Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עומר, שים לב מה כתבת בהודעה הראשונה:

 

מעבר לזה לגבי סחירות - אני חושב שענית לבד... רכב שעושים עליו הנחות עתק צריך להדליק לך נורה...

 

ומה כתבת כתגובה למה שכתבתי לך:

 

רציני לחלוטין .

נסה לגשת לסוכנות X (אפילו של אותו מותג) ובקש הצעת ט.אין לרכב סחיר אחר בחברה (למשל סיויק רגילה ולא האצ') ותראה מה תהיה התשובה..

יותר פשוט(בשבילך) - נסה לקבל הצעת ט.אין אצלך במיציבושי ותראה את עיניין הסחירות של אותו רכב שעליו עשו הטבות ענק(לאו דווקא הונדה..), לעומת זאת נסה לקבל הצעה לסיויק רגילה ולא מהדגם שעליו עושים הטבות ענק.. (ספר לנו על ההבדלים - זה יהיה מעניין...) .

 

כמובן תן להם פרטים יפים - נגיד 2006 יד 1 ק"מ סביר ללא תאונות... וכמובן מול קניה של רכב באותו סגמנט...

נ.ב: טלפונית זה לא יעבוד...

 

מעבר לזה העין לא משקרת - אותם רכבים עם הנחות ענק ש"נתקעו" - אם היו סחירים , סביר להניח שלא היו נתקעים ויותר מזה , אם היו סחירים לא היו עושים עליהם הנחות (זה פשוט - היצע וביקוש) וסביר להניח שהיית רואה אותם מתניידות על הכבישים.

 

נכון גם VW עשו הטבות (כמו כולם כמו שאמרת) , אבל לצערי (כנציג מכירות שרוצה למכור כמה שיותר {הנחה עושה לי חיים קלים..} לא היו הנחות כאלו וגם לא קרובות לאלו אפילו שגולף משנה צורה בעוד חודשיים..

 

בקיצור אין לראות בהודעה זאת חו"ד על הדגם הספיציפי שעליו נעשו הנחות , אני בטוח שהרכב עצמו טוב ונותן תמורה יפה לכסף אחרי ההנחה.

 

ברור שרכב שמקבל הנחות גבוהות מהיבואן הוא רכב סחיר פחות \ תומחר גבוה מדי במקור \ נוצרה בשוק מציאות שמחייבת הנחות

לגבי הסיוויק 5 דלתות, כל 3 הסיבות רלבנטיות ונכונות יחדן.

 

אתה לעומת זאת רמזת למשהו אחר, אתה אמרת שרכב שמקבל הנחות גבוהות צריך להדליק נורה אדומה.

אז למה התכוונת? איזו נורה אדומה?

אם התכוונת בביטוי "נורה אדומה" לסחירות של הרכב בלבד, אתה לא חושב שהנחות הענק על הדגם עליו אנחנו מדברים (סיוויק 5 דלתות) מקזזות ומקטינות את החשיפה של הלקוח להפסד כספי אמיתי...גם אם יקח לו עוד שבועיים שלושה למכור את האוטו לעומת רכב סחיר יותר.

אל תשכח שרכב שהוא יחסית נדיר (ע"ע סיוויק 5 דלתות) שאין לו בעיות אמינות כרוניות ונחשב לרכב מוצלח יחסית, יזכה לביקוש גם בשוק המשומשות.

 

לגבי הסיבות להנחות ולמה על הגולף לא נתנו הנחות דומות למרות החלפת הדגם. איך זה קשור?

לכל יבואן יש את המדיניות שלו שנגזרת מהרבה משתנים ספציפיים לו (מצב המלאי, תדמית המותג וההשפעה של הנחות ענק עליו, התימחור ההתחלתי של הדגם, המחיר שהיבואן מקבל מהיצרן). כל יבואן מקבל את ההחלטה המתאימה עבורו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אל תשכח שרכב שהוא יחסית נדיר שאין לו בעיות אמינות כרוניות ונחשב לרכב מוצלח יחסית, יזכה לביקוש גם בשוק המשומשות.

 

.

 

אני נתקל המון ברכבים נדירים אשר בוצעו עליהם הנחות גדולות בעבר ובהווה .

לקוחות אשר מנסים למכור את הרכבים במשך תקופות ארוכות ולא מצליחים , מגיעים מבקשים ט.אין..

אני רואה מה ט.אין נותן לרכב סחיר (מחירון לצורך העיניין או -5% לא בימי מבצע) ומה קורה לרכב "נדיר" אם בכלל לוקחים אותו...

 

 

אם זאת , בהחלט יכול ליהיות מצב שרכב נדיר יקבל ביקוש ויחודיות כמשומש בעתיד , אבל לרוב זה לאחר מספר רב של שנים כאשר המחירון שלו יחסית נמוך ביחס לתמורה.. (ע"ע אלפא GTV, 106 ,ראלי, קליאו ספורט, אלפות למיניהם וכו'..).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אפשר להסתכל על הדברים גם בזווית אחרת. ניתן למדוד על איכות המוצר מתוך עלות יצורו - השקעה בחומרים, בהברקה הנדסית ותיכנונית, בקרת איכות וכו'. את העומדן לגבי עלות יצורו של מוצר כזה ואחר ניתן לקבל ע"י סקר מחירים במדינות שונות. עם הבדלים כאלה ואחרים נראה שרכב X עולה בד"כ יותר מרכב Y. כמובן שבמדינות שונות הוזמנו כמויות שונות, יש מיסוי שונה וכו' וכו'. אבל סקר של 20-30 מדינות יתן תמונה פחות או יותר ברורה.

 

אז לגבי סיוויק 5 דלתות. מדובר ברכב זול. לא יודע לי למה היבואן שם עליו תג מחיר אשר שם. אולי הזמין כמות קטנה במיוחד, אולי חשב שגם במחיר כזה הוא ימכר טוב לאוהבי הפוזה, כי אין לו הרבה מתחרים בסגמנט שלו. בכל אופן, אפילו אחרי הנחה של 30000 ש"ח (ולמעשה אף יותר) הרכב נשאר יקר. בחו"ל מחירו זהה פחות או יותר לסוברו 5 דלתות, מאזדה 3 בגירסה הבסיסית ושאר הירקות מקבוצה 2. אז לדעתי כזה צריך להיות גם המחיר הריאלי של סיוויק 5 דלתות.

פורסם

שלום לשואל.

לי יש TSI (דגם מאובזר) כבר כשנה וחצי. טפו טפו טפו הכל בסדר.

אני מרוצה, ואפילו שוקל לרכוש את ה- TSI החדשה לכשתגיע.

אם חשוב לך, תוכל לבוא ולראות את שלי (כן, אני טוב לב), אפילו שהחדשה תהיה חזקה/חלשה יותר.

 

בהצלחה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גם אני, גם אני טוב לב. אני ירושלמי וגם לי יש גולף TSI בת שנה וחודש. למה לצפות לבעיות אמינות ברכב בן שנה שנתיים?

אם אתה ירושלמי ובעל רשיון נהיגה ותיק, אתה מוזמן לעשות סיבוב.

אני גם שוקל לקנות את הגולף דור 6. לא, לא במקום ה-TSI, במקום הפאסאט 2002 שאצלי למעלה מ-5 שנים.

אני אבל שוקל להמתין לגרסת ה-GTI.

פורסם

pasat04

תודה גם לך, אבל אני תל-אביבי :-)

למה לצפות לבעיות אמינות ברכב בן שנה שנתיים?

דווקא על השנתיים הראשונות אני דואג פחות (יש אחריות :-)). אני בעיקר חושב על מה שיהיה אחר-כך.

פורסם

אם אתה כל כך חושש, עזוב את הגולף. אצלי לפחות מתעורר הרושם שלא משנה מה שתקרא או תשמע, החשש יישאר. האלטרנטיבות מספיק טובות, לך עליהן.

פורסם
pasat04

דווקא על השנתיים הראשונות אני דואג פחות (יש אחריות :-)). אני בעיקר חושב על מה שיהיה אחר-כך.

 

עוד נקודה למחשבה: גם מרצדס ו-ב.מ.וו נותנים רק שנתיים אחריות. נראה לך שזה רומז על משהו, או שזה משהו שתלוי בגורמים אחרים? (רמז: האיחוד האירופי).

 

בגולף הקודמת שלי (2001) נתקלתי בבעיה בגיר שבוע לפני תום האחריות של רצון טוב (שנה שלישית).

יש עוד חברות שנותנות 12 שנות אחריות על צבע ו-7 על חלודה?

 

שלא ישמע שאני מנסה לשכנע מישהו, שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

כשמכרתי את הלנטיס (2001, 1.8 GLX) ששירתה אותי 3 שנים במקביל לגולף, נשבעתי שאני לא קונה יפנית יותר. ולא, לא היו לי שום בעיות עם המאזדה, שנמכרה לחבר מהעבודה, ונמצאת אצלו עד היום.

פורסם

תעזוב לרגע את האמינות של הרכב.

תתיחס ליחס והשירות של היבואן.

אני ממליצה לך לדבר בפרטי עם לקוחות הונדה ולקוחות VW, תבדוק איתם עד כמה הן מרוצים *מהשירות* וגם ממחירי החלפים של הרכב.

לפעמים עדיף רכב שמתפרק באופן סביר (-) אבל היבואן/המוסך נותן שירות מצויין ונעים עם מחירים הוגנים, מאשר אוטו שכמעט אף פעם לא עושה בעיה, אבל פתאום הולך לך חלק של 10,000 ש"ח.

 

(וזו הסיבה היחידה שאני לא קונה בוגטי ווירון, למרות שמחירי הדלק עכשיו נוחים. :evil:)

הפאביה נמכרה.:-(

 


×
×
  • תוכן חדש...