Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה עדיין לא עניתם לי אם יש איזשהי דרך למנוע סדקים בבתי הבולמים

יש למישהו תשובה?

 

2 אפשרויות עומדות לפניך בהנחה שהאקזמפלר חף כרגע מסדקים כאלו

1. לא לשפר את הספק המנוע

2. לנסות את מה שניצן א ציין

עוד דבר לגבי הסדקים בבתי הבולמים הקדמיים ניתן היה לרכוש שם באיטליה פח מכופף לפי תבנית המכסה את כול האיזור הבעייתי ומולחם לפח המקורי , הבחור שעבד על הרכב שלי אמר שצריך את זה רק לנהיגת ראלי או למנועים מאוד משופרים ולא המליץ כי לטענתו זה מקשיח את השלדה במקום לא נכון ופוגם באיזון של הרכב

 

ולניצן א - כבוד :!::mm_yeah:

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיויד תודה.

לגבי הרעיון שהעלתי לגבי בתי הבולמים אל תשכחו שזה היה לפני 12 שנה בערך, איני מאמין שעוד משפרים סוד באיטליה , משמרים כן אבל לא משפרים.

פורסם
דוד ... איפה האלפא היום ?

נשמר קשר רופף עם המוכר שקנה ממני את הרכב לתקופה של שנה ולאחר מכן כבר לא ידוע לי מה עלה בגורלה.

 

עוד איזה 10-15 שנה בטח תזכר ככה ב106 ראלי שפעם הייתה לך...

פורסם

ודרך אגב אם מעלים נשכחות,

גוליה 2000 ( לא גוניור !) הרכב הכי מענג שנהגתי בו , משקל קליל ,הגה (עם תיבת הגה של פעם) מדוייק וקל יחסית ,שילדה שבמושגים של היום רכה וגמישה כמו גלי אבל מעבירה לנהג מידע על הכול , 4 דיסקים (לרכב שנת 70 )שמלאים ברגש , לוח שעונים מכני של פעם ונהמה של 4 לועות מתחננים לאויר במצערת מלאה, 130 סוסים על משקל זבוב של 850 ק"ג ( כמה שוקלת 106 ?).

וכול זה ברכב שנראה כמו רום כרמל :lol:

פורסם
( כמה שוקלת 106 ?).

שתי 106 ראלי mk2 משנת 1998 ו-1997 נשקלו הערב - 940 ק"ג כ"א, עם מיכל דלק חצי מלא.

205 ראלי שנת 1990 עם מזגן - 840 ק"ג, עם מיכל 3/4 מלא.

ובאמת שלא ידעתי שהסוד זה אוטו כזה כמו שמספרים פה

כמו שנאמר: there is more than meets the eye.

:wink:

MCS 2008

פורסם

מניסיון עם סוד קופה של חבר

 

מנוע 1.7 משופר

 

הרכב בסיבובים בדיוק "אגדה" אוחז ומדווח על כל מה שהגלגלים עושים !!!!!

 

ומניסיון עם ספרינט של חבר שמותקן בה 1.7 עם 16 שסתומים...

 

הרכב נוסע באמת חזק , אבל ממש חזק !!

 

רק שאי אפשר לנסוע , אין הגה כשלוחצים חזק :?

 

הרכב תופס 2 נתיבים אבל בניגוד לרכב שלי , אצלו נגיעה בהגה לא עוזרת לכוון את הרכב אל הנתיב כי הגלגלים עושים מה שבראש שלהם....

 

אצלי הדיפרנציאל שולח את הרכב לנתיב לידי או קצת יותר רחוק ואז אני נלחם עם ההגה ומחזיר את הרכב אל הנתיב שלי , אבל הגלגלים מחוברים לרצפה... ולא כמו בספרינט...

 

לדעתי הסוד לא פחות טובה מהצרפתיות , אבל הצרפתיות יכולות להשתלט על יותר כוח ( הרבה יותר )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
ודרך אגב אם מעלים נשכחות,

גוליה 2000 ( לא גוניור !) הרכב הכי מענג שנהגתי בו , משקל קליל ,הגה (עם תיבת הגה של פעם) מדוייק וקל יחסית ,שילדה שבמושגים של היום רכה וגמישה כמו גלי אבל מעבירה לנהג מידע על הכול , 4 דיסקים (לרכב שנת 70 )שמלאים ברגש , לוח שעונים מכני של פעם ונהמה של 4 לועות מתחננים לאויר במצערת מלאה, 130 סוסים על משקל זבוב של 850 ק"ג ( כמה שוקלת 106 ?).

וכול זה ברכב שנראה כמו רום כרמל :lol:

 

שכחת הנעה אחורית.

פורסם

כל מילה ברזל.

היו לנו במשפחה לא מעט אלפות. סודים, ספרינטים,33, וכו'.

על חלקן יצא לי לנהוג ועל חלקן לא.

בספרינט 1.7 של אחי נהגתי ופשוט בזמן לחיצה חזקה בהילוך ראשון הגלגלים עושים מה שבא להם..

 

מה כן, לבחור ששאל על ההשוואה מלכתחילה - דע לך שהשלדות של כל הסודים למיניהן עם המנועים הכל כך חזקים (הכל יחסי) פשוט נרקבות.

 

אם תחליט ללכת על סוד בדוק את שלדת הרכב בשבע עיניים.

פורסם

את הסוד שלך אני מכיר 82 3 דלתות . הסדקים נבעו ממנוע חזק מאוד ומקושי של השילדה

להתמודד עם יחס הספק/מומנט כל כך גבוה.

 

ניתן לעצור את ההתפשטות הסדק ע"י כך שלא מבצעים פתיחות חזקות בהילוך ראשון. תחפש פחח/מסגר שיתפור את הסדק.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

ומניסיון עם ספרינט של חבר שמותקן בה 1.7 עם 16 שסתומים...

 

הרכב נוסע באמת חזק , אבל ממש חזק !!

 

רק שאי אפשר לנסוע , אין הגה כשלוחצים חזק :?

 

הרכב תופס 2 נתיבים אבל בניגוד לרכב שלי , אצלו נגיעה בהגה לא עוזרת לכוון את הרכב אל הנתיב כי הגלגלים עושים מה שבראש שלהם....

 

בולמי קוני וקפיצי הנמכה לא יסדרו את זה?

פורסם

חיזוקי שלדה , זה הדבר היחיד שיכול לעזור

 

על הסוד היה בולמי קוני והיא הרגישה מדהים ( רק שמחשש לעמידות השלדה החליפו למונרו.... )

 

קפיצים בדרך כלל שמים של ה 33 1.7 החדשות , כי הם יותר קשים ונמוכים

 

בכל מקרה , רכבים מהנים לנהיגה ( הסוד והספרינט ) אם עדיפות לסוד לדעתי

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...