Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב מצויין

מצאתי דיאטסו קלאסיק ידנית שנת 2000 יד שניה פרטית

עם 130K ודורשים מחירון(30K), סביר לבקש מחיר כזה על הרכב הזה?

מה לגבי בעיות אמינות? מה הנתונים של המנוע הנ"ל?הבנתי שיש לו 16 שסתומים,זה יותר חסכוני בדלק?

אשמח לשמוע תגובות .

פורסם

למישהו שאני מכיר היתה כזאת 1998 בתקופה שהיא היתה אצלו (עד לפניי שנה וחצי) נדלקה לו מנורה של כרית אויר (תיקון לא זול) והלך משאבת מים,

צריכת הדלק ממוצעת כמו כל הדברים באוטו הזה

סה"כ יש מכוניות טובות יותר בסכום הזה...

פורסם

שרייד קלאסיק רכב אמין, אני לא שמעתי על בעיות אופייניות.

החיסרונות הם צפיפות, חוסר נוחות, גם הבטיחות לא משהו.

בקשר לחיסכון, שרייד 5 דלתות עם מנוע 1300 סמ"ק יותר חיסכונית וגם יותר סחירה.

 

למה אתה חושב שלא הגיוני מבחינת המוכר לבקש מחיר מחירון?

השאלה היא האם אתה מוכן לשלם מחיר מחירון, האם הרכב הזה מתאים לך, האם הוא במצב טוב, מה האופציות האחרות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הגיוני ביותר לבקש מחירון על רכב זה. אמינות טובה מאד, צריכת הדלק בבינעירוני 1:15.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תגובה ראשונה שלי, נחמד! - שמי יוגב.

 

אז כך, אני בעליה של דייהטסו שרייד קלאסיק סדן 1,500 סמ"ק, ידנית, שנתון - 1999. האוטו אצלי במשך השלוש שנים האחרונות וביצע אצלי כ-100,000 ק"מ. אציין, כי אני היד השלישית של האוטו כאשר הראשונה הייתה ליסינג (נהג יחיד).

 

אוטו הינו חסכוני מאוד בממוצע 15.5 ק"מ לליטר בנזין 95 (אני בודק כל תדלוק).

טיפולים זולים יחסית כיאה ליפנית (אצל מוסך מורשה למיצובישי ו-UMI).

מנוע פשוט שאינו מצריך מוסכניק מתוחכם ביותר או התערבות ממוחשבת.

במהלך שלושת השנים הוחלף אך ורק הגיר בשל תקלה (נגמר בכאלפיים ש"ח - עם מוסכניק שחייב טובה) ובאותה הזדמנות גם הוחלף המצמד - שמעתי על עוד שרייד שהוחלף לה הגיר אולי זו מחלה שלהן, לא יודע.

ביטוח ניתן למצוא בסביבות 4,000 ש"ח חובה + מקיף (מעל 24).

האוטו מציע רמת גימור לא רעה בהתחשב בשנתון (ח"ח, ה"כ, נ"מ ועוד) ותיבת הילוכים ידנית.

מה עוד...

לדעתי משנת 1994 או 1997 לא בטוח, דייהטסו נקנו על-ידי טויוטה וזה כנראה עשה להם טוב כמו פוקסווגן לסקודה (למרות שגם השרייד הקודם די מוצלח).

 

ולסיכום. אצלי האוטו מטופל ושמור, כנראה שיש גם לא מעט גרוטאות - צריך לבדוק.

לעניות דעתי, גם בהתחשב בעובדה שנאלצתי להחליף גיר לרכב! ביחס לקילומטרז' הכולל שהאוטו ביצע (למעלה מ-270,000 ק"מ) האוטו מוצלח ביותר (נפוץ אצל הסטודנטים).

מומלץ בחום! :-D

פורסם

ודורשים מחירון(30K), סביר לבקש מחיר כזה על הרכב הזה?

 

מה ז"א "לבקש מחירון?" ,

המחירון (עם כל החסרונות) נותן נק' פתיחה מסויימת .

 

תעבור במודעות יד 2 , תחפש רכבים שמתאימים לתקציב ולדרישות שלך

(לא לשכוח שתמיד צריך יישור קו מסויים),

ותגבש לך תמונה מה אתה יכול לקבל תמורת הכסף שלך .

בשורה התחתונה - השוק (שזה אתה ) קובע את המחיר.

-

פורסם
לדעתי משנת 1994 או 1997 לא בטוח, דייהטסו נקנו על-ידי טויוטה וזה כנראה עשה להם טוב כמו פוקסווגן לסקודה (למרות שגם השרייד הקודם די מוצלח).

 

דייהטסו שיתפה פעולה עם טויוטה משנת 1967. ב-1999 טויוטה הביאה את סך אחזקת מניותיה בדייהטסו ל-51.2% אבל גם לפני כן רוב תוצרת דייהטסו הנשענה על תכנון ו/או ניצול חלקים של טויוטה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חבר'ה תודה על כול התגובות.



היום לקחתי את האוטו מהמיגרש לבדיקה אבל משהוא בהיתנהגות של המוכר במיגרש לא ניראה לי

החלטתי לפני שאני משלם על בדיקה הרבה כסף ניכנס למוסך מורשה של דיאטסו.

כאמור הרכב כיום עומד על 129000

בבדיקה בבמחשב נאמר לי שהרכב ניכנס פעם אחרונה בשנת 2003 למוסך והק"מ היה 149000!

כמובן שירדתי מהרכב רק רציתי לומר שיש הרבה נוכלים בעולם אז להיזהר!!!

בברכה אילן

×
×
  • תוכן חדש...