Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי המועדון.

אחרי שבועות של ברורים, שאלות ושבירת ראש, העבודה על שדרוג ה306 שלי החלה.:twisted:

כמו כן רציתי להודות ליואל על היעוץ (אולי הפנה עוד בהמשך :-)).

אז בבקשה כמה תמונות להמחשה:

DSC00209.jpg

DSC00210.jpg

DSC00214.jpg

DSC00221.jpg

DSC00220.jpg

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיהיה בהצלחה ותעדכן

If you're a DJ, whether you're a local DJ or a superstar, if you pull a crowd and you give people a great night with your music then you're #1 anyway. Armin van Buuren

פורסם

בצדק, מצטער שלא הוספתי פרטים.

מדובר ברוייקט של השתלת מנוע RGX של פג'ו 605 טורבו ב 306 XSI

המנוע עם בלוק זהה, התלבש יופי! תושבות שלי.

גיר לקחתי שלי, כי המקורי גדול מידי וארוך בהילוכים. גלגל התנופה והקלץ' גם שלי 215 מ"מ

כמובן קולר חזית (לא גדול מידי כי אני צנוע ) :-)

המנוע מותקן...

נשארו רק עבודות חשמל לתיאום בין הצמות

וחיבור צנרת האוויר לקולר.

ואז מקווה שיתניע!

פורסם

יש לאוטו מחשב ניהול או שפשוט סמת 8 מזרקים?

ראיתי כבר 2 פרויקטים כאלה (רציתי לקנות אחד) והם היו ממש מוצלחים אבל בסוף בגלל ההורים לא קניתי.

כמה עלה כל הפרויקט?

פורסם

קודם כל שיהיה בהצלחה!

 

המנוע עם בלוק זהה, התלבש יופי! תושבות שלי.

או שהטורבו שלך יושב על קיר האש, או שכנראה שכחת לציין שצריך לכופף מעט את הפח ולהזיז מעט את צינורות הבלימה כדי שהמנוע ייכנס.

לגבי צנרת הגדישה עדיף שהצינור בין האינטרקולר למצערת יהיה בצד ימין.

ודבר נוסף אל תעשה את הטעות שיואל עשה,בשעתיים הראשונות עדיף ליסוע עם צנרת גדישה מנותקת, יאפשר לך לבחון את תיפקוד המנוע ללא גדישה וניתוקים ,לבחון אם הטורבו זורק שמן ואם נשארו שבבים או שאריות בצנרת זו דרך טובה לנשב אותם החוצה.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

אכן הפח בקיר אש כופף קצת, לא שהטורבו נגע בו אלה מגן החום בכ- 1 ס"מ אז בטור מקדם ביטחון לתנועות של המנוע כיפפתי את הפח.

כן וחסר לי מנוע סרק... איפה אפשר למצוא אחד לא יקר או אחד דומה שיתאים?

פורסם
יש לאוטו מחשב ניהול או שפשוט סמת 8 מזרקים?

ראיתי כבר 2 פרויקטים כאלה (רציתי לקנות אחד) והם היו ממש מוצלחים אבל בסוף בגלל ההורים לא קניתי.

כמה עלה כל הפרויקט?

 

כן יש לאוטו מחשב

כרגע הושקעו כ 10K סה"כ (מנוע, שמנים,פילטרים,שעונים, רצועות, פייפינג ,קולר ,בולמים)

וזה ללא עבודת חשמל

פורסם

פרויקט יפה מאוד .

 

אבל לפי מה שהבנתי ההספק של המנוע הוא "כולה" 150 כ"ס שזה לא כל כך הרבה ל 2 ליטר טורבו ?

 

 

או שאתה מיתכוון גם להחילף טורבו וליגדוש יותר ?

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

נכון, ההספק לא כול כך גדול ל2.0 טורבו, אבל זה בסיס טוב. כול שינוי רק יוסיף :)

עוד לא יודע מה יהיה השלב הבה, קודם צריך ליראות איך היא תתנהג בשלב הראשון.

פורסם
פרויקט יפה מאוד .

 

אבל לפי מה שהבנתי ההספק של המנוע הוא "כולה" 150 כ"ס שזה לא כל כך הרבה ל 2 ליטר טורבו ?

 

 

או שאתה מיתכוון גם להחילף טורבו וליגדוש יותר ?

 

אומנם ההספק בכ"ס לא גבוה למנועי טורבו, אבל המומנט בשמיים. כח זמין בכל הילוך עם מינימום סל"ד.

לא לשכוח שברכבים כאלה (306, ZX וכדומה), לא רוצים להגזים עם ההספק על מנת לשמור על ההתנהגות.

חוץ מזה, אם ההתנהגות לא בסדר העדיפויות של המשפר, פוטנציאל השיפורים לא קטן בכלל.

 

גוד שבס.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אוקיי הבנתי (וגם 150 כ"ס לרכב כזה זה דיי ברבה וכמו שאמרת כל שינוי רק יוסיף :-)) אבל המנוע לא יחסית כבד כי הוא יושב מיקדמה וזה יכל ליפגוע בהיתנהגות :?:

 

אגב אתה תעשה משהוא בקטע של הבלימה כי עם כל הכוח הזה לא צריך גם איזה משהוא שיעצור אותו?

 

 

אגב אתה יודעה להיתעסק אם כל האלקטרוניקה שזה סיפור לא קטן ביפניי עצמו בכל העיניין הזה ?

 

נ.ב איזה קלאץ את מישתמש ? מקורי או של המנוע שלקחתה ?

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת

פורסם

לפי דעתי אם אתה רוצה לחסוך בעתיד תשנה ברקסים למשהו ממש טוב שיחזיק גם החלפת טורבו עתידית כי אני מאמין שתעשה את זה בסוף.

ובכלל לא רק ברקסים את הכל תכין לאופציה של החלפת טורבו עתידית


×
×
  • תוכן חדש...