Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה זה המתג

http://cgi.ebay.ie/NEW-IDSI401MS-YRC8-MATT-CHROME-REMOTE-DIMMER-SWITCH_W0QQitemZ140175468743QQihZ004QQcategoryZ57215QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

ההוראות שהגיעו

http://www.varilight.co.uk/index%20tech2.htm

 

אחרי שאני מחבר את החוט החי לLIVE ואת השני ל LOAD

באמצעות הטסטר נגעתי בכפתור שמיועד להדליק

והוא הדליר לי נורה

כאילו עובר שם חשמל

( מדובר על הטסטר הפשוט בלי הסוללות בפנים )

 

ויש על הבסיס של המתג חיבור הארקה , איך אני מארגן אחד

 

פשוט לא בא לי להתחשמל

 

תודה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

נתחיל מהסוף- אם לא בא לך להתחשמל קרא לחשמלאי.

אם יש חיבור הארקה חובה לחבר אותו. מאחר ואין לך חוט הארקה תצטרך להשחיל אחד כזה.

 

זה שהטסטר דולק לא בהכרח אומר שתתחשמל, אם כי זה מעלה חשד ודורש בדיקה נוספת באמצעים אחרים. אישית אני לא אוהב את הרעיון של מגע מתכתי בהדלקת מערכת חשמל בייתית.

פורסם

המנורה נדלקת כי אני סוגר מעגל לא ?

ולשלם לחשמלאי 150-250 ש"ח כדי להתקין מתג , ניראה לי מיותר

טוב אז אחרי שאני אעביר הארקה ,

יש איזה טיפים איך לחבר את זה ?

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

הבקרה לא בהכרח מבוססת על סגירת מגעל.

 

אם התכוונת לזה:

http://www.varilight.co.uk/Pages/page%20tech%20t&r.htm

 

אז אין שם שום הוראות מיוחדות לחיבור ואפילו ההארקה לא מוזכרת (קראתי ברפרוף).

בכל מקרה זה שנראה לך שחבל לשלם לבעל מקצוע 150 ש"ח עבור הידע שאין לך זה חבל מאד.

אני חוזר ואומר- זה שזה מדליק לך טסטר דורש בדיקה נוספת.

×
×
  • תוכן חדש...