Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עומר, האם יש איזושהי הערכה של המחיר של 160 ו122? אפשר גם בפרטי :wink:. בקשר ל"הנחות עתק" - לפי דעתי לא היתה כאן הנחה, פשוט החזירו את זה למצב שפוי.

תודה עבור המידה על העלות של הטיפולים.

 

adamd1, אני אישית דווקא מעדיף את העיצוב של הגולף, ומעדיף את הדור ה6 על 5. תשכח לרגע את הכוכבים - האם היתה ממליץ על הגולף רק בגלל הגיר? אם אתה נוהג במצב ידני, זה פותר את הבעיות?

 

ולגבי האמינות... אני חושב כי סיפורים אלה שייכים לעבר. כיום כל היצרנים הנהיגו פחות או יותר אותה בקרת איכות ויש להניח כי לרוב רכבים חדשים יש פחות או יותר אותה רמת האמינות.

אני מודע, שהנושא הוא בעייתי. אבל האם כולכם מסכימים עם האמירה הזאת?

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעשה עליהן נסיעות מבחן.

אישית לא אהבתי את התנוחת הישיבה המאוד מוזרה שיש בהונדה, האוטו מרגיש מגושם ואיכשהו כל פעם בכניסה אליו דפקתי את הכתף. (@?&%@!):evil:

משהו בתנוחת ישיבה מאוד ביזרי :shock:, מאוד קשה לשבת שם בצורה נכונה. :roll:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

adamd1, אני אישית דווקא מעדיף את העיצוב של הגולף, ומעדיף את הדור ה6 על 5. תשכח לרגע את הכוכבים - האם היתה ממליץ על הגולף רק בגלל הגיר? אם אתה נוהג במצב ידני, זה פותר את הבעיות?

מצב ידני אכן משנה את הסיפור, משומה העברת ההילוכים מתבצעת מהר וחלק יותר.

אבל זה רכב שחייבים לקחת נסיעת מבחן עליו קודם. אם אתה רוצה את הסיוויק אני מאוד ממליץ על הידני.

TFSI Power

פורסם

עשיתי היום נסיעת מבחן. גיר רובוטי, שכולם "אוהבים" אותו באמת מעצבן. בחור שישב לידי טען שצריך ללמוד אותו ואז זה הרבה פחות בולט. אבל נעזוב את זה.

ברגע שעברתי לידני התמונה השתנתה. בנגיעת אצבע אתה מעלה או מוריד את ההילוך והכול הד וחלק. מנוע חזק, אומנם מתחיל להרעיש אם אתה מושך הילוכים ומרים את הטורים, אבל במצב שיוט על 100 קמ"ש לא עובר את 2000 סיבובים בדקה ונשער שקט. בסה"כ נהניתי מהנהיגה ועכשיו אני בבעיה.

מצד אחד גולף בפנים נראה הרבה יותר איכותי. אני גם מאמין שפח וצבע שלו יותר איכותיים. ממה ששמעתי/קראתי אין גם בעיה אם גיר/מנוע (עדין לא עשיתי נסיעת מבחן).

אבל מה ... - אמינות. אני מבין, שאני חוזר על עצמי - אבל עדיין אף אחד לא ידע לענות לי. החשד נובע ממה שאני קראתי בפורומים שונים ו מסקרי אמינות (WHATCAR, JDPOWER). שימו לב - אמינות ולא שביעות רצון.

ישנם בעיות גם עם הונדה, אבל הן שונות. דיברו כבר על הבעיות של צבע, ראיה אחורית מוגבלת (נכון), קשיחות של מתלים (לא שמתי לב - לי לא מפריה) רעשים מדשבורד (לא שמעתי). לא שמעתי על בעיות של משאבות מים, חישנים ...

 

חזרתי ל אותה שאלה - אמינות

:-)

 

 

 

 

 

פורסם

רועי

מראש הנחתי שלגולף יש ביצועים טובים (על סמך מבחנים שהתפרסמו). אבל הבעיה שלי היא אחרת - זה האמינות של הגולף. ואת זה אני מנסה לברר כאן.

לפני הרבה שנים היה לי חבר עם לנציה דלתא שהיה מאוד גאה בביצועיה. אחרי שנה וחצי/שנתיים הוא החליף אתה בפיאט - נמאס לו לנסוע למוסכים, רצה להתחיל לנסוע על האוטו.

ובחזרה אלינו - לנסיעת מבחן על הגולף צריך לחכות חודש וחצי - חודשיים, בזמן שמיבצע בהונדה הוא עד גמר המלאי. ואני בטח לא מתכוון לשלם 170K ש"ח עבור סיוויק.

פורסם

זאת שאלה באמת מעניינת: האם זה מבצע חד פעמי או שבהונדה פשוט ירדו למחיר ריאלי? ומה יהיה בינואר במידה ובהונדה יתקעו עם מלאי משנה שעברה ויצטרכו למכור מכוניות כיד שניה? עוד נקודה למחשבה- מכונית שקונים היום עוד חודש אמורה לאבד מערכה כ 15-20% ?

פורסם

משתיקת חברי הפורום אני מבין שצדקתי?

rogi

תאריך שנת יצור התחלף בתאריך עליה על הכביש. בקשר ליד שניה - כבר היום דיברו איתי על הנחה על רכב יד שניה (5 דלתות) עם 0 קמ. שאלה אם כדי לקחת רכב שעמד שנה בלי לזוז בנמל?

פורסם

מעבר לזה לגבי סחירות - אני חושב שענית לבד... רכב שעושים עליו הנחות עתק צריך להדליק לך נורה...

בהצלחה.

 

עומר, אתה רציני?

רכב שעושים עליו הנחה גדולה צריך להדליק נורה אדומה?

סיוויק 5 דלתות תומחרה מלכתחילה גבוה מדי וכשבהונדה הבינו שהם הולכים להתקע עם מלאי (אולי הזמינו מלאי גדול מדי?) הם החליטו לתת הנחות גבוהות על הדגם הזה.

תוסיף לזה את המצב הכלכלי בעולם ובארץ ושכל שקל "יקר" יותר לאזרחים + הלך רוח בשוק שבינואר הכל הולך להשתנות והמחירים ירדו משמעותית (לא בהכרח נכון) ותקבל מבצעי מכירות של יבואנים ומבצעים על דגם ספציפי...הרי זה בדיוק מה שאתם (צ'מפיון) ויבואנים נוספים עושים בשבועות האחרונים.

 

רועי

מראש הנחתי שלגולף יש ביצועים טובים (על סמך מבחנים שהתפרסמו). אבל הבעיה שלי היא אחרת - זה האמינות של הגולף. ואת זה אני מנסה לברר כאן.

לפני הרבה שנים היה לי חבר עם לנציה דלתא שהיה מאוד גאה בביצועיה. אחרי שנה וחצי/שנתיים הוא החליף אתה בפיאט - נמאס לו לנסוע למוסכים, רצה להתחיל לנסוע על האוטו.

ובחזרה אלינו - לנסיעת מבחן על הגולף צריך לחכות חודש וחצי - חודשיים, בזמן שמיבצע בהונדה הוא עד גמר המלאי. ואני בטח לא מתכוון לשלם 170K ש"ח עבור סיוויק.

 

אם נושא האמינות זה הדבר שמונע ממך לרכוש את הגולף, אני מציע לך לרכוש אותה בשקט.

ההשוואה ללנצ'יה של פעם עושה לגולף עוול גדול.

סיכוי גבוה שהגולף תראה רמת אמינות טובה מאוד. אמינות היא בטח לא הסיבה לא לרכוש גולף היום.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בקשר ליד שניה - כבר היום דיברו איתי על הנחה על רכב יד שניה (5 דלתות) עם 0 קמ.

אתה מתכוון שבסוכנות הונדה מדברים על הנחה מעבר למבצע הנוכחי? ואם כן, מה סדר הגודל?

פורסם
משתיקת חברי הפורום אני מבין שצדקתי?

rogi

תאריך שנת יצור התחלף בתאריך עליה על הכביש. בקשר ליד שניה - כבר היום דיברו איתי על הנחה על רכב יד שניה (5 דלתות) עם 0 קמ. שאלה אם כדי לקחת רכב שעמד שנה בלי לזוז בנמל?

 

צודק, לא במיוחד אבל נושא האמינות נטחן עד דק פה בפורום.

2 הרכבים הינם ברמה גבוהה והשאלה היא לאיזה רכב אתה מתחבר יותר, נפילה לא תהיה פה למעט הגיר הרובוטי המעצבן , זה לבדו מבחינתי פוסל את ההונדה, והעיצוב שאני בכלל לא מתחבר אליו.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
רועי

מראש הנחתי שלגולף יש ביצועים טובים (על סמך מבחנים שהתפרסמו). אבל הבעיה שלי היא אחרת - זה האמינות של הגולף. ואת זה אני מנסה לברר כאן.

לפני הרבה שנים היה לי חבר עם לנציה דלתא שהיה מאוד גאה בביצועיה. אחרי שנה וחצי/שנתיים הוא החליף אתה בפיאט - נמאס לו לנסוע למוסכים, רצה להתחיל לנסוע על האוטו.

ובחזרה אלינו - לנסיעת מבחן על הגולף צריך לחכות חודש וחצי - חודשיים, בזמן שמיבצע בהונדה הוא עד גמר המלאי. ואני בטח לא מתכוון לשלם 170K ש"ח עבור סיוויק.

אם הבעיה שלך היא האמינות של הגולף, להערכתי אין לך בעיה. הגולף אינה אמינה יותר או פחות מכל מכונית מודרנית אחרת, לרבות ההונדה. בכל מקרה אם אני הייתי צריך להמתין חודש וחצי חודשיים לנסיעת מבחן ובמהלך הזמן הזה אני "מפסיד" אלטרנטיבה ראויה, הייתי יורד מהגולף. אני בדעה שלא קונים עד שלא נוסעים. ההתאמה האישית שלך לרכב חשובה מכל.

פורסם
עומר, אתה רציני?

רכב שעושים עליו הנחה גדולה צריך להדליק נורה אדומה?

סיוויק 5 דלתות תומחרה מלכתחילה גבוה מדי וכשבהונדה הבינו שהם הולכים להתקע עם מלאי (אולי הזמינו מלאי גדול מדי?) הם החליטו לתת הנחות גבוהות על הדגם הזה.

תוסיף לזה את המצב הכלכלי בעולם ובארץ ושכל שקל "יקר" יותר לאזרחים + הלך רוח בשוק שבינואר הכל הולך להשתנות והמחירים ירדו משמעותית (לא בהכרח נכון) ותקבל מבצעי מכירות של יבואנים ומבצעים על דגם ספציפי...הרי זה בדיוק מה שאתם (צ'מפיון) ויבואנים נוספים עושים בשבועות האחרונים.

 

 

.

 

רציני לחלוטין .

נסה לגשת לסוכנות X (אפילו של אותו מותג) ובקש הצעת ט.אין לרכב סחיר אחר בחברה (למשל סיויק רגילה ולא האצ') ותראה מה תהיה התשובה..

יותר פשוט(בשבילך) - נסה לקבל הצעת ט.אין אצלך במיציבושי ותראה את עיניין הסחירות של אותו רכב שעליו עשו הטבות ענק(לאו דווקא הונדה..), לעומת זאת נסה לקבל הצעה לסיויק רגילה ולא מהדגם שעליו עושים הטבות ענק.. (ספר לנו על ההבדלים - זה יהיה מעניין...) .

 

כמובן תן להם פרטים יפים - נגיד 2006 יד 1 ק"מ סביר ללא תאונות... וכמובן מול קניה של רכב באותו סגמנט...

נ.ב: טלפונית זה לא יעבוד...

 

מעבר לזה העין לא משקרת - אותם רכבים עם הנחות ענק ש"נתקעו" - אם היו סחירים , סביר להניח שלא היו נתקעים ויותר מזה , אם היו סחירים לא היו עושים עליהם הנחות (זה פשוט - היצע וביקוש) וסביר להניח שהיית רואה אותם מתניידות על הכבישים.

 

נכון גם VW עשו הטבות (כמו כולם כמו שאמרת) , אבל לצערי (כנציג מכירות שרוצה למכור כמה שיותר {הנחה עושה לי חיים קלים..} לא היו הנחות כאלו וגם לא קרובות לאלו אפילו שגולף משנה צורה בעוד חודשיים..

 

בקיצור אין לראות בהודעה זאת חו"ד על הדגם הספיציפי שעליו נעשו הנחות , אני בטוח שהרכב עצמו טוב ונותן תמורה יפה לכסף אחרי ההנחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

Casper

לא התכוונתי להשוואת גולף של היום ללנציה מלפני 25 שנים. רק אמרתי שאין קשר בין אמינות לביצועים.

וכן, הבעיה העקרית עבורי זה חוסר וודאות לגבי האמינות של הגולף. איך אתה מסביר המקום הלא מחמיא שהוא תופס בסקרי האמינות?

דבר נוסף, אין עדיין מחירון לגולף. המחיר לTSI 140 כ"ס הוא בערך גבולי עבורי. הדגמים החדשים מגיעים ב122 ו160 כ"ס. סביר להניח ש160 יעבור בהרבה את 142K ש"ח של היום. זאת אומרת שמבחינתי השוואה היא בין סיוויק 140 כ"ס וגולף 122 כ"ס.

rogi

אתה מתכוון שבסוכנות הונדה מדברים על הנחה מעבר למבצע הנוכחי? ואם כן, מה סדר הגודל?

כן, זרקו לי 10K, אבל לא התעמקתי בנושא.

CX25GTI

נושא כן נטחן, אבל לא בצורה פרודוקטיבית - יפניות נגד צרפתיות וכו'. לי כבר יותר מ10 שנים יש קורולה (יד ראשונה). 0 תקלות ו260K קלומטרים (להחלפת בולמים, ציריה אחרי 200K, כריות אני מתיחס כמו בלאי טבעי). אבל ישנם גם קורולות 2003-2004 ...

לפניה היתה לי אסטרה, רכב גרמני, גם חדשה - מתחרה של גולף באירופה. ברחתי ממנה עם גמר האחריות (אם מה שאתה מקבל מUMI אפשר לקרוא אחריות). שלום ולא להתראות :evil:

הדיון חייב להיות ספציפי לדגם. וזה מה שאני מצפה מבעלי הגולף - כוונה לדור 5.

פורסם

מתייחס בקשר לנסיעת המבחן.

אם זה דחוף- נסה לפנות מעל גבי הפורום, או בפורום VAG.

סיכוי טוב שמשהו טוב לב יסכים לתת לך סיבוב התרשמות קצר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...