החדשה לסריון ההבדל הוא רק בין אורטופד לכירופרקט.

×
×
  • תוכן חדש...