Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.. בעקבות פרוייקט ה CARPC שלי שבתהליכים נוצר מצב

שאני לא בטוח אם הוא בעייתי או לא ואני צריך ייעוץ קל..

 

גולף 99 1.8

 

יש לי 2 סאבים 10' בתיבות פתוחות

שכרגע מחוסר מקום בעיקר מיקמתי מאחוריו מחשב

זאת אומרת שיש סאב אחד שממש צמוד למושב

וסאב שני שדי קרוב ליציאה מהבגאז

 

האם זה יכול להשפיע על הצליל בצורה משמעותית או שזה ממש לא משנה כלום?

 

מצורף ציור להמחיש את העניין:

 

untitled.JPG

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

בתדרים נמוכים, המשמעות של מיקום האלמנט פחות משמעותי מאשר מיקום רכיבים שמנגנים תדרים גבוהים יותר, והראיה שבכוונים נכונים, אתה שומע את הסאב מנגן לך "מהרגליים". אני חושב שהפרש של סנטימטרים בודדים בין שני הסאבים, לא ישפיע. אך אולי ויזואלית, נסה לשנות את מיקום המחשב כך שיתקבל זוג סאבים צמודים. אולי בינהם וכו'.

פורסם

טכנית המחשב נכנס בין הסאבים לדעתי (לא ניסית אבל נראה שכן)

אבל אז המאוורר של המגבר שיושב בדיוק בין הסאבים במיקום יהיה ממש חנוק (שהימני מבניהם כבר די חנוק בגלל הסאב הימני)

בחורף זה פחות משמעותי אבל בקיץ זה ממש יהיה רע.

 

אני בהמשך ינסה לפתור את הבעיה של המיקום אבל בשביל הגירסה הראשונה אני חושב אני ישאיר את זה ככה

אני שמח לשמוע שלא תיהיה לזה השפעה רצינית

תודה רבה:)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

זה נכון שמיקום האלמנט לא קריטי אבל

לדעתי מיקום הדרייברים בצורה כזאת לא טוב מכיוון שדווקא בתדרים הנמוכים יותר יכול להיווצר

מצב של דיליים בגלל המרחקים השונים של הסאבים

ז"א הסאב שקרוב יותר לדלת האחורית יגיע מהר יותר לנהג מאשר הסאב שרחוק יותר מהדלת

כך שיכול להיווצר מצב של כפילות וביטול תדרים מסוימים

פורסם

זה יהיה נכון אם סאב אחד יהיה בתוך האוטו והשני בתא מטען. אני לא חושב שיש משמעות למרחק מהאוזן שלו עד לסאב 1, ומהאוזן שלו עד לסאב 2. זה הפרש בעובי של מארז מיני מחשב. כמה זה? כמה ס"מ?

 

אבל מה יותר פשוט מלבדוק? תשמע איך זה נשמע בשני מצבים ותחליט.

פורסם

אף אחד לא אמר שזה מארז מיני :}

זה מחשב ביתי.

בערך 15 ס"מ.

 

לגבי המפרט

כרגע אני מתחיל עם מחשב די פשוט אבל יתקדם בהמשך:}

יש לי מסך מגע 7' של ליליפוט שהזמנתי מEBAY,

מחשב בייתי שמריץ WIN XP, ולמולטימדיה ROADRUNNER הפופולרית.

ל GPS - משתמש ב IGO8 גירסת PC והמקלט מקלט USB שהוזמן מ EBAY.

לגבי הספק כוח משתמש בספק שהזמנתי גם מסוג M4-ATX 250W DC-DC Power Supply

ממש ספק מעולה מדליק ומכבה לבד את המחשב בהתאם לפקודה (+ אחרי סוויץ) עם הגדרות שונות לגבי איך הוא יתפקד

כרטיס קול עדיין לא הגיע קצת מתעכב במשלוח - אבל בעיקרון הוא audigy 2 PCI של creative.

 

זהו +- אני מבטיח לפרט יותר כשהכל יהיה מוכן לגמרי

אני בתהליכי התקנה סיימתי את הרוב כבר

תמונות בקרוב !!

 

:-)

 

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...